Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
12 345
34 050
113
2. osztály se sokkal különb, amit küldenek Békéscsaba felől a Keletibe. az ablakok olyanok mintha le lettek volna hányva, de nem takarították volna le:

53296986_2031334540315266_5823017957273370624_n.jpg


Megy is a panaszkodás folyton a MÁV-nak, hogy miért a román kocsi az IC minőségű kocsi azokon a vonatokon:

és ugyan ez a vagon megy Bécsbe is.
Vajon megvan még a CFR-ek jellegzetes szaga?
 
T

Törölt tag

Guest
Hogy ne csak a dákókat szidjuk állandóan:

Derék LTE_AT átnyom a határon egy szerelvényt, egyik kocsi kerékeszterga érett meg ki van iktatva a fékje, le van toszva, elgurítjuk, román se hisztizik, viszi.
Elmegy Törökországba, vissza, Hegyeshalomban LTE nem veszi át mert eszterga érett meg amúgy is ki van iktatva a fékje.
Oké, félrebaxák, Hegyes hisztizik, hogy ő nem rendezőpályaudvar.

RK engedély, 40km/h-val le kell vontatni Celldömölkre, ott eszterga, utána már 60-nal száguldhat.
Elrepül 1 hét, esztergált kocsi továbbra is fékek nélkül áll Győrben, ír délután LTE_AT, hogy akkó a következő törökből jövő mosógépszállítmánnyal viszik, mert a németnek már nagyon kellene ami benne van.
OK, este Győrben beakasztjuk előre, mert hát nincs fék.

Mosonmagyaróváron állunk, 9 órás átadás.
7:20-kor ír az osztrák, hogy mégse viszi, mert német nem adott rá engedélyt.
Válasz, hogy érdekes, mert 20 perce hívta a német a műszaki vezetőt, hogy továbbítható-e a kocsi, mert nagyon kellene.
Hát akkor se adott engedélyt, nem viszik.
OK, Hegyes hisztizik, hogy nem rendező, már azon gondolkozok rendelek egy 44-46-ost Móvárra azt rohadjon ott a szerelvény amíg kimennek szétakasztani.

8:00 -kor felháborodva ír az osztrák, hogy hol a szerelvény, várják Hegyesbe
Visszaírok neki az összes létező vezetőséget belerakva, hogy 10km-re Győrtől, ha ki kell szednünk azt a kocsit akkor délután is ott lesz.
8:04-kor ír a német, hogy 6:20-kor megadta az engedélyt a továbbítására azonnal küldjük a vonattal.
Osztrák utána nem reagált :D
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
17 006
62 229
113
...amúgy meg "kérdezze meg traumatológusát, belgyógyászát vagy patológusát" hogy hogyan is reagálnak a belső szervek egy 110km/h feletti sebességnél egy ütközésnél.
A Forma-1 meg a rali VB rossz hivatkozási alap. Eleve teljesen más a védelmi koncepciója egy versenyautónak, mint egy kommersz autónak. S persze az autóversenyzők általában meg viszonylag fiatal (rugalmas érrendszer!), normálisan izmos és nem túlsúlyos (a háj szeret és tud gyorsan összeforrni, ja; nem) emberek, akiknek mellesleg nincsenek krónikus betegségekkel meggyötörve a belső szerveik...
A "patológusom" szokta mondani, hogy legszívesebben minden, autópályán és országúton abszolút gyorshajtónak tartana demonstrációs boncolást...
130nál sem maradsz életben. :)
 
  • Tetszik
Reactions: misinator

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
12 345
34 050
113
Hogy ne csak a dákókat szidjuk állandóan:

Derék LTE_AT átnyom a határon egy szerelvényt, egyik kocsi kerékeszterga érett meg ki van iktatva a fékje, le van toszva, elgurítjuk, román se hisztizik, viszi.
Elmegy Törökországba, vissza, Hegyeshalomban LTE nem veszi át mert eszterga érett meg amúgy is ki van iktatva a fékje.
Oké, félrebaxák, Hegyes hisztizik, hogy ő nem rendezőpályaudvar.

