M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A Nyugatiban is ilyen van, nem ?
De az sötèt középkori csóró diktatúra, nem pedig a fényes, sokszinű nyugat.
Nagyon jól néznek ki.Ilyen kompok és katamaránok fognak közlekedni 2022-ben a Balatonon
2 db 45 méteres kompot és 2 db 35 méteres katamaránt szerez be a BAHART közel 5,7 milliárd forintból. A beruházás a hajózási társaság 2030-ig tervezett teljes modernizációs folyamatának első üteme.
Remelem elektromosakIlyen kompok és katamaránok fognak közlekedni 2022-ben a Balatonon
2 db 45 méteres kompot és 2 db 35 méteres katamaránt szerez be a BAHART közel 5,7 milliárd forintból. A beruházás a hajózási társaság 2030-ig tervezett teljes modernizációs folyamatának első üteme.
Egy 2000 tonnás vonat emlékeim szerint 1 kWh/km-át fogyaszt.
Remélem maradandó károsodás nélkül felépült a gyereked.Ebben a kórházban kapott a gyermekem vérmérgezést! Jól ismerem sajnos.
S látod Ausztriában sem nagyon életképes. Akkor kezdték kiépíteni, mikor még a lovak jelentették a szárazföldi szállítás gerincét. Utána is csak azért használták, mert már kiépült. Aztán így is utolérte a végzete.Köszi! Nagyon tetszett!
De ez Magyarországon nem megvalósítható.
Két okból.
Ez nagyon erősen terepfüggő.Ez nekem nagyon kevésnek tűnik.
A 10000 LE az 750 kW.
Előkotortam egy régi táblázatomat. Igazad van, kb. 25kWh/km a fogyasztás. (Most olvasom amit írtatok. Ez az érték egy átlag. Rengeteg tényező befolyásolja. pl: domborzat, csapadék, szél erőssége és iránya, ívviszonyok, elegytömeg, kocsik típusa, üres vagy rakott, haladási sebesség, forgalom, lassú szakaszok eloszlása, forgalmi szolgálattevő ébersége, mv. stílusa, gép műszaki állapota stb.)Ez nekem nagyon kevésnek tűnik.
Upsz, tényleg.Elírtad/számoltad, 7500-nak jobb lesz.
Aha... Imádom. Hajnalban Pvvár-Fehérvári u. 1óra. Vissza Hűvösvölgy-Solymár-Pvvár kicsit több időben. 1óra 15-20 perec.Havas-latyakos-jeges téli úton sötétben? Esetleg nap 2x20-30 km-t?
A kerékpár?Szerinted mért költöztem be Bp-re?
Mert az agglomerációból nincs üdvözítő megoldás jelenleg kevés szerencsés kivételtől.
Olyan ez is, mint a biciklizés meg a szex...
Remelem elektromosak
Kis rögvalóság a fejlett nyugatról (Hamburg Eidelstedt):
Helló.A szomszéd lépcsőházba az egyik bérlő (portugál) vett egy használt Teslát.A fali töltő (fogalmam sincs mekkora teljesitménye de gondolom nem nagy)ára több mint 9000CHF.
A reklám és a hype.
Milyen jól fog ez jönni nekik az áramszünetben!Nálunk is huzalos váltók vannak még a Nyugatiban, nem?