C-RAM-ot kell telepíteni minden felhajtóra, ami meggátolja a rossz irányú felhajtást.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mert bonyi.Van egy kérdésem belsőégésű motorokkal kapcsolatban.
Milyen előnnyel rendelkezik/miért választják nagy teljesítmény szükséglet esetén a nagyobb hengerszámú motorokat több, kisebb hengerszámú motornál?
Például V8-at 2*V4, vagy V12 2*V4 vagy 3*v4 helyett?
Eddigi tudomásom szerint 2*V4 vagy 2*V6-ot szükségmegoldásként használtak csak.
Nehezebb a két motorról összehozni a hajtást, össze kell hangolni a teljesítményük, és a járása se olyan finom, mint több hengerrel, ahol egy fordulatra több löket jut. Emiatt az élettartam se feltétlen olyan jó, főleg, ha nem tökéletes összhangban járnak.Van egy kérdésem belsőégésű motorokkal kapcsolatban.
Milyen előnnyel rendelkezik/miért választják nagy teljesítmény szükséglet esetén a nagyobb hengerszámú motorokat több, kisebb hengerszámú motornál?
Például V8-at 2*V4, vagy V12 2*V4 vagy 3*v4 helyett?
Eddigi tudomásom szerint 2*V4 vagy 2*V6-ot szükségmegoldásként használtak csak.
Szép, és nem az első eset. Rövidesen eljutunk oda, hogy a globális IQ általános és drámai csökkenése miatt a fel- és lehajtókra egyirányú útlezáró elemeket lehet telepíteni.Áztákurva...
Szép, és nem az első eset. Rövidesen eljutunk oda, hogy a globális IQ általános és drámai csökkenése miatt a fel- és lehajtókra egyirányú útlezáró elemeket lehet telepíteni.
Sajnos alapvető problémának látom az emberek hozzáállását is a vezetéshez és azt nézve, hogy elfelejtik, hogy a közlekedés egy kooperatív és nem kompetitív társasjáték. A többség a forgalom gördülékenységét kicsit sem segíti semmilyen módon, sőt, önzésével ront is rajta. Azok, akik pl. behajtanak csakazértis a kereszteződésbe és bennragadnak stb. Aztán a felfokozott érzelmi helyzetben, anyázás, erre, arra jöhet a hibázás és csatt. Mikor csak fel kéne adni a mindenáron én most haladni akarok 2 centit megközelítést.Inkább meg kéne tanítani autóvezetésre azt, akinek jogosítványt adnak...
Amúgy a héten volt az egyik legalja, amit láttam. Itt a Mester utcáról kanyarodott jobbra egy véglény.Inkább meg kéne tanítani autóvezetésre azt, akinek jogosítványt adnak...
Ne röhögj!1 év alatt 400 000+ km, kéthetente ment a fószer olajcserére
Lassan összekopik a motor
400 ezer kilométerrel eladó ez az egyéves Civic
Az átlagos napi futásteljesítmény körülbelül 1000 kilométerre jön ki, ennek megfelelően nyomott áron kínálják.totalcar.hu
Inkább meg kéne tanítani autóvezetésre azt, akinek jogosítványt adnak...
Egész egyszerűen nem fogják fel el sokan, mert mentálisan úgy láteznek, hogy bent ülnek egy jó/szarul védett fédobozban a többiek meg le vannak szarva.Meg azt felejtik el sokan, hogy az autóvezetés iszonyatosan nagy felelősség. Egy 1.5 -2 tonnás autó már könnyen lehet fegyver....
Minden érmének 2 oldala van, és az sem szent, aki úgy megy ki a forgalomba, hogy csak szöttyögni tud/akar. Ma előztem egy Toyota Priust mert elhagyta mint a borravalót az előtte menő Suzuki Swift (régi) is (ergo: volt értelme) aki szintén nem ment még 90-el sem... Mondhatni Őnagysága Toyota Prius szart a forgalom normális haladására.Sajnos alapvető problémának látom az emberek hozzáállását is a vezetéshez és azt nézve, hogy elfelejtik, hogy a közlekedés egy kooperatív és nem kompetitív társasjáték. A többség a forgalom gördülékenységét kicsit sem segíti semmilyen módon, sőt, önzésével ront is rajta. Azok, akik pl. behajtanak csakazértis a kereszteződésbe és bennragadnak stb. Aztán a felfokozott érzelmi helyzetben, anyázás, erre, arra jöhet a hibázás és csatt. Mikor csak fel kéne adni a mindenáron én most haladni akarok 2 centit megközelítést.
Én bringásként nagyon sokszor lemondok az elsőbbségemkor, amikor azt látom. hogy olyan forgalmi helyzet van, amikor már sok autó feltorlódott egy kereszteződésben, mert állandóan pont úgy jön bringás is, hogy kihajtás megnehezíti. Akkor inkább menjen el 4-5 autó, mert folyamatosabb lesz a haladás és nekem sem autók között kell átszlalomozni.
Ez a hely tipikusan ilyen.