RK engedély, 40km/h-val le kell vontatni Celldömölkre, ott eszterga, utána már 60-nal száguldhat.
Elrepül 1 hét, esztergált kocsi továbbra is fékek nélkül áll Győrben, ír délután LTE_AT, hogy akkó a következő törökből jövő mosógépszállítmánnyal viszik, mert a németnek már nagyon kellene ami benne van.
OK, este Győrben beakasztjuk előre, mert hát nincs fék.

Mosonmagyaróváron állunk, 9 órás átadás.
7:20-kor ír az osztrák, hogy mégse viszi, mert német nem adott rá engedélyt.
Válasz, hogy érdekes, mert 20 perce hívta a német a műszaki vezetőt, hogy továbbítható-e a kocsi, mert nagyon kellene.
Hát akkor se adott engedélyt, nem viszik.
OK, Hegyes hisztizik, hogy nem rendező, már azon gondolkozok rendelek egy 44-46-ost Móvárra azt rohadjon ott a szerelvény amíg kimennek szétakasztani.

8:00 -kor felháborodva ír az osztrák, hogy hol a szerelvény, várják Hegyesbe
Visszaírok neki az összes létező vezetőséget belerakva, hogy 10km-re Győrtől, ha ki kell szednünk azt a kocsit akkor délután is ott lesz.
8:04-kor ír a német, hogy 6:20-kor megadta az engedélyt a továbbítására azonnal küldjük a vonattal.
Osztrák utána nem reagált :D
Lehet rosszul emlékszem, de a németek nem az osztrákokat hívták balkanische-deutschnak?

Amúgy meg netto a ti hibátok; minek vettétek át?
Nem tudom, hogy költségileg ki állja ilyenkor az esztergálás és a szopás cehjét; de kínlódjon vele osztrákiában.
 
T

Törölt tag

Guest
Lehet rosszul emlékszem, de a németek nem az osztrákokat hívták balkanische-deutschnak?

Amúgy meg netto a ti hibátok; minek vettétek át?
Nem tudom, hogy költségileg ki állja ilyenkor az esztergálás és a szopás cehjét; de kínlódjon vele osztrákiában.

Hogy őszinte legyek én telibe szoktam szarni az ilyeneket, ha futhat korlátozással a kocsi akkor had menjen, általában futás végén javítják (kivéve lengyel-román kokszvonat mert arra nagyon utazik az összes hatóság mióta menet közben kinyilt az egyik és kiömlött a cucc, csődbe is vitte a szállító céget), pár napja egy autószállítmányt végigdobáltak románban elég nagy kövekkel, intézze el a német a románnal, max visszaküldi az egészet garanciában.

A javítás számlája továbbítva lett, a futást meg kibírja a cég, ha már arra futja, hogy az új német CEO Győr legjobb szállodájában lakik, de éjjelre kikapcsolja az irodájában a fűtést, mert co2...
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
17 006
62 229
113
Hogy ne csak a dákókat szidjuk állandóan:

Derék LTE_AT átnyom a határon egy szerelvényt, egyik kocsi kerékeszterga érett meg ki van iktatva a fékje, le van toszva, elgurítjuk, román se hisztizik, viszi.
Elmegy Törökországba, vissza, Hegyeshalomban LTE nem veszi át mert eszterga érett meg amúgy is ki van iktatva a fékje.
Oké, félrebaxák, Hegyes hisztizik, hogy ő nem rendezőpályaudvar.

RK engedély, 40km/h-val le kell vontatni Celldömölkre, ott eszterga, utána már 60-nal száguldhat.
Elrepül 1 hét, esztergált kocsi továbbra is fékek nélkül áll Győrben, ír délután LTE_AT, hogy akkó a következő törökből jövő mosógépszállítmánnyal viszik, mert a németnek már nagyon kellene ami benne van.
OK, este Győrben beakasztjuk előre, mert hát nincs fék.

