Mióta levették a körút egyik sávját pl a Nyugati környékén ügyesen permanens dugót sikerült kialakítani. Alapvetően maga a Margit híd és környéke normál esetben is délután egy neuralgikus pont, de ehhez még hozzákapcsolva a -1 forgalmi sávot sikeresen jobban bedugul az egész mint nekem az az orrsövényferdüléses jobb orrlyukam telente. Gyakorlatilag a Nyugatin túltól a Margit hídig egy összefüggő káosz az egész, ami felett meg ott áll a másik dugó a metrópótlós túlterhelt Bajcsy képében, de azt már leírtam párszor. Délutáni csúcsban alapvetően van fullra járatva maga a körút (villamos szardíniázást is beleértve), amin csak ront, hogy sikeresen ott van mellette a sokkalta kisebb kihasználtságú bringasáv. Legalább telente lenne már akkor megnyitva egy kis enyhítésként. Aztán ehhez még nem vettem hozzá azokat a nedves álmokat, amelyek lebontanák a Nyugati felüljárót és az egészet szintben eresztenék rá a Bajcsy-Körút kereszteződésre. Akkor sztem elkezdek helikopterre/tankra gyűjteni, mert fixen nem lehet majd ott semerre se menni. Aztán ahogy számoltam majdnem másodszorra is lediplomázok (egy év kihagyás mellett) mire azzal a nyamvadt metróval talán végeznekNem biztis, hogy a kevesebb autóssáv, kisebb légszennyezés. Biztos kevesebb autó hajt át a dugók miatt, de lassabban, többet megállva szennyezve. Én az autós közlekedés rovására nem vennék el bringasávot. Inkább a felszíni parkolók rovására és a parkolóházakat, mélygarázsokat erőltetném.