M
molnibalage
Guest
A 3,5 tonna alatti kisteherre akkor nincs korlátozás csak kis kombira?Átlag autós ettől még naponta teletankolhat...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A 3,5 tonna alatti kisteherre akkor nincs korlátozás csak kis kombira?Átlag autós ettől még naponta teletankolhat...
A BKK szervezte régen ezt.Mondjuk kezdetnek elég lenne az is, ha mindezt nem EGYSZERRE, egy időben próbálnák meg! Nem?
Miért nem lehetett megvárni a 3-as felújításával a Lanchíd Budai alsórakpartos melóinak a végét?
Vagy mondjuk nem teljes hosszában kellett volna elindítani a melót!
A Március 15.-e téren korábban is volt fordító. De a Vámház körúti aluljáróban is pik-pak ki lehetne alakítani.
A pótlóbuszok meg járhatnának először a Jászai-Vámház krt., majd Vámház krt.-Közvágóhíd között.
Cserébe intenzívebben folyhatna a meló a rövidebb szakaszokon.
De, a BKK ezeket régen összefogta. Már nem.Tarlóst csak azért írtam bele, hogy egy olyan ellenpéldát hozzak, akinek eztán a jelenlegi szervezési káoszhoz végképp nincs köze...
Ha nem egyszerre csinálják, soha nem végeznek. Nyilván nem úgy kell fel a városvezetés hogy "mi a faszt csináljak hogy többet ne válasszanak meg?".Mondjuk kezdetnek elég lenne az is, ha mindezt nem EGYSZERRE, egy időben próbálnák meg! Nem?
Miért nem lehetett megvárni a 3-as felújításával a Lanchíd Budai alsórakpartos melóinak a végét?
Vagy mondjuk nem teljes hosszában kellett volna elindítani a melót!
A Március 15.-e téren korábban is volt fordító. De a Vámház körúti aluljáróban is pik-pak ki lehetne alakítani.
A pótlóbuszok meg járhatnának először a Jászai-Vámház krt., majd Vámház krt.-Közvágóhíd között.
Cserébe intenzívebben folyhatna a meló a rövidebb szakaszokon.
Nem célom ebbe politikát belevinni, de Karigeri vonta vissza az aláírt szerződést, és csinált helyette drágábban, késve újat.
Tarlóst csak azért írtam bele, hogy egy olyan ellenpéldát hozzak, akinek eztán a jelenlegi szervezési káoszhoz végképp nincs köze...
A 3,5 tonna alatti kisteherre akkor nincs korlátozás csak kis kombira?
Ha alaposan átolvasod a korábban általam írtakat, akkor rájössz, hogy nem csak autósként szopás jelenleg Budapest belvárosa de tömegközlekedve is!Nálunk az autós két dolgot utál, ha kátyú van meg ha pont eltüntetik a kátyút.
A felújításokat mindig nyárra időzítik ha lehetséges.
A Lánchíd felújítása Tarlós alatt csúszott meg, az M3 metró szintúgy.
A Blaha átépítését is Tarlós terveztette meg, az épül amit alatta találtak ki. Hogy szar a munkaszervezés, az lehet, de hogy a főpolgármesternek abba beleszólása nincsen, az is biztos.
Karigerinek akkor lesz egy jó éve ha csak 4 év szopás lesz a dugóban? Ha az az uccsó akkor nyerni fog!
Pedig Gerivel kapcsolatban egyre erősebb érzések támadnak bennem, hogy tőle ez a legjobb, ami kitelik.Ha nem egyszerre csinálják, soha nem végeznek. Nyilván nem úgy kell fel a városvezetés hogy "mi a faszt csináljak hogy többet ne válasszanak meg?".
A metrófeljúítás csúszása mindenbe belerúg.Ha alaposan átolvasod a korábban általam írtakat, akkor rájössz, hogy nem csak autósként szopás jelenleg Budapest belvárosa de tömegközlekedve is!
Az nem a munkaszervezéshez tartozik, hogy mikorra időzítem a projektet!
A metrófeljúítás csúszása mindenbe belerúg.
