Nyilvânvalóan részeg volt...Ez a kép A Dózsa György út - Váci út kereszteződésénél készült elvileg....
Szerintetek mennyire normális az aki ezt így kitalálta?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nyilvânvalóan részeg volt...Ez a kép A Dózsa György út - Váci út kereszteződésénél készült elvileg....
Szerintetek mennyire normális az aki ezt így kitalálta?
Ez a kép A Dózsa György út - Váci út kereszteződésénél készült elvileg....
Szerintetek mennyire normális az aki ezt így kitalálta?
Amúgy tökmindegy, mert a COVID/Geri óta làtványosan nem festik újra egy csomó helyen a lekopott sávokat, mindenki érzésre megyy. az Üllői befelé az M3 felújításkor meg egyenesen életveszély volt, egymást cikázták keresztbe az átalakított sávok, este/esőben nem is lehetett látni mi az új rendszer, átjött előtted keresztbe a busz és hasonlók.
Elvileg most már nem ilyen. Kicsit rosszabb a helyzet...Ez a kép A Dózsa György út - Váci út kereszteződésénél készült elvileg....
Szerintetek mennyire normális az aki ezt így kitalálta?
Hát a Bálna környékét valami brutál mód sikerült elkúrni.Én úgy látom külső szemlélőként, hogy a Geri óta látványosan pusztul le az egész város, de ez nem meglepő.
Amihez az a garnitúra hozzányúlt az általában szarrá változott.
Én úgy látom külső szemlélőként, hogy a Geri óta látványosan pusztul le az egész város, de ez nem meglepő.
Amihez az a garnitúra hozzányúlt az általában szarrá változott.
Tegnap előtt a Balhánál volt a buszsáv zárva. Én délután 3 tájt jártam arra, munkavégzés semmi, a teljes lezárt - amúgy tökéletes, nem felbontott - sávon egyetlen egy Bobcat parkolt.Ha északról érkezel arra, akkor a különben 2 sávos Közraktár utcát most a kivállóan időzített 2-es villamos vonalának felújítása miatt beszűkítették 1 sávra. Teljesen indokolatlanul, mert érdemi munkavégzés nincs, csak a sávlezáró terelőelemek foglalják a helyet. 0-24-ben. Annyi eszük nem volt, hogy amikor nincs meló, akkor beszedjék a terelő elemeket...
Ez a kép A Dózsa György út - Váci út kereszteződésénél készült elvileg....
Szerintetek mennyire normális az aki ezt így kitalálta?
Ez itt amúgy a trükk benne, mert én hetente rendszeresen járok arra kondiba és csak úgy lehet menni. Érzésre saccperkábé, ahogy előttem mennek Nem értem amúgy, hogy mi az anyjukat tudnak már egy éve annyit pöcsmörögni azzal a rohadt lifttel vagy mivel amit ott építenek, de mióta a metrópótlót is ráengedték azóta pokol. Kifele először a külső sáv szűnik meg, majd a metrópótlónak is a külsőbe kell a forgalom mellé behúzni, aminek eredményeképpen feltorlódik arra minden. Cserébe utána ha ki akarnál menni a szervizútra az lényegében lehetetlen és azt a rohadt következő lámpát is fixen úgy kalibrálták, hogy megfogja az egész forgalmat ami épp átjutott volna a Dózsán. Ha le akarnál még a felüljáró előtt menni jobbra nincs más opciód mint bemenni a buszsávba, ami megint szétkúr mindent, bár már megszoktam mert haza is csak úgy tudok menni a Bank utcának. Hétfőn mentem volna ki Újpestre hát 4 idegfaszt minimum elmorzsoltam mire átjutottam, lassan India-tier ami itt megy. Arról nem is beszélve, hogy a Belvárosban meg az Arany Jánost túrják majd Isten tudja meddig, így minden ami a Bajcsyra menne rászabadul az amúgy is túlterhelt Nádor-József Attila kombóra, amihez meg csatlakozik a metrópótlós szépség. De a metró meg juszt se képes elkészülni, mondom duplán lediplomázok egy év kihagyás mellett és még mindig nem nyitják meg végigmindenki érzésre megyy
És ennek mi köze Karigerihez? Szerinted ő a kivitelezési vezető?Hát a Bálna környékét valami brutál mód sikerült elkúrni.
Ha északról érkezel arra, akkor a különben 2 sávos Közraktár utcát most a kivállóan időzített 2-es villamos vonalának felújítása miatt beszűkítették 1 sávra. Teljesen indokolatlanul, mert érdemi munkavégzés nincs, csak a sávlezáró terelőelemek foglalják a helyet. 0-24-ben. Annyi eszük nem volt, hogy amikor nincs meló, akkor beszedjék a terelő elemeket...
Adalék. Északről érkezve ennek az 1 sávnak kell elvinnie az alsó rakpart, a Március 15-e térről, az Erzsébet hídról a rakpartra lehajtó forgalmat, valamint a csarnok felől érkező Szabadság hídi forgalmat is. Kedden olyan dugó volt, hogy a Borárostól a Lánchídig torlódott vissza a sor.
Hja ugye ne mondjam, hogy jelenleg a budai alsó rakpart is félbe van vágva, emiatt az átmenő forgalom számára értelmezhetetlen. Tehát az átmenő forgalom szempontjából sikerült 2 rakpart valamint a hidakról érkező forgalom számára egyetlen sávot biztosítani a Bálna mellet...
Mondjam tovább? Mindehhez a Zsíl utcai kereszteződés gyalogos nyomógombos üzemű, és igen nagy forgalmú - folyamatosan nyomkodják, egy elég népszerű közpark forgalmát bonyolítja. A legtöbb ami észak déli forgalmú autó átment a kereszteződésben 1 zöld jelzés alatt, az 4 autó volt. Well Done.
