Az tökmindegy, de onnantól, hogy gyorsítani kezd, beleszorítva a szembejövőbe... az gyilkossági kísérlet.Nem. Hogy valaki nekiâll elözni...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az tökmindegy, de onnantól, hogy gyorsítani kezd, beleszorítva a szembejövőbe... az gyilkossági kísérlet.Nem. Hogy valaki nekiâll elözni...
Fuvaroztam egy időbe én is és előfordult az évek alatt pár "ezt nem, így kellett volna",4x2/3 után sikerülne végre elérne a jogalkotásnak, hogy az ilyen eseteknél mérlegelés nélküli jogsi elvétel legyen...???
@gafzhu valószínűleg arra szabályra gondolhat amikor az előzést végrehajtó autót segíteni kell akár lassítással, félrehúzódással, de azért kevesen vannak, akik ebben a kanyarban előzést végrehajtó autóra számítnak.
Az a két kamion tippre a közeli (Gánt) kőbányából jön 40tonna van alsó hangon, ha nem több ugye "I Love Hungary"
az az áruszállító úgy fröccsent volna el rajta, hogy lehet egy centit nem mozdít rajta hátra.
Ha a veszélyeztetéstől eltekintünk, ez a mai forgalom problémáinak a gyökere: képtelenség az összes szöttyögőt megelőzni, ők vannak többségben, téged is szöttyögésre meg elborult dolgokra kárhoztatva. Mert mindenkinél ki tud borulni a bili.Ha meg az idő miatt csinálja az is csak hiú ábránd, lehet sikerül egymás után gyorshajtással többször is előnyt szerezni, de majd egyszer belefut egy váratlan eseménybe, amikor ott fog állni a sorban fél órát, mögötte kettővel meg akit pár kilométerrel ezelőtt megelőzött
Idióta szerencsefia, szerintem azt sem látta, hogy jön a vonat, mert már csak rálépett volna a gázra.... Jól láttam, nem ment a fénysorompó?Alig 2 hete se volt a katasztrófa, erre mi van?
Idióta szerencsefia, szerintem azt sem látta, hogy jön a vonat, mert már csak rálépett volna a gázra.... Jól láttam, nem ment a fénysorompó?
Végre őszinte emberek, mint ez is:Alig 2 hete se volt a katasztrófa, erre mi van?
Tiszta Olaszország.Végre őszinte emberek, mint ez is:
Nincs semmi mismásolás, hogy beáll a mozgáskorlátozott helyre, vagy elakadásjelzővel rögtön mindenhol parkoló terem, de a pirosnál megáll.
Ezek végre őszintén és kivétel nélkül mindent leszarnak, bárkinek bármennyibe kerül.
Kérem szépen, ők bizony tisztességesen tesznek a szabályokra kivételezgetések nélkül!
Alig 2 hete se volt a katasztrófa, erre mi van?
Az ilyenek miatt van az, hogy nekem kurvára semmi kedvem vezetni. Élvezni ilyen körülmények között?Tény, hogy a legveszélyesebb útfajta ez, ami a videón is látható. Városban vagy autópályán nem félek soha, az ilyen teherautókkal teli forgalmas kétsávos főutakon (pláne ha dimbes-dombos vagy kanyargós, fasorral két oldalt) viszont egy kicsit mindig, kerülöm is őket, szerencsére ritkán kell ilyeneken menjek. Pedig ha nincs nagy forgalom, élvezet ezeken vezetni, de ha sose tudni, mikor kezd kockázatos előzésbe egy szembejövő, vagy beragadni egy lassú jármű mögé egy ilyenen.... Túl sok van még belőlük, minél többet ki kellene váltani osztott pályás gyorsúttal/autóúttal vagy legalább négysávosítani.
Mikor te előzölAz ilyenek miatt van az, hogy nekem kurvára semmi kedvem vezetni. Élvezni ilyen körülmények között?
MIT?
Már bocsánat, de ezek nem a vonatot nem látták, hanem nem néznek - bármely - híradót, s nem olvasnak híroldalakat.Idióta szerencsefia, szerintem azt sem látta, hogy jön a vonat, mert már csak rálépett volna a gázra.... Jól láttam, nem ment a fénysorompó?
Nem látom, hogy egy (mással, máshol) baleset miért változtatna egy idiótát okossá. Aki óvatos volt, az is maradt, aki meg szerencsés hülye, az szerencsés hülye, míg el nem fogy a szerencséje...Már bocsánat, de ezek nem a vonatot nem látták, hanem nem néznek - bármely - híradót, s nem olvasnak híroldalakat.
Mert ha néznének, akkor látták volna, hogy mik történtek az utóbbi hetekben vasúti átjárókban.
Pedig igenis tudnak bevésődni dolgok:
Én ahhoz mindig is túlságosan(?) tartottam a vonattól, hogy ne nézzek szét alaposan (hiszen a fehér fény sem azt jelzi, hogy szabad az átkelés, hanem hogy...ööö...működik a ...ööö...a fehér lámpa. Az.
Hétvégén mentem át autóval egy már évek óta nem használt sínpáron (már táblák sem voltak), utólag somolyogtam, hogy benéztem mindkét irányba.
Abból baj nem lehet.
Úgy látszik, hatott a híradónézés.
A PSZH lengése teljesen más egy vontatáshoz képest. Mert, ha ott fékezel, akkor a súlypont tartósan előre tud mozogni és a cucc előredől a felfüggesztés miatt, ami miatt a balra-jobbra riszálás sebességvektora is kisebb lesz és a frekencinája is tud változniOFF
Közösség szolgálati perceinket látják
Lassan itt a nyár és a nyaralás, hátha valaki megnézi és nem dobja fejre a gépet.
Érdekes dolog ez, az utánfutóknál is előszokott jönni, ha rosszul pakolják meg
Itt egy jó videó, ami bemutatja az okokat és a megoldást is.
A páncélozott jármű ballonos kerekei miatt és a gyorsítás - gázelvétel miatti súlypont áthelyeződés okozhatta,
régi kamion sofőrök szokták mondani, hogy ilyenkor bele kell lépni a gázba, hogy "kihúzza" a szerelvényt,
de régen még volt külön pótkocsi fék is, azt ilyenkor alkalmazva visszatudta nyerni az uralmat szerelvény felett.