Gondoltam megemlítem, ha már benne vagyunk a márkahalmozásban.Az Opel a PSA-é.
DE ebben a Toyota is otthon van. A PSA-val is bizniszelnek, meg a Suzuki-val is.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Gondoltam megemlítem, ha már benne vagyunk a márkahalmozásban.Az Opel a PSA-é.
Az egyik citroen a másik Peugeot.Nem értem a képet.
Mellé teheted a Toyota Aygo-t is, mert a 3 autó ugyanaz, csak díszítésben és logóban különböznek.ez most hogy is van?
Ez asszem már volt linkelve.Elég jó beszélgetés az Európai autózás jövőjéről:
Most épp Suzuki emblémát kap a Toyota RAV-4 és az 1.8 Hybrid Corolla is (épp múlt héten hoztam el egyet a szalonból, marhajó )
Swace-ről tapasztalat? Lekéne cserélni az "öreg" Insigniát és vele szemezgetek.Most épp Suzuki emblémát kap a Toyota RAV-4 és az 1.8 Hybrid Corolla is (épp múlt héten hoztam el egyet a szalonból, marhajó )
És jobban is néz ki, tisztább a vonalvezetése.Most épp Suzuki emblémát kap a Toyota RAV-4 és az 1.8 Hybrid Corolla is (épp múlt héten hoztam el egyet a szalonból, marhajó )
És jobban is néz ki, tisztább a vonalvezetése.
Szerintem.
Swace-ről tapasztalat? Lekéne cserélni az "öreg" Insigniát és vele szemezgetek.
Az enyém Corolla, de ugyanaz. A beltérben kicsik az ajtóknál az oldalzsebek, de legalább nehéz is hozzáférni. Hamár kötelező a zongoralakk, legalább az övcsat környékére ne rakták volna. Tolatókamera felbontása lehetne jobb, fejed felett is több a hely más autókban (180 vagyok). Ami jó, hogy a főbb funkciók nyomógombosak, nem kell képernyőt simogatni vezetés közben. Nagyon jó kormányzás és a futómű, az 1.8 Hybrid hajtáslánc pedig már bevált 10-20 év alatt (PRIUS, Auris). Mozgékony, ha kell megindul, kb 11 mp van 100-on. Takarékos is. CVT automata, fokozatmentes, két kúpkerék között egy lánc van, nem túl bonyolult. Nagyon könnyű vezetni, gyakorlatilag csak gáz-féket nyomsz, erre rásegít a visszagurulásgátló, sávtartók stb. Nagyon megbízható, olcsó lesz fenntartani de tényleg csak gáz-fék-index-megjöttünkSwace-ről tapasztalat? Lekéne cserélni az "öreg" Insigniát és vele szemezgetek.
Csomagtartó? Hátsó ülèsen elfèr két gyerekülès között bárki? Insignia bálnának tűnik, de az öreg Galaxy után csak kapkodom a fejem, hogy mit hova pakoljak.Az enyém Corolla, de ugyanaz. A beltérben kicsik az ajtóknál az oldalzsebek, de legalább nehéz is hozzáférni. Hamár kötelező a zongoralakk, legalább az övcsat környékére ne rakták volna. Tolatókamera felbontása lehetne jobb, fejed felett is több a hely más autókban (180 vagyok). Ami jó, hogy a főbb funkciók nyomógombosak, nem kell képernyőt simogatni vezetés közben. Nagyon jó kormányzás és a futómű, az 1.8 Hybrid hajtáslánc pedig már bevált 10-20 év alatt (PRIUS, Auris). Mozgékony, ha kell megindul, kb 11 mp van 100-on. Takarékos is. CVT automata, fokozatmentes, két kúpkerék között egy lánc van, nem túl bonyolult. Nagyon könnyű vezetni, gyakorlatilag csak gáz-féket nyomsz, erre rásegít a visszagurulásgátló, sávtartók stb. Nagyon megbízható, olcsó lesz fenntartani de tényleg csak gáz-fék-index-megjöttünk
Hát, ezt se gondoltam volna soha, hogy a HTKA-n felbukkan Kamut.Van itt közöttünk olyan, aki útépítéssel és/vagy javítással foglalkozik? 2021-ben még tényleg létező technológia zúzottkővel javítani utat és ott hagyni a fölösleget lesöpretlenül a 40-es táblákkal?! Eszem-f@szom megáll! Ráadásul nem is egy zergeb@szta ösvényen, hanem a 47-es úton a kamuti körforgalomtól Békéscsaba fele. A gyerekek meg ugráltak örömükben, hogy milyen klasszul kopog a kocsin a sok kavics.
Kb. 30 évvel ezelőttről vannak ilyen emlékeim ugyanezen szakaszról, csak akkor az egészet így javították, most meg foltokat.
Úgy rémlik, hogy Berénytől a körforgalomig kész van a javítás. A körforgalomtól a sertéstelepig volt ez a csodás élmény. De már tovább, a törpe pónis gazdaságig be van jelölgetve az út.Hát, ezt se gondoltam volna soha, hogy a HTKA-n felbukkan Kamut.
Mekkora darabot javítottak?
Martfű és Öcsöd között dettó! 10-el csorogtam át rajta.Van itt közöttünk olyan, aki útépítéssel és/vagy javítással foglalkozik? 2021-ben még tényleg létező technológia zúzottkővel javítani utat és ott hagyni a fölösleget lesöpretlenül a 40-es táblákkal?! Eszem-f@szom megáll! Ráadásul nem is egy zergeb@szta ösvényen, hanem a 47-es úton a kamuti körforgalomtól Békéscsaba fele. A gyerekek meg ugráltak örömükben, hogy milyen klasszul kopog a kocsin a sok kavics.
Kb. 30 évvel ezelőttről vannak ilyen emlékeim ugyanezen szakaszról, csak akkor az egészet így javították, most meg foltokat.