Golffal néha M7-re felhajtásnál (üzemmelegen persze) meghúzatom a gyorsítósávon, és 120-nál váltok négyesbe aztán tovább Lassan belemegy a 127 ezer, eddig no problem vele
Városban főúton lámpa után, ha pole pozim volt, jellemzően 2-esből váltok 5-ösbe, mikor elértem az utazótempót.
Úgy tudok a legtöbb távot megtenni a gazdaságos sebességfokozatban, ha minél kisebb táv alatt elérem az utazósebességem. Mellesleg az átlagsebességem is így lesz a legnagyobb, és a kereszteződés áteresztő képessége is. Ha 100 méterrel a kereszteződés után belenézek a tükörbe, általában 50-70 méterrel mögöttem van a másodiknak induló... A piros lámpához motorfékkel gurulva persze utolérnek... És sok gázt adok (rövid ideig) és keveset fékezek, a többség inkább fordítva...