A Speedzone azt irja, hogy a Volvo szerint egy elektroautó előállitàsa 70%-al környezetszennyezőbb, mint egy benzinesé.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ne izélj!! Megmondták, hogy ez a jövő pont. Legalább nem minden városban pöfög, csak ott szennyez ahol gyártják, meg energiát termelnek hozzá.A Speedzone azt irja, hogy a Volvo szerint egy elektroautó előállitàsa 70%-al környezetszennyezőbb, mint egy benzinesé.
Az akkupak mérete nélkül ez értelmezhetetlen.A Speedzone azt irja, hogy a Volvo szerint egy elektroautó előállitàsa 70%-al környezetszennyezőbb, mint egy benzinesé.
20kWh 1,3 tonnával nem lesz nagyon praktikus városban sem szerintem. Az nem a régi villamos eUp kategória? Az 100km hatótáv kb. Ha nem tudod kb. minden használat után tölteni, még a városban is szívás.Az akkupak mérete nélkül ez értelmezhetetlen.
Mert lehet egy kis villanyautó 15-20 kWh-s pakkal és 1,3 tonnával vagy egy szutyok 2,5 tonnás tesla 100 kWh-val.
A Volvo a saját delejtankjaira alapozza ezt. 2,6 tonna tiszta környezetvédelem, 70-80 kWh-s pakkok.Az akkupak mérete nélkül ez értelmezhetetlen.
Mert lehet egy kis villanyautó 15-20 kWh-s pakkal és 1,3 tonnával vagy egy szutyok 2,5 tonnás tesla 100 kWh-val.
Jah, hát akkor tuti.A Volvo a saját delejtankjaira alapozza ezt. 2,6 tonna tiszta környezetvédelem, 70-80 kWh-s pakkok.
Kimaradt, hogy Volvo SUV az összehasonlitási alap.Az akkupak mérete nélkül ez értelmezhetetlen.
Mert lehet egy kis villanyautó 15-20 kWh-s pakkal és 1,3 tonnával vagy egy szutyok 2,5 tonnás tesla 100 kWh-val.
Jah, hát akkor tuti.
Mikor jön majd el az a pillanat egyébként, amikor az "olcsó üzemanyagnál" számításba veszik azt, hogy:
Gyakorlati hátulütői az elektromos autózásnak
Mikor jön majd el az a pillanat egyébként, amikor az "olcsó üzemanyagnál" számításba veszik azt, hogy:
Aztán ha van már 4 gyorstöltő az utcában... akkor az lesz mint a bábolnai kútnál!Ha tehát töltés: ki kell építeni a 3x16 amperes csatlakozást, meg kell venni egy (néhány százezer forintos, tehát az autó árához mérten egyáltalán nem tetemes) töltőt, s bizony leginkább az otthoni töltésre kell berendezkedni.
Nettó kertén ez az írás is."...már a kisebbik akku esetén is 180, a nagyobbnál 240 kW-os villámtöltés érhető el. Utóbbit akár tudhatnák az Ionity töltőoszlopai, ám a hazai próbán, amikor egyszerre 4 autóval töltöttünk a bábolnai 4-es egységnél, még a negyede sem jött ki: 40-41 kW-tal töltöttek az autók, 5 perc alatt mindössze 15 kilométernyi hatótávot nyertünk, holott a gyári ígéret az akár 18 perces 80%-ra töltés, csak ahhoz bizony megfelelő töltő és erőművi kapacitás is kellene, ami bizony olyan drága, hogy az a hazai - ilyen mértékű villámtölthetőséget tudó - villanyautó-parkból még nem kitermelhető. Ha tehát töltés: ki kell építeni a 3x16 amperes csatlakozást, meg kell venni egy (néhány százezer forintos, tehát az autó árához mérten egyáltalán nem tetemes) töltőt, s bizony leginkább az otthoni töltésre kell berendezkedni. A villanyautózás azzal a leginkább kényelmes - és rentábilis, főként napelemmel kombinálva..."
10 ütőkártya, amivel a Kia EV6 állakat ejthet - Autónavigátor.hu
Láthattuk már itthon (lásd ), vezethettük Spanyolországban (a ) a Kia vadonatúj villanyautóját, az EV6-ot, elég részletesen be is mutattuk,www.autonavigator.hu
Négy sz.ros vellanyautót nem tudunk egyszerre 40 kW-nál nagyobbal tölteni egy parkolóban, de vegyél csak vellanyautót; minden NICE lesz!
(Ahogy Nice kolléga mondaná...)