Így kell leparkolni!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Így kell leparkolni!
Amúgy nem tudom mitől, de az esetek többségében egészen kulturált BMW-seket szoktam kifogni (meglepően még kedvesen be is engednek), kivéve az X akárhányas SUV-okkal csapató kollégákat Audinál meg pont fordítva, még városon belül is sokszor hátulról akarnak megerőszakolni, pedig hát na, nem szoktam tötyögve menni, sőt. Bár ez lehet az M7/Veszprém környékének sajátossága vagy az egyéni szerencsém így adja. Viszont ami mindenhol ugyanaz, az a fehér céges Octaviaból nemhogy a motort, de a lelket is kinyomó munkatárs, aki elmebeteg módjára nyomja fullkretén módon mindenhol a gázt, mint süket az ajtót
Ui: Ha már Veszprém egy anekdota. Egyszer pár évvel ezelőtt megyek ki békésen a nyolcasra, mikor veszem észre, hogy kisteherautó platóján felettébb gyanús a rakomány. Közelebb érve megláttam, hogy a berhidai (miután arra fordultak le) khmm fém iránt felettébb érdeklődést mutató úriemberek egy Fiat Seicentot úgy ahogy van felpakoltak hátulra, majd a rakomány rögzítése érdekében körberakták Lehel hűtőkkel, betonvassal és egyéb fémhulladékkal
Gréta ajánlásával.Goatmobile
Tartalék kecskével
Autó-motor, elektromos járművek, közlekedés | Page 394 | HTKA fórum"Nincs Bizalom A Tesla Márkában" - Új Modell 3 Fékbetét Nélkül Szállították Az Ügyfélnek
ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
Teli talppal állt bele a hülyeségbe most KG.A Licit
Online fórum a Budai Fonódó meghosszabbításáról - NKK
Több mint százan voltak kíváncsiak arra, hogy hogyan folytatódik az utóbbi évtizedek legsikeresebb budapesti villamosfejlesztése, a Budai Fonódó hálózat. A fórumon összesen több tucat kérdés is elhangzott és választ kapott. A Budai Fonódó villamos 2,8 kilométer hosszú új ága elsősorban az...bfk.hu
A Kontra
A Rekontra
Ebből látszik, hogy fingja sincs mi folyik az irányítása alatt, vagy a saját szavaival élve: lesz@rja.Teli talppal állt bele a hülyeségbe most KG.
Kb. a válasz minden hülyeségre, hogy:
"Ti kértétek, ti is jóváhagytátok n+1 szűrőn átmenve, a kérésekre és kérdésekre nem reagáltatok."
Nem kell minden részlettel tisztában lennie, mindent ő sem tudhat.Ebből látszik, hogy fingja sincs mi folyik az irányítása alatt, vagy a saját szavaival élve: lesz@rja.
Első napja óta ez van, csak most olyan témában, ami már nálad is kiveri a biztosítékot. Hihetetlen béna arc Gergőnk.Teli talppal állt bele a hülyeségbe most KG.
Kb. a válasz minden hülyeségre, hogy:
"Ti kértétek, ti is jóváhagytátok n+1 szűrőn átmenve, a kérésekre és kérdésekre nem reagáltatok."