Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Síntörés + legendásan szar Szili futómű.
ÚJságíró = nem ért semmit és semmihezÍrjunk egy buta, klikkvadász cikket, és akkor minden jó lesz!!!Országszerte | atlatszo.hu
A vidéki Magyarország: mert Budapesten kívül is van élet, kormányfüggetlen vidéki sajtóorgánum viszont egyre kevesebb.orszagszerte.atlatszo.hu
A pálya még nem kapott új használatba vételi engedélyt, így tilos 100-al menni rajta, a hatóság kotlik még az engedélyen. (mert a kivitelezőnek nem adott be mindent amit a törvény előír számára)
A 3 perc két vasútállomás között van, de ez is több lesz, nem veszi figyelembe hogy a két-három átszállást is meg lehet spórolni Hódmezővásárhely és Szeged belváros között.
A pénz egy része azért kellett, mert teljesen szar volt a pálya, szétrothadt faaljon szar sín törött, eliszapolódott, vizes az alépítmény, 5 évvel ezelött nem tudtunk vágatolni mert 10 cm mélyen már talajvíz volt, nyáron, abban álltak a sínaljak. A siklás Rókus állomáson volt, a másik végponttól van felújítva a pálya, ott pont ilyen szar volt, csak ott nem lassan kocog a vonat, ha 80-al lépett volna ki a síntörés miatt, akkor most nemzeti gyásznap lenne. Egy kitérő törött el ha jól tudom, ami már évtizedek nem volt rendesen használva kitérő irányban.
Arra gondolsz hogy nekünk is lesz ilyen:Az ember járt a Holdon és ilyen szar rendszereket képes létrehozni és ennél rosszabbakat.
Agyrém.
Nem. A kelenföldi P+R-nek amúgy sok értelmét nem látom, de ez ettől független.Arra gondolsz hogy nekünk is lesz ilyen:
"A fejlesztés részeként a tervek szerint a kelenföldi P+R-kapacitás is növekszik legalább 1500-ra csak az őrmezői oldalon, ennek érdekében egy többszintes parkolóházat tervezünk.A kerékpárosok számára új kerékpártárolók létesülhetnek, emellett taxidrosztok, K+R parkolók (ahol csak rövid időre állhat meg az autó, amíg az utasok kiszállnak) is lesznek."
Nem. A kelenföldi P+R-nek amúgy sok értelmét nem látom, de ez ettől független.
Kelenföld a város része igen régen, csak a vasút 100+ éves elhanyagolásának hála nem tudott nagyon Bp közlekedésében részt venni.
A videóban azt látod, hogy a semmi közepén vannak vasútállomások, ahova csak kocsival lehet lényegében eljutni...
Baszott drága...
És mégis nekik ingyen van...
És a vasút is jelenleg úgy van használva kevés kivételtől eltekintve, hogy csak ingázni lehet vele. Mintha a MÁV úgy működne, hogy délelőtt csak Bp befelé van vonat, délután meg csak kifelé. Hétvégén meg semmi.
Egy valag pénzből ezt, ezt sikerült összehozni.
Facepalm.
De ha már kocsiba ülök, nem a vonathoz megyek... Régen sokat vonatoztam hétvégén is. Van hova fejlődni.Nem. A kelenföldi P+R-nek amúgy sok értelmét nem látom, de ez ettől független.
Kelenföld a város része igen régen, csak a vasút 100+ éves elhanyagolásának hála nem tudott nagyon Bp közlekedésében részt venni.
A videóban azt látod, hogy a semmi közepén vannak vasútállomások, ahova csak kocsival lehet lényegében eljutni...
Baszott drága...
És mégis nekik ingyen van...
És a vasút is jelenleg úgy van használva kevés kivételtől eltekintve, hogy csak ingázni lehet vele. Mintha a MÁV úgy működne, hogy délelőtt csak Bp befelé van vonat, délután meg csak kifelé. Hétvégén meg semmi.
Egy valag pénzből ezt, ezt sikerült összehozni.
Facepalm.
Ez tök jó, csak a szándékosság / nem szándékosságot kellett volna valahogy vizsgálni.Érdekes:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2...dosekbol-lesznek-autopalyas-amokfutok-itthon/
"Az ORFK és a Magyar Közút átnézett száz olyan esetet az elmúlt három évből, amikor autósok forgalommal szemben hajtottak fel az autópályára. Tették mindezt azért, hogy kiderüljön, tipizálható-e bármilyen téren az a sofőr, aki ilyet tesz – nagyon úgy tűnik, hogy nem.
...hiába néztek át hozzáértők az elmúlt három évből száz ilyen eltévedést, nem lettek okosabbak, ugyanis nem tipizálhatók az ilyen esetek és elkövetőik sem utak, csomópontok, sem életkor, állampolgárság vagy lakhely szerint. Mint írják, 18 és 72 év között mindenféle korosztályból hajtottak már fel a forgalommal szembe autópályára, és az érintettek életkori eloszlása is egyenletesnek mondható, egyik korosztály sem túlreprezentált.
Nem igaz, hogy gyakrabban tévednek el az autósok ismeretlen kereszteződésekben és hajtanak fel emiatt a forgalommal szembe a sztrádára, és azt sem látni az eredményekből, hogy lennének olyan felhajtók, ahol gyakrabban vétenek az autósok mint máshol. És mint a KTI cikke írja, az sem felel meg a valóságnak, hogy az újabb csomópontokban könnyebb eltévedni, mint a régiekben.
Sem a napszakok, sem az évszakok nem számítanak a statisztika szerint, de még az sem látszik, hogy az ittasak vagy a másfajta kábítószer hatása alatt lévők gyakrabban hajtanának fel rossz irányból egy felhajtóra. És hogy az utolsó előítéletet is eloszlassa az ORFK és a Közút munkája: a horrorkaravánokkal ellentétben emögött a jelenség mögött nem állnak nagyobb arányban külföldi vezetők, mint hazaiak.
"
Nem vitted túlzásba a gyaloglást. Akkor Nálad már a gyaloglás vége forog?
Nem vitted túlzásba a gyaloglást. Akkor Nálad már a gyaloglás vége forog?
Bácsika leállt az út szélére megigazítani a sisakját, de úgy hogy előzni tiloson még ki kelljen kerülni.Mit kell ezeken nézni?
Ha jól emlékszem, akkor egy nyomon haladó járművet meg lehet előzni. De lehet, hogy rosszul tudom. De ettől függetlenül szar helyen sikerült megállnia.Bácsika leállt az út szélére megigazítani a sisakját, de úgy hogy előzni tiloson még ki kelljen kerülni.
Másiknál meg otthagyták az úton a pótkocsit forgalommal szemben, mert csak.
Exeltábla, hol maradt? Csalódnék, ha erről nem vezetnél.Nálam idén séta.
Bringa kb. 1/3-dal kevesebb, mint amikor nem sétáltam ennyit. Az össz éves kalória így kb. ugyanaz.