Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Fater kocsiján a gázosítást épp a hetekben vizsgáltattuk be újra.Őrült mákjuk volt... Gázos autó bumm...
Veszprémi elkerülőnél is fogták egy részen aztán teleszórták 60-as táblákkal, miközben az út minősége ugyanolyan maradt. Nem meglepő módon szerencsére senki sem tartja be, de az fix, hogy az indokolatlan sebességkorlátozó táblák kihelyezésében Mo. közel van az első helyezetthez. Az általános sebességhatárokhoz pedig annyit, hogy a Veszprém-Várpalota közti szakaszon sokszor ha a 110-es táblánál 130-al mész, akkor a buszokon kívül gyakorlatilag mindenki más letol Persze mindez nagyon ember és technika függő is, de sztem is van mozgástér felfeléViszont van egy csomó helyen totálisan indokolatlan semességkorlátozás. Itt nem messze van egy kapaszkodósávos szakasz, amit teleb@sztak 70es táblákkal elérve ezzel, hogy 15 km-en át szabályosan ne lehessen előzni. Igen okos 5let volt. Mellékesen az objektív felelősség bevezetése előtt 130-al járkáltam általában arrafelé (mondjuk nem tükörjégen meg zivatarban) minden probléma nélkül, úgyhogy tapasztalatból tudom, hogy a fizika ezt nem indokolja. Mondjuk páran odaverték magukat 180 felett, de most aki békésen menne az ezért b@sztatni? Ha tele van az ország ilyenekkel, akkor miért tisztelné az autós a sebességkorlátozást? Mert néhol indokolt? Sajna a sebességkorlátozás tábla a legolcsóbb megoldás mindenre Magyarországon.
Akkor mindenki 170-el menne.....A gyakorlatilag meg úgyis mindenki óra szerinti 150-el megy vagy 110-el a külső sávban. Nyugodtan lehetne a limit 150 pályán, semmi nem változna, műszakilag meg bőven tudják a kocsik, 15 éve is tudták..
És a reakcióidő is tuti, hogy nem csökken a nagyobb sebességgel, ami további súlyos méterekkel járul hozzá az összképhez, a fizika pedig továbbra sem fog kérdezni.Plusz, ahogy nő a tempó, úgy nő a stressz is, ami inkább ront a vezetői teljesítményen.
Már a Lada 1300 is tudta... Mondjuk több odafigyelést igényelt. Az óra szerinti 150 az meg vagy 135-140, min. gyorshajtás.A gyakorlatilag meg úgyis mindenki óra szerinti 150-el megy vagy 110-el a külső sávban. Nyugodtan lehetne a limit 150 pályán, semmi nem változna, műszakilag meg bőven tudják a kocsik, 15 éve is tudták..
...amúgy meg "kérdezze meg traumatológusát, belgyógyászát vagy patológusát" hogy hogyan is reagálnak a belső szervek egy 110km/h feletti sebességnél egy ütközésnél.Nekem böven megfelel a 130 minden szempontból.
De a lanyom meg a férje 220-al mennek, ahol szabad ( Németorszâgban...). És meg kell mondjam, teljesen biztonsâgban èrzed magad, a müszerekre kell nèzz, hogy elhidd azt a sebessèget. ( Audi A6).
De nekem túl fárasztó.
Frontálisnál? Leszakad az aorta 'oszt keksz......amúgy meg "kérdezze meg traumatológusát, belgyógyászát vagy patológusát" hogy hogyan is reagálnak a belső szervek egy 110km/h feletti sebességnél egy ütközésnél.
2. osztály se sokkal különb, amit küldenek Békéscsaba felől a Keletibe. az ablakok olyanok mintha le lettek volna hányva, de nem takarították volna le:Bezzeg Románia (biztpolba mégsem való, a beszélgetőbe is rakhatnám persze, de végül is közlekedés)
és ugyan ez a vagon megy Bécsbe is.Kb 2 hete CFR kocsiba vettem helyjegyet Békéscsaba - Szolnok között, kritikán aluli retkes ülések voltak, inkább oda se ültem. Amióta menetrend váltás lett, azóta többször előfordul, hogy késik Lőkösházára a román belépő stokk. IC+okat kivették a Békés IC vonataiból, helyette beraktak felújított termes vagy fülkés IC kocsikat. De van köztük olyan nem felújított Bmz kocsi, hogy belülről elég viseletes. A tiszta kocsikat a Start igazán megkövetelhetné a CFR től.
Az események tehetetlen szemlélődője volt a vezető. Még meglepődni se nagyon lehetett ideje.Végzetes tragédia Mindszentnél | Végzetes tragédia Mindszentnél A mindszenti Déli úti vasúti átjáróban jól működött a biztosítóberendezés. A tilos jelzés ellenére ma reggel egy... | By MÁVFacebook
Végzetes tragédia Mindszentnél A mindszenti Déli úti vasúti átjáróban jól működött a biztosítóberendezés. A tilos jelzés ellenére ma reggel egy...www.facebook.com