Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Laci1970

Well-Known Member
2016. július 23.
1 760
3 195
113
A BMWs egyértelműen feltart mindenkit, ráadásul egy olyan helyen, ahol elfogy az egyik sáv. A furgonos okkal lett ideges, én is az lettem volna.

Az már persze más kérdés, hogy ezzel utána mit kezdett. Megállni mindenkit feltartva, és kiszállni hőzöngeni a legnagyobb hülyeség, bunkóság, parasztság, teljességgel védhetetlen cselekedet.

A végén az a narancssárgán átmenés az én világképembe még épp belefér, ezzel még nem veszélyeztetett senkit. Egy-két másodperccel később már én is azt mondanám, hogy nem ok.
Hogyan tart fel a bmw-s mindenkit? Azzal, hogy szabályosan közlekedik? A furgonos egy idegbeteg. Az ilyen barmok ne üljenek autóba!!!
 

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
1 518
4 073
113
Hogyan tart fel a bmw-s mindenkit?

Ok, nem mindenkit, csak egy sávot... Igen, a kamerás meg egy másikat, ő sem jobb...

Azzal, hogy szabályosan közlekedik?

Azért a KRESZ az indokolatlan feltartást amúgy nem tartja szabályosnak. Nap mint nap látom, hogy vannak akik 50-es helyen, főúton, pole pozícióból indulva is fél perc alatt érik el az óra szerinti 45-öt, úgy, hogy a fél város mögöttük van. Ez szerintem minden, csak nem szabályos. Egy mai átlag autóval 5-8 másodperc alatt kényelmesen elérhető az 50...
Egyébként meg a KRESZ, vagy épp a kihelyezett táblák rengeteg helyen rosszak, és aki centire betartja, az jobb, ha inkább nem is vezet...
Én azt mondom, hogy a szabályoknak a lényege a fontos, nem a betűje.

A furgonos egy idegbeteg. Az ilyen barmok ne üljenek autóba!!!

A második bekezdésemben kb. ugyanezt írtam....
 
M

molnibalage

Guest
Azért a KRESZ az indokolatlan feltartást amúgy nem tartja szabályosnak. Nap mint nap látom, hogy vannak akik 50-es helyen, főúton, pole pozícióból indulva is fél perc alatt érik el az óra szerinti 45-öt, úgy, hogy a fél város mögöttük van. Ez szerintem minden, csak nem szabályos. Egy mai átlag autóval 5-8 másodperc alatt kényelmesen elérhető az 50...
Egyébként meg a KRESZ, vagy épp a kihelyezett táblák rengeteg helyen rosszak, és aki centire betartja, az jobb, ha inkább nem is vezet...
Én azt mondom, hogy a szabályoknak a lényege a fontos, nem a betűje.

A baj az, hogy egyesek nem fogják fel, hogy valaki pl. egy lehajtót, utcát vagy parkolóhelyet keres és azért nem gyorsít fel egy szakaszon 5 sec-ig 70-re, de egyeseknél már megy a rage.
Ha nem tetszik, hogy időnként valaki lassan megy és ez neked 5 sec-be kerül, akkor inkább te le a kocsit, de még a rollert is.
 

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 684
26 953
113
+1

Itt magyaráztak is.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
M

molnibalage

Guest
A kamionosok összehangolt munkával megbüntetőfékezték a büntetőfékezőt. :eek:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
És az előző kamionos meg összehangoltan szegett szabályt? Autópályán nappal előzget?
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 096
31 801
113
És az előző kamionos meg összehangoltan szegett szabályt? Autópályán nappal előzget?
Lengyelországban készült a felvétel, ott pedig tudtommal szabad. Legalábbis amikor Zakopane-Krakkó-Czestochowa-Katowice fele mentem pályán-főúton boldog-boldogtalan kamion úgy előzgetett ahogy kedve tartotta
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
12 258
33 800
113
Már azt is megkockáztatom, hogy a pirosat nem is látta, ráadásul eleve a sárga azért van, mert aki vészfékezés nélkül meg tud állni az álljon meg.
Vészfékezés nélkül meg tudott volna állni. Már akkor váltott sárgára, amikor a kanyarodó sávba sorolt.
ráadásul egy olyan helyen, ahol elfogy az egyik sáv.
Csak épp a furgonos a kedvezőbb sávban volt, aztán elkezdett "cikázni". Oké, hogy lehet, hogy valamivel lassabb volt, de volt előzési lehetőség, hisz mindenki kikerülte, ráadásul a furgonos előbb volt a neki kedvezőbb sávba és utána még vissza is sorolt a megszűnőbe. És azért lássuk be, nem egy nagy tumultus volt az úton, hogy a "fél várost" feltartsa.
De lehetett előzménye is, amit nem láttunk -ez is megeshet.

Azért a KRESZ az indokolatlan feltartást amúgy nem tartja szabályosnak. Nap mint nap látom, hogy vannak akik 50-es helyen, főúton, pole pozícióból indulva is fél perc alatt érik el az óra szerinti 45-öt, úgy, hogy a fél város mögöttük van. Ez szerintem minden, csak nem szabályos. Egy mai átlag autóval 5-8 másodperc alatt kényelmesen elérhető az 50...
Ezzel egyetértek. Én sem szeretem a bizonytalanokat és a cammogókat, de ez véleményem szerint nem volt űbergáz. Lassabb volt, de nem számottevően. Még azon a határon belül volt, amit tolerálni kellene. Pláne nem ilyen heves kiszállunk és akkor minden jó lesz, a forgalmat meg jobban feltartotta a furgonos.