M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tegnap vitába keveredtem az elektromos autó imádó kollégámmal, hogy az elektromos autók milyen faszák, gyorsak-erősek, gyorsan tölthetőek, manapság már bármire jók. Mondtam neki, hogy én még sose láttam gyorsan menni elektromos autót, csak vánszorogni lámpa és fűtés nélkül 100-al a kamionok mögött.
Jézusom, forró könnyekkel sírok! Rugdosás, baszkodás, kalapács, gyönyörű!Kilépésvezérlés és utolsó beállítás a Trabant autógyártónál 1988-ban. Ezt meg kell nézni.
Igen, csak a villanyautó nem erre optimális.Ilyenkor csak arra gondolok, hogy beülök az autómba, és tele tank esetén 1200-1300km-t megyek akár megállás nélkül... utána max 10 perc a tankolás.
Ott nincs a kenőolajnak üzemi hőmérséklete...?Igen, csak a villanyautó nem erre optimális.
Nagyon nincs ingeremre a villanyautózás. De! Hogy munkahelyet váltottam és közelebbre járok dolgozni és nem tudok mindig kerékpárral menni ezért olykor kocsival megyek. De még a kis benzines, városi autónak sem ideális a távolság; nem, hogy az olaj, de még a víz sem melegszik fel üzemi hőfokra. (És nagyobb üzemanyag felhasználással.) A villanyautónál meg ilyen nincs, tehát nem károsodik a rendszer. Erre meg mennyire praktikus lenne a villanyautó. Meg persze ha közeli településekre kell tervezetten járni. Még akár naponta sem kellene tölteni szerintem. Így élhető és használható lehet. Szerintem. Tehát célszerszámként, mint ahogy a nagy dízel "túra" autók meg nem városba valók rövid távokra. Az is célszerszám.
Nyilván van. De talán kevesebb olyan alkatrész van, ami kenést igényel. Nem?Ott nincs a kenőolajnak üzemi hőmérséklete...?
Ezt egy mèrnök nem tudhatja...Nyilván van. De talán kevesebb olyan alkatrész van, ami kenést igényel. Nem?
Ezt egy mèrnök nem tudhatja...
Egy " motor" 900-1500 alkatrészböl áll. Egy villanymotor pedig....?
Minden szarrá megy. Egyszer. Csak nem mindegy, hogy hány cserealkatrész kell, vagy hány hibaforrás van. Meg adott használat során mikor.Ugyanúgy szarrámegy.
Ha kiemelve az egészből csak a villanymotort nézzük az tényleg egyszerűbb, mint egy benyás ezen nincs sok vita.Minden szarrá megy. Egyszer. Csak nem mindegy, hogy hány cserealkatrész kell, vagy hány hibaforrás van. Meg adott használat során mikor.
Minden szarrá megy. Egyszer. Csak nem mindegy, hogy hány cserealkatrész kell, vagy hány hibaforrás van. Meg adott használat során mikor.
Sajnos az ék-egyszerü autók ideje lejárt. Ebben részben mi is hibâsak vagyunk, mert kell a sok elektonikus ketyere. Kezdve az elektromos ablakemelötöl....Ha kiemelve az egészből csak a villanymotort nézzük az tényleg egyszerűbb, mint egy benyás ezen nincs sok vita.
Az autógyárak ellenben, a kisebb méret, kisebb tömeg oltárán, összezsúfolják a motort, erőátvitelt, vezérlést egy tömbbe, mely olaj és esetleg víz hűtést is kap, így az megint kezd a nem egyszerű kategóriába esni.
Én azt vártam az e-autozás kivirágzásakor, hogy majd kevesebb probléma lesz, mivel a villanymoci egyszerű,
de az autógyárak mintha küldetésüknek éreznék, hogy ezt az egyszerűséget olyan szintre bonyolítsák, hogy az kikezdi a józan észt.
Az egyszerű autó amiben kapcsolók vannak és max egy kis lcd az óracsoport között, hogy mennyi az idő, a megtett táv, fogyasztás ..ect, már sátántól való, mindenbe kell legalább egy képernyő, mert anélkül már nem is autó az autó, pedig szerintem ha visszalépnének a 2000 évek környéki dizájnhoz, sok problémától megkímélnék magukat.
Legalább is én simán örültem volna olyan modelleknek is amik szinte csak abban változtak , hogy kaptak egy villanymotort erőátvitellel , meg az ilyenkor nélkülözhetetlen sallangokkal, fékrásegítő, fűtés..ect, de a többi maradt volna a szög egyszerű,
kapcsoló áramot ad a ablakemelőnek és működik, nem csak egy jelet küld a központi vezérlőnek ami utasítgat valami, hogy csináljon valamit .
Majd nem indul el a kocsi, mert az oprendszer frissítése és támogatása megszűnik...Sajnos az ék-egyszerü autók ideje lejárt. Ebben részben mi is hibâsak vagyunk, mert kell a sok elektonikus ketyere. Kezdve az elektromos ablakemelötöl....
Ez aztán átment az elektromos autókra is. Kivâncsi leszek majd egy 30 èves Teslára.
Mert az 1990-es Golfommal simân járok most is, bár csak hobbyautónak tartom.
Igen, csak a villanyautó nem erre optimális.
Nagyon nincs ingeremre a villanyautózás. De! Hogy munkahelyet váltottam és közelebbre járok dolgozni és nem tudok mindig kerékpárral menni ezért olykor kocsival megyek. De még a kis benzines, városi autónak sem ideális a távolság; nem, hogy az olaj, de még a víz sem melegszik fel üzemi hőfokra. (És nagyobb üzemanyag felhasználással.) A villanyautónál meg ilyen nincs, tehát nem károsodik a rendszer. Erre meg mennyire praktikus lenne a villanyautó. Meg persze ha közeli településekre kell tervezetten járni. Még akár naponta sem kellene tölteni szerintem. Így élhető és használható lehet. Szerintem. Tehát célszerszámként, mint ahogy a nagy dízel "túra" autók meg nem városba valók rövid távokra. Az is célszerszám.
Ott nincs a kenőolajnak üzemi hőmérséklete...?
Igen. Kèpzelj el egy 30 èves oprendszert...Majd nem indul el a kocsi, mert az oprendszer frissítése és támogatása megszűnik...