Mosonmagyaróváron állunk, 9 órás átadás.
7:20-kor ír az osztrák, hogy mégse viszi, mert német nem adott rá engedélyt.
Válasz, hogy érdekes, mert 20 perce hívta a német a műszaki vezetőt, hogy továbbítható-e a kocsi, mert nagyon kellene.
Hát akkor se adott engedélyt, nem viszik.
OK, Hegyes hisztizik, hogy nem rendező, már azon gondolkozok rendelek egy 44-46-ost Móvárra azt rohadjon ott a szerelvény amíg kimennek szétakasztani.

8:00 -kor felháborodva ír az osztrák, hogy hol a szerelvény, várják Hegyesbe
Visszaírok neki az összes létező vezetőséget belerakva, hogy 10km-re Győrtől, ha ki kell szednünk azt a kocsit akkor délután is ott lesz.
8:04-kor ír a német, hogy 6:20-kor megadta az engedélyt a továbbítására azonnal küldjük a vonattal.
Osztrák utána nem reagált :D
Izgalmas életet élsz! :)
 
  • Vicces
Reactions: Törölt tag 1711
M

molnibalage

Guest
SUV-os köcsögök. Egyre gyakoribb állatfaj.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Dühítő
  • Tetszik
Reactions: fishbed and BJani

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
1 525
4 100
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Elképesztő.
Halál nyugodtan sétál át a piroson, körülnézés és életösztön nékül.
Az autós sem figyel, szerintem láthatta volna, egyenesen kellett, hogy jöjjön ekkora sebességgel, és nem volt a gyalogos takarásban.
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 571
20 949
113
Elképesztő.
Halál nyugodtan sétál át a piroson, körülnézés és életösztön nékül.
Az autós sem figyel, szerintem láthatta volna, egyenesen kellett, hogy jöjjön ekkora sebességgel, és nem volt a gyalogos takarásban.
Visszaveszi a várost az autósoktól. Mindkettő rendkívül felelőtlen, egyiknek sem való a városi közlekedés. Az egyikük persze objektíven felelős a tragédiáért, hogy nem csak egy dudálás és anyázás lett a vége.
 

Huba

Active Member
2018. november 13.
64
181
33
Lehet rosszul emlékszem, de a németek nem az osztrákokat hívták balkanische-deutschnak?

Amúgy meg netto a ti hibátok; minek vettétek át?
Nem tudom, hogy költségileg ki állja ilyenkor az esztergálás és a szopás cehjét; de kínlódjon vele osztrákiában.
Lehet, hogy úgy hívják őket, de ez inkább a náci gondolkodásukból ered. Üzleti életben azért pár cégnél még érezni felőlük a "Deutschland, Deutschland über alles" gondolkodást. Úgy gondolnak a tőlük keletre lévőkről, mint mi kb a románokról.

Egy német speditőr cég levelezésénél meg simán be tudnád rakni az "untermensch" jelzőt, és semmi változást nem éreznél. Az mondjuk külön vicces, hogy a nevüket magyarul ejtve a német segg szót kapod meg.
 
  • Tetszik
Reactions: phaidros
M

molnibalage

Guest
Elképesztő.
Halál nyugodtan sétál át a piroson, körülnézés és életösztön nékül.
Az autós sem figyel, szerintem láthatta volna, egyenesen kellett, hogy jöjjön ekkora sebességgel, és nem volt a gyalogos takarásban.
A videón picit dülöngél. Vagy rosszul volt vagy részeg volt.
 
  • Hűha
Reactions: BJani

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 779
37 442
113
IC Újvidék-Belgrád, 200 km/h (egy 41 km-es szakaszon engedélyezett ekkora sebesség a leírás szerint, a vonat Stadler KISS)
Budapest-Belgrád vasút ezen szakasza már elkészült... nálunk még csak készülődnek, hogy elkezdik az építkezést.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: BJani

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 779
37 442
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A hozzászólók is jelezték, hogy bizony a biztosító sem fizet neki majd valószínűleg. Ő döntött úgy, hogy a padkán előz, aztán elvesztette az uralmát a kocsi felett, a padkáról visszajövet.
 
  • Dühítő
Reactions: BJani