Aztán, ha majd épülni fog az északi szakasz. Remélem befejezik már, ha megtervezik.
Egy kisebb sportcsarnok árának kb. a felébe fájna.
Pedig Gerivel kapcsolatban egyre erősebb érzések támadnak bennem, hogy tőle ez a legjobb, ami kitelik.
A jobboldal külön kampányt húzott fel a "dugós Budapest" sztorira.
Erre most még dafke rájátszik a szerencsétlen.
Dehogynem prioritás. Azért zajlik a kiviteli tervezése. Nem merő passzióból.A Káposztásmegyerig meghosszabbításra gondolsz? Vitézyéknél nem prioritás, ő M5-öt akar, meg vasúti alagutat, meg az M2-őt összekötni a HÉV-vel stb.
Dehogynem prioritás. Azért zajlik a kiviteli tervezése. Nem merő passzióból.
Ráadásul ez kis projekt, erre könnyebb pénzt találni és a várható társadalmi haszna is nagyon magas, mert Újpest P/R létét is megszűntetné, ha kintebb lenne a vége.
Honnan vesztek ilyen hülyeségeket amúgy?
Nemcsak budapesti probléma ez .
Egyszerűen ez az autótömeg megbénítja a városokat.
Ha lehet én szoktam helyijáratozni, de a busz is áll a dugóban (nem BP)
Szóval ez összetett dolog
Azért erre ne vegyél mérget!Gerit sajnos ettől még simán több cikluson át újra fogja választani a "liberális város", mint Demszkyt. "A kormány elvonta a pénzt" mindenre működő válasz, a szimbolikus politizálásban meg erősek. Ha a jobboldal méhlegelőzik meg sokallja a kerékpársávokat és a dugókat, akkor dafke csinál még többet, ahogy mondod, és zabálják. Gondolom a pesti alsó rakpart után a budait is végig autómentesíteni akarja majd stb. Na de ez belpol téma.
Én is csak onnan tudtam róla, hogy beszélt egy prezentációban, hogy már zajlik.Hát a médiaszereplésekben utóbbi időből ezekre emlékszem, mint tervekre, az M3-ról nem emlékszem, hogy beszélt volna. Meg a vasútépítésre, hídépítésre.
Havi kvóta kéne akkor már. Például nekem 60l a kocsim üzemanyagtartálya Viszont havi szinten nem szoktam sokat tankolni. (mondjuk amúgy is csak E5 megy bele, szóval nekem mindegy, de a probléma érinthet mást is. Én mindig tele rakom, úgy könnyű fogyasztást számolni.)Hatósági benzinárnál meg egyébként szerintem a jegyrendszer lenne a megoldás, elektronikusan megoldható lenne, telefonos applikációval. Ha már ragaszkodnak a hatósági ár megtartásához. Rendszámhoz és forgalmihoz kötve. Napi 50 liter helyett jóval alacsonyabban meghúzva a határt. Ennyit talán elbírna a MOL. Ahogy elbírják az élelmiszer kiskerek is azt a pár hatósági áras cikket (bár kisboltban ilyeneket nemigen kapsz).
Nem videó kell, hanem 4-5 napig állandó rendőri jelenlét. Lenne némi bevétel is... Win-win!Amikor metrópótlóztam, akkor igen, láttam mennyi fogalmatlan ember jár arra.
Szomorú, hogy erről videó kell.
Ezt nem érti meg a többség. A múltban élnek.Szerintem a bp-i felújításokkal már az a helyzet, hogy ekkora városban és benne ennyi autóval képtelenség úgy szervezni, hogy valaki ne hőbörögjön. Feltételezem, hogy teljesen más prioritások vannak, pl. a kivitelezők, gépparkok rendelkezésra állása, pótlóbuszok mennyisége, cash flow, pályázati kötelmek meg hasonlók. Mindig ilyen kaotikus meg idegesítő lesz ez a mi szempontunkból nézve, egyszerűen túl sok az autó, a város nem bírja. Ha egy mérnöktündér egy csapásra minden felújítást megoldana, és mindent optimalizálna, akkor is lenne dugó.