Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Csudálatos.
Azt lehet nem, de télen tuti.Csudálatos.
Akkor a nyári hónapokban fel lehet számolni ez alapján közúti közlekedési sávokat, ha ezen balfasz oldal szerint télen nem kell bringasáv?
FYI
Ez az a remek oldal amúgy, ami védhetetlen gyalogos gázolás esetén is mentegeti vezetőket.
Csodálatosan megszámolták a fűszálakat a mezőn, majd az adatokból levontak egy következtetést ami érdekes csak épp nem teljes körű.Csudálatos.
Akkor a nyári hónapokban fel lehet számolni ez alapján közúti közlekedési sávokat, ha ezen balfasz oldal szerint télen nem kell bringasáv?
FYI
Ez az a remek oldal amúgy, ami védhetetlen gyalogos gázolás esetén is mentegeti vezetőket.
Mikor történt ilyen? Én csak olyan esetleírásokat olvastam, amelyek konkrét bírósági tárgyalások után születtek, és pont hogy megpróbálták elmagyarázni, adott esetben miért is nem annyira fekete-fehér egy ügy.Ez az a remek oldal amúgy, ami védhetetlen gyalogos gázolás esetén is mentegeti vezetőket.
Meg persze azt is lehagyta ez az oldal, hogy alles zusammen az egész fővárosi kerékpáros forgalom nőtt a fővárosban.Csodálatosan megszámolták a fűszálakat a mezőn, majd az adatokból levontak egy következtetést ami érdekes csak épp nem teljes körű.
Az érdekes adat az lett volna, hogy a forgalmi sáv lerekesztése előtt hány autós hajtott át azon a szakaszon naponta és a légminőség milyen volt és mostara ez hogyan változott, mert gyanítom, hogy ennek a sáv kijelölésnek az autós forgalom csillapítása volt inkább a feladata csak mondhatni rákenték a kerékpárosokra.
Nem fogok mindent visszakeresni a te kedvedért.Mikor történt ilyen? Én csak olyan esetleírásokat olvastam, amelyek konkrét bírósági tárgyalások után születtek, és pont hogy megpróbálták elmagyarázni, adott esetben miért is nem annyira fekete-fehér egy ügy.
Vagy szerinted ha gyalogost gázolnak, az automatikusan az autós hibája ("védhetetlen gyalogos gázolás")?
Aha, aha.Fogalmazzunk úgy, hogy az oldal nevéből adódóan teljesen elfogult és többnyire elég ostoba módon teszi ezt.
Nem biztis, hogy a kevesebb autóssáv, kisebb légszennyezés. Biztos kevesebb autó hajt át a dugók miatt, de lassabban, többet megállva szennyezve. Én az autós közlekedés rovására nem vennék el bringasávot. Inkább a felszíni parkolók rovására és a parkolóházakat, mélygarázsokat erőltetném.Csodálatosan megszámolták a fűszálakat a mezőn, majd az adatokból levontak egy következtetést ami érdekes csak épp nem teljes körű.
Az érdekes adat az lett volna, hogy a forgalmi sáv lerekesztése előtt hány autós hajtott át azon a szakaszon naponta és a légminőség milyen volt és mostara ez hogyan változott, mert gyanítom, hogy ennek a sáv kijelölésnek az autós forgalom csillapítása volt inkább a feladata csak mondhatni rákenték a kerékpárosokra.
Nekem az etalon Párizs. Ott a metro és vasúti közlekedés teljesen össze van kötve. Autó nélkül bárhova eljutsz gyorsan és könnyen.
A gyalogos és kerékpáros összeeresztése nem jó ötlet.Mondjuk én attól kapok agyfaszt amikor 3+ méter széles járda van, de az egy autó széles útra festik fel a bringasávot,aztán kerülgesd.
Külön autos, külön bringa, egyéb, külön gyalogos az idealis. Ehhez viszont az utakat kell átépíteni, áttervezni. Idő, pénz. Remélem azért zajlik ilyenmA gyalogos és kerékpáros összeeresztése nem jó ötlet.
A budai oldalon a bringaútnak csúfolt valamiénél ez van.
Kvázi használhatatlan, ha éppen nincs COVID és turistaszezon van. Gyak állandóan rajta sétálnak vagy csak fotózás közben rátolatnak a sétálók. Vagy csak egy egyenesen menő ember ugrik eléd.
Kb. annyira "jópofa" megoldás, mintha a Hungária körúton vagy a Rákóczi úton két sávon osztozna a kocsi és gyalogos forgalom.
És mégis ez az EGYETLEN É-D irányú "bringaút" Budán. Ennek kéne örülni...
Rákérdeztem arra az állításodra, hogy@cirqle
Röhögésen kívül tudsz hozzáadni az oldal tartalmához bármit?
Csak mert szerintem ez konkrétan hazug állítás.Ez az a remek oldal amúgy, ami védhetetlen gyalogos gázolás esetén is mentegeti vezetőket.
Nem fogok mindent visszakeresni a te kedvedért.
Fogalmazzunk úgy, hogy az oldal nevéből adódóan teljesen elfogult és többnyire elég ostoba módon teszi ezt.
Én úgy olvastam, nyári gumit használt emberünk. Szemmel láthatólag egyébként nem gyári volt az a 7es BMW és hát nem is mai darab (legjobb esetben is 7 éves).Ez van amikor az elektronikát túlterheli és hirtelen tudni kellene vezetni...
Újabb megdöbbentő részletek a Soroksári úti halálos tragédiáról: brutálisan gyorsított a BMW-s
A balesetben meghalt 47 éves nőnek esélye sem volt a túlélésre.www.origo.hu
Illetve egyre többször figyelem meg, hogy valóban számít, milyen autóban ül az ember - már a túlélési esélyeket illetően. Ebben az esetben az egy Daweoo Kalos volt, amiben meghalt a hölgy. A vétkes meg tudomásom szerint aznap este már otthon volt, szóval gondolom maximum karcolásokkal megúszta.Én úgy olvastam, nyári gumit használt emberünk. Szemmel láthatólag egyébként nem gyári volt az a 7es BMW és hát nem is mai darab (legjobb esetben is 7 éves).
Én úgy olvastam, nyári gumit használt emberünk. Szemmel láthatólag egyébként nem gyári volt az a 7es BMW és hát nem is mai darab (legjobb esetben is 7 éves).
Kíváncsi leszek, de én inkább a börire tippelnék, mint a felfüggesztettre, ha bíróság is figyelembe veszi, hogy szándékosan hajtott gyorsan és az autón nyárigumik voltak, tehát nem az akaratán kívül okozott balesetet, pl defektet kapott, lelépet valaki az útra ..ectEz van amikor az elektronikát túlterheli és hirtelen tudni kellene vezetni...
Újabb megdöbbentő részletek a Soroksári úti halálos tragédiáról: brutálisan gyorsított a BMW-s
A balesetben meghalt 47 éves nőnek esélye sem volt a túlélésre.www.origo.hu