Másnap megpróbáltam tömegközlekedéssel. A 15-ös buszra Victor Hugó utcánál szálltam fel. 50 perc volt, mire leértem a Borárosra. Ebből majdnem 20 perc volt, mire elértünk a Szabadság hídtól a Kálvinig....
(Normálisan, működő 3-as metró esdetén a standard 2-2,5 perc/megállóval 10-13 perc lenne)
A 2-es villamosnak kitaláltak egy elég kultúráltnak kinéző pótlását. Csak azt felejtették el, hogy akkor már menjünk végállomástól végállomásig. Valami miatt azt gondolták, hogy jó ötlet csak a Kossuth térig (illetve csak a Garibaldi utca) vinni a pótlót Tehát aki eddig mondjuk a Jászairól el akart menni a Borárosra, az mehet 4-6-ossal. Vagy a pótló kiegészítő járatával...OMFG
A Garibaldi-Jászai távolság lesétálható kb. 15 perc. Nem - lenne - tragédia, ha mindezt nem a kb. 50 fokos Kossuth téren keresztül kellene abszolválni.
Az meg külön szopó, ha nem csak a Jászaiig kell menni, hanem tovább...
Mindjárt adtunk is így a szarnak egy pofont, amikor a légkondis korrekt villamospótlóból kiszállva a 2 villamosmegállónyit lesétálva a végére úgy nézel ki, mint egy csapzott kacsa.
Hja várjál, a 4-6 sem jó! Tegnap az is meg volt szakítva az Oktogonnál. Az Oktogon és a Jászai között szintén pótló járt.
Szerinted az kinek a felelőssége, hogy bevállalnak egy 3-as villamos vonal rekonstrukciót (teljes hosszában) annak plusz villamospótlós forgalmával, miközben a budai oldalon lemattolják az alsó rakpartot ezzel egy időben? (Miközben a Körúton meg az Andrássy-n továbbra is csak 2x1 sáv járható.)És ennek mi köze Karigerihez? Szerinted ő a kivitelezési vezető?
Azért beszarok, egyesek úgy beszélnek, mintha tarlós alatt nem lett volna dugó és ostobán szervezett felújítások sora.Szerinted az kinek a felelőssége, hogy bevállalnak egy 3-as villamos vonal rekonstrukciót (teljes hosszában) annak plusz villamospótlós forgalmával, miközben a budai oldalon lemattolják az alsó rakpartot ezzel egy időben? (Miközben a Körúton meg az Andrássy-n továbbra is csak 2x1 sáv járható.)
Mer' szerintem Tarlósé!
Tarlós is egy paraszt volt, de Karigeri meg egy nímand.
Mert hidd el nekem, hogy a következő választás alkalmával nem arra fognak emlékezni az emberek, hogy mekkora király a sok elkészült felújítás a ciklus végére, hanem hogy 4 évet szoptak a dugóban.
És jelenleg nem csak az autósok szopnak - annak ellenére, hogy a külső kerületekben tényleg érezhető az iskolaszüneti csökkent forgalom -, hanem a tömegközlekedők is. Vastagon!
Nálunk az autós két dolgot utál, ha kátyú van meg ha pont eltüntetik a kátyút.Szerinted az kinek a felelőssége, hogy bevállalnak egy 3-as villamos vonal rekonstrukciót (teljes hosszában) annak plusz villamospótlós forgalmával, miközben a budai oldalon lemattolják az alsó rakpartot ezzel egy időben? (Miközben a Körúton meg az Andrássy-n továbbra is csak 2x1 sáv járható.)
Mer' szerintem Tarlósé!
Tarlós is egy paraszt volt, de Karigeri meg egy nímand.
Mert hidd el nekem, hogy a következő választás alkalmával nem arra fognak emlékezni az emberek, hogy mekkora király a sok elkészült felújítás a ciklus végére, hanem hogy 4 évet szoptak a dugóban.
És jelenleg nem csak az autósok szopnak - annak ellenére, hogy a külső kerületekben tényleg érezhető az iskolaszüneti csökkent forgalom -, hanem a tömegközlekedők is. Vastagon!
Hát kb.Nálunk az autós két dolgot utál, ha kátyú van meg ha pont eltüntetik a kátyút.
Mondjuk kezdetnek elég lenne az is, ha mindezt nem EGYSZERRE, egy időben próbálnák meg! Nem?Amúgy szerinted mi a megoldás arra, hogy 2010 óta +35-40% kocsi van, de az utakat fel kell újítani és nyár közepén a legkisebb forgalom és jó az idő ehhez.
Csinálják iskolakezdéskor? Vagy tél közepén?
Nem célom ebbe politikát belevinni, de Karigeri vonta vissza az aláírt szerződést, és csinált helyette drágábban, késve újat.A Lánchíd felújítása eredetileg 2013-ra volt tervezve. Kinek is az időszaka volt? Ej...
Nahát, mit is mondogattam? Az olcsó benzin hatása az, hogy lehet, hogy olcsó, csak senkit nem érdekel, ha nincs.
Korlátozást vezet be a Mol, vége a korlátlan tankolásnak
Korlátozást vezet be a Mol péntektől, vége a korlátlan tankolásnakindex.hu
Nahát, mit is mondogattam? Az olcsó benzin hatása az, hogy lehet, hogy olcsó, csak senkit nem érdekel, ha nincs.
Korlátozást vezet be a Mol, vége a korlátlan tankolásnak
Korlátozást vezet be a Mol péntektől, vége a korlátlan tankolásnakindex.hu