Ettől a nagy összkép nem változik. Itt egy kurvadrága autóra költsél el egy igen jól felszerelt új autó árát.
Azt vagy jó lesz még 7 évig, vagy nem.
Ma egy 14 éves kocsi a "meh" kategória. Tömegek járnak ilyen korú autóval.
Ezt meg felrobbantották poénból.
Bocs, a láthatáron nincs a megfizethető villanymobilitás nemhogy tiszta legyen.
Most azon rugózni, hogy akkor csak majdnem full extrás vs ennyit ért a Finnországban (!) a tulajának a 7 éves villanycsodája...
Kapjál már az agyadhoz! Ne viselkedj már facebook meg insta idiótaként!
Ilyen demonstratív marhaságokból miért általánosítasz?
Hogy poénból egy hülye (vagy nem is annyira hülye) megbízta a finn jackass-t hogy robbantsanak már egyet, miközben a videóban a csávó az építőipari cége logós sapkájában (az ugyan arra) felmatricázott furgonnal vontatja be a láthatóan szétbontott Tesla-ját.
Ez egy marketing kampány.
A robbantó csapat nem egészen 48 ezres feliratkozó táborával, rendszeresen 10-20ezres megtekintéseket produkál, majd ennek a videónak lesz hirtelen 1,1M megtekintője 3 nap alatt.
És ennek még nincs itt a vége. 2 hét alatt fel fog ez kúszni 10M-ra is. Na egy ilyen marketing kampányt mennyi pénzből hozol össze?
És hogy minimalizáljuk tovább a költségeket: Az a Model S teljesen szét volt berhelve. Ez már onnan is látszik, hogy amikor még a traileren volt, már akkor is csomagtér ajtókat gyakorlatilag a saját súlyuk tartotta valamicskét a helyükön. Elöl is, hátul is.
DE el is mondja, hogy miután megvette, akkor elég fasza kis kocsi volt. Majd 1500km után elkezdte dobálni a hibaüzeneteket (többfélét is!!).
Majd 1 hónapig kotlott rajta a helyi Tesla szerviz, és végül most úgy dötött, felrobbantja....
Hallllllóóóó egy 2013-as Tesla-ról beszélünk. Ugye nem gondolod, hogy 8 év alatt tette bele gondos első gazdaként az 1500km-t?
Nyilvánvalóan, vett egy - valószínűleg vízkáros - széthajtott Model S-t szarér'-húgyér', merthogy az biztosan nagy királyság lesz.
Hát nem lett. Aztán meg most megy a kármentés. A kurrensebb alkatrészeket elbontották, még talán az ominózus hibás akkut is elpasszolta olyannak, aki cellákat cserél Tesla aksikba, és az egész ügyet elkönyveli a finn adóhivatal felé, mint marketing költséget, és leírja az adójából a francba.
Te meg hüledezel, meg értetlenkedsz.
Mondom, javaslok pár ennél sokkal gyakoribb, csak kevésbé porondon lévő problémát. (felhívnám a használt BMW ára és a javítás költségei közötti relációra a figyelmed!)
Az egyik ügyfelem feleségének vagy 4-5 éve lett - 1,5 évesen - turbóhibás az egyes BMW-je. Csakhogy sima turbócserével ez nem volt orvosolható. Komplett motorcsere.
Óriási mákja volt, hogy még gari időn belül volt, de pár hónappal később már a komplett motort neki kellett volna állnia.