Akik szerint azért kell a SUV mert az tágas....
A klasszikus kombikban/egyterűekben általában több a hely
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Akik szerint azért kell a SUV mert az tágas....
A klasszikus kombikban/egyterűekben általában több a hely
Szerintem van egy ilyen vonzereje a SUV-nak, hogy magasan akarok ülni... meg megvéd, mint egy tank.
Mert ott dolgozom te meg nem értett zseni?
Mennyire kell hülyének lenni ahhoz, hogy Kelenföldön dolgozva mondjuk Üllőre költözzek, Gödöllőre vagy máshova?
Bp-n évtizedek óta nem laknak kétmillióan, alig 1.6 misi. Pont ez baj. Kihúzott mindenki 1990 óta az agglóba, az útfelület szinte változatlan, de cserébe mindenki autózni akar.
Én inkább nem akarok balesetezni... megelőzöm és otthagyom a női nemi szervbe a sok közveszélyes työtyögőtSzerintem van egy ilyen vonzereje a SUV-nak, hogy magasan akarok ülni... meg megvéd, mint egy tank.
Már ne dolgozok Kelenföldön 2+ éve. Csak mielőtt beköltöztem a Csepel szigetről nem volt semmiféle közvetlen elérése Dél Budának. Tömeggel úgy mentem haza, hogy 103-as buszhoz séta és HÉV. Optimális esetben volt 25+ perc, amíg a HÉV elindult velem haza. Bringával ekkor már Lakihegy táján jártam... De a csúcs az volt, amikor a 103-as busz 30+ perc alatt ért át a Vágóhídhoz... 45 perc volt a HÉV-ig. Akkor mondtam azt, hogy elég. Ez fos.Ez a baj, hogy Kelenföldön kell dolgozz, és nem közelíthető meg városon átmenő vasúton mondjuk az Infopark, bárhonnan az agglomerációból is akár.
Terjed. Nem mindig előnyös, mert új munkaerőt így megtanítani dolgokra nem tudom, hogy hogyan lehet.Szerintem már nyugodtan át lehetne végleg helyezni csomó szellemi munkát home office-ba, max. egy-két heti személyes mítinggel, nem?
Én sem értem. Egyes cégek kifejezettem HO ellenesek.Közben meg építik még mindig az irodaházakat...
Ez "ingatlanbefektetők" gondja.az egész koncepció hibás, számos üres irodatér lesz pár éven belül világszerte, amire sosem lesz bérlő, max. meg lehet próbálni átalakítani lakásokká, bár nem épp ideálisak rá főleg az egyterű irodák. Persze behúzhatnak majd gipszkarton válaszfalakat, konyha, wc meg közös, hehe.
Ööö, félreértés ne essék, az aggloban is sokan az ottani lakóparkokba és akár szoci lakótelepekbe költöztek be.Azt teljesen megértem, ha pláne családos emberek kihúztak az agglóba, gangos bérháznál vagy lakótelepnél azért jobb egy kertes ház, mint az amerikai filmekben. Azért ott sem véletlenül húzta a szuburbanizációt magával a motorizáció.
Ez a nagybevásárlás mantra számomra felfoghatatlan. Ez tényleg csak a kistelepüléseken kellhet.Autó nélkül pedig egy családi nagybevásárlás is eléggé lehetetlen az "agglóban" vagy faluban.
Bp-n meg ezekből sétatávolságban van, vagy max bringával 2 km.Főleg, hogy a zemberek az olcsó multis láncoknál, hiperekben akarnak vásárolni, nem a helyi kisbótban, ahol majdnem mindenen van némi felár, akár másfélszeres vagy több. Előbbi meg sokszor jó esetben a szomszéd vagy kettővel odábbi településen van csak.
hogy rendszeresen kocsit használjak, attól a hátamon feláll a szőr. Viszont úgy meg hogyan lesz gyakorlata az embernek?
Ördögi kör.
Olyan ez is, mint a biciklizés meg a szex...Először sajátítsd el a kocsi fizikai kezelésének a rutinját. Kezdve ott, hogy tudsz ügyesen parkolni, kézifékest indulni, max gázzal elindulni, satufékezni.
Utána vezess vidéki utakon, vagy nagyon csúcsidőn kívül a városban. Aztán ha a kihalt utakon komfortos a vezetés, csak akkor merészkedj bele a város sűrűjébe... Addig nem érdemes, sőt, veszélyes mindenkire nézve.
Bólint az az autó (fékez). Lehet váratlanul elé ment és lassított a biciklis az autós meg azt hitte, hogy elfér. De lehet tévedek. Amúgy vagy az autó van igen rossz helyen, vagy a bicajos.A felvétel alapján ez szándékos gázolásnak tűnik...
A kerékpársávban van a bringás és a kocsi.Bólint az az autó (fékez). Lehet váratlanul elé ment és lassított a biciklis az autós meg azt hitte, hogy elfér. De lehet tévedek. Amúgy vagy az autó van igen rossz helyen, vagy a bicajos.
Jah, ez a körúti kerékpársáv.... akkor szabad a gazda Nem vldem tovább a gkv-t.A kerékpársávban van a bringás és a kocsi.
Na, ki van rossz helyen....??????
A kerékpársávban van a bringás és a kocsi.
Na, ki van rossz helyen....??????
Na, ki van rossz helyen....??????
Egy kicsit előbb besorolt mint kellett volna. Tartósan a kerékpársávot használta.
Csak a kocsi nem indexelt, hogy kanyarodna. Bár az előtte haladó sem.Senki. A Király utcai lefordulóhoz be lehet sorolni. Ott a tábla is.
Nem indexelt, mert nem akart 10 percet állni ha 200m múlva fordul, úgyhogy kijött előbb, hogy 1 perc múlva fordulhasson, és majd ott indexeljen?Csak a kocsi nem indexelt, hogy kanyarodna. Bár az előtte haladó sem.
Az sem egészen világos, hogy miért akkor jön ki erősebb páralöket, amikor a bringás elment mellette. Csak nem gázt adott?
Csak a kocsi nem indexelt, hogy kanyarodna. Bár az előtte haladó sem.
Az sem egészen világos, hogy miért akkor jön ki erősebb páralöket, amikor a bringás elment mellette. Csak nem gázt adott?