Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Ocses

Well-Known Member
2018. szeptember 29.
6 690
15 228
113
Nem értem a képet.
Az egyik citroen a másik Peugeot.
Mindkettő PSA konszern.

Egy konszerneken belül ugyanarra az alapra ráhúznak több kocsit, hogy minden márkának legyen.
Ugyanaz a méret.
Kb ugyanaz a hajtáslánc, technikai tudás.
Kicsit más külcsín,minőség, ár, és mehet minden rétegnek.

A fejlesztésen/gyártáson meg spórolnak.
 
T

Törölt tag 008

Guest
ez most hogy is van? o_O

240605283_592942435414011_8398765513334373567_n.jpg
Mellé teheted a Toyota Aygo-t is, mert a 3 autó ugyanaz, csak díszítésben és logóban különböznek.
 
T

Törölt tag 1711

Guest
És jobban is néz ki, tisztább a vonalvezetése.
Szerintem.
Swace-ről tapasztalat? Lekéne cserélni az "öreg" Insigniát és vele szemezgetek. :rolleyes: :D



A műanyag első lökhárító meg az embléma a különbség a Toyota-hoz képest.
A fő előnye idehaza inkább a Suzuki szervizhálózata, ami picit sűrűbb, mint a Toyotáé meg a 10 év garancia, eleinte 1 millióval olcsóbb is volt, de mára a Corolla árát is levitték arra a szintre.
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses and Pocok75

Topper Harley

Well-Known Member
2020. május 21.
134
478
63
Swace-ről tapasztalat? Lekéne cserélni az "öreg" Insigniát és vele szemezgetek. :rolleyes: :D
Az enyém Corolla, de ugyanaz. A beltérben kicsik az ajtóknál az oldalzsebek, de legalább nehéz is hozzáférni. Hamár kötelező a zongoralakk, legalább az övcsat környékére ne rakták volna. Tolatókamera felbontása lehetne jobb, fejed felett is több a hely más autókban (180 vagyok). Ami jó, hogy a főbb funkciók nyomógombosak, nem kell képernyőt simogatni vezetés közben. Nagyon jó kormányzás és a futómű, az 1.8 Hybrid hajtáslánc pedig már bevált 10-20 év alatt (PRIUS, Auris). Mozgékony, ha kell megindul, kb 11 mp van 100-on. Takarékos is. CVT automata, fokozatmentes, két kúpkerék között egy lánc van, nem túl bonyolult. Nagyon könnyű vezetni, gyakorlatilag csak gáz-féket nyomsz, erre rásegít a visszagurulásgátló, sávtartók stb. Nagyon megbízható, olcsó lesz fenntartani de tényleg csak gáz-fék-index-megjöttünk :)
 

Pocok75

Well-Known Member
2010. április 19.
2 802
2 554
113
Az enyém Corolla, de ugyanaz. A beltérben kicsik az ajtóknál az oldalzsebek, de legalább nehéz is hozzáférni. Hamár kötelező a zongoralakk, legalább az övcsat környékére ne rakták volna. Tolatókamera felbontása lehetne jobb, fejed felett is több a hely más autókban (180 vagyok). Ami jó, hogy a főbb funkciók nyomógombosak, nem kell képernyőt simogatni vezetés közben. Nagyon jó kormányzás és a futómű, az 1.8 Hybrid hajtáslánc pedig már bevált 10-20 év alatt (PRIUS, Auris). Mozgékony, ha kell megindul, kb 11 mp van 100-on. Takarékos is. CVT automata, fokozatmentes, két kúpkerék között egy lánc van, nem túl bonyolult. Nagyon könnyű vezetni, gyakorlatilag csak gáz-féket nyomsz, erre rásegít a visszagurulásgátló, sávtartók stb. Nagyon megbízható, olcsó lesz fenntartani de tényleg csak gáz-fék-index-megjöttünk :)
Csomagtartó? Hátsó ülèsen elfèr két gyerekülès között bárki? Insignia bálnának tűnik, de az öreg Galaxy után csak kapkodom a fejem, hogy mit hova pakoljak.
 

Madár Fokker

Well-Known Member
2017. december 17.
512
1 415
93
Van itt közöttünk olyan, aki útépítéssel és/vagy javítással foglalkozik? 2021-ben még tényleg létező technológia zúzottkővel javítani utat és ott hagyni a fölösleget lesöpretlenül a 40-es táblákkal?! Eszem-f@szom megáll! Ráadásul nem is egy zergeb@szta ösvényen, hanem a 47-es úton a kamuti körforgalomtól Békéscsaba fele. A gyerekek meg ugráltak örömükben, hogy milyen klasszul kopog a kocsin a sok kavics.
Kb. 30 évvel ezelőttről vannak ilyen emlékeim ugyanezen szakaszról, csak akkor az egészet így javították, most meg foltokat.
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 859
32 428
113
Van itt közöttünk olyan, aki útépítéssel és/vagy javítással foglalkozik? 2021-ben még tényleg létező technológia zúzottkővel javítani utat és ott hagyni a fölösleget lesöpretlenül a 40-es táblákkal?! Eszem-f@szom megáll! Ráadásul nem is egy zergeb@szta ösvényen, hanem a 47-es úton a kamuti körforgalomtól Békéscsaba fele. A gyerekek meg ugráltak örömükben, hogy milyen klasszul kopog a kocsin a sok kavics.
Kb. 30 évvel ezelőttről vannak ilyen emlékeim ugyanezen szakaszról, csak akkor az egészet így javították, most meg foltokat.
Hát, ezt se gondoltam volna soha, hogy a HTKA-n felbukkan Kamut. :D
Mekkora darabot javítottak?
 

bolneroll

Well-Known Member
2014. február 7.
386
870
93
Van itt közöttünk olyan, aki útépítéssel és/vagy javítással foglalkozik? 2021-ben még tényleg létező technológia zúzottkővel javítani utat és ott hagyni a fölösleget lesöpretlenül a 40-es táblákkal?! Eszem-f@szom megáll! Ráadásul nem is egy zergeb@szta ösvényen, hanem a 47-es úton a kamuti körforgalomtól Békéscsaba fele. A gyerekek meg ugráltak örömükben, hogy milyen klasszul kopog a kocsin a sok kavics.
Kb. 30 évvel ezelőttről vannak ilyen emlékeim ugyanezen szakaszról, csak akkor az egészet így javították, most meg foltokat.
Martfű és Öcsöd között dettó! 10-el csorogtam át rajta.