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Mindenki mehet bármerre, lámpa sehol, de két irányból számottevő bringás forgalom van. még télen is. És így van olyan, hogy autó elkezd átmenni keresztbe meg ordul is, majd megáll és blokkolja a forgalmat minden irányban. Akkor menjen ő, kibírom az a 5 sec "időveszteséget" és kicsit többet pedálozok oszt annyi. Pedig én nem a gázt nyomom, hanem izomerő kell.
Ilyen apróságokkal tök jól lehetne lenni, de a sofőrök túlnyomó többsége nem így vezet.
ÉNÉNÉNÉNÉN. Eddig terjed az szellemi színvonal. Így nehéz.
Ezen felül egyesek magukat a világ legjobb vezetőjének képzelik, mindenki más helikopter és még ezen fel is csűrik az agyukat.
Közben meg ugye közismert az, hogy megkérdezve magukat a vezetőket valami 80% mondja magáról, hogy átlagnál jobb sofőr.
Csak ez ugyebár statisztikailag lehetetlen. Csak ezek az emberek hajlamosak rantelni, hogy "mit parkol már ilyen lassan", meg "mit tötymörög" és végtelen választékkal üvölteni is, aki feltartja őket a szent haladásukban. Egyszerűen nem értik meg, hogy más komfortérzete máshol van a biztonságos vezetés terén, és esetleg végiggondolják, hogy nem más kegyére bízzák biztonságukat...
Nem túl rég utasként is átéltem ezt, és mindezt attól, aki a céges kocsiját az első héten összetörte. OK, ez 3-4 éve volt és fejlődött. De ő is így kezdte a vezetést. A legelején rommá tört egy kocsit az autópályán. Valahogy elfelejtette, hogy kezdőnek lenni milyen. Persze neki nem fájt, a cég adott újat a segge alá. De kérem én, akkor is ekkora önbizalommal vezetne, ha saját kontóra kéne MINDENT a kocsin állnia és adott esetben hetekre vagy hónapokra nélkülözni? Erős sejtésem van, hogy ez is egyesek mentalitásának része. Nekik semmi sem drága, nem nála jelenik meg a törés költségként...
Csak akinek a saját kocsija a tét az lehet, hogy nem úgy vezet, hogy "úgyse az enyém, adnak alám mást". Ők vétlenként is pénz és idők buknak a kocsi bármilyen sérülésén.
Na és a gyalogos éles szögben sétál át az úton nekem háttal, és mikor kanyarból kibukkanva satuzok, hogy ne üssem el, még csak hátra sem néz?Amúgy a héten volt az egyik legalja, amit láttam. Itt a Mester utcáról kanyarodott jobbra egy véglény.
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Képes volt ablakot lehúzva üvöltözni egy gyalogossal mikor ő jobbra kanyarodott és fékeznie kellett, hogy:
"Nincs zebra te idióta".
Tetszik érteni? Olyan sutyerák faszkalap vezet, akinek a arról sincs fogalma, hogy ha ő kanyarodik jobbra és gyalogos forgalom van, akkor neki elsőbbséget kell adni. És még ő üvöltözik és áll neki feljebb. Sajnos éppen kötöttem le a bringát és nem tudotam odasétálni és felvilágosítani arról, hogy ilyen tudással inkább áramot kéne testével vezetnie és nem gépjárművet.
És egyre kimutathatóbb, hogy ilyen idióták tömegei vannak az úton.
Az, de ha alaki nem meri vezetni a kocsiját, akkor inkább ne vezesse, mert a többi amúgy békés emberből hozza ki így az állatot esetleg.Meg azt felejtik el sokan, hogy az autóvezetés iszonyatosan nagy felelősség. Egy 1.5 -2 tonnás autó már könnyen lehet fegyver....
Egész egyszerűen nem értelek.Minden érmének 2 oldala van, és az sem szent, aki úgy megy ki a forgalomba, hogy csak szöttyögni tud/akar. Ma előztem egy Toyota Priust mert elhagyta mint a borravalót az előtte menő Suzuki Swift (régi) is (ergo: volt értelme) aki szintén nem ment még 90-el sem... Mondhatni Őnagysága Toyota Prius szart a forgalom normális haladására.
Nagy szavak. De értjük, te is úgy születtél, hogy egyből mestersofőr voltál. (Már, ha most az vagy egyáltalán...)Az, de ha alaki nem meri vezetni a kocsiját, akkor inkább ne vezesse, mert a többi amúgy békés emberből hozza ki így az állatot esetleg.
Nézd, mikor autóvezetésre oktattak (1987) már akkor is képes voltam a megengedett sebességgel közlekedni (ok, nagyobb volt az önbizalmam mint a tudásom) . Aki erre nem képes, az szerintem inkább menjen busszal. Lehet, hogy szélsőséges vagyok, de kicsit zavar, mikor kiszállásnál kiírja a kocsi, hogy 12.5 km és 29 perc volt az út.Egész egyszerűen nem értelek.
Egy kezdő / rutintalan sofőr számára adott sebesség felett nincs meg az önbizalom és a biztonság felé tér el.
Te meg ezen rantelsz.
Más gyökérsége nem jogosít fel senkit a KRESZ, BTK, stb. megszegésére.Az, de ha alaki nem meri vezetni a kocsiját, akkor inkább ne vezesse, mert a többi amúgy békés emberből hozza ki így az állatot esetleg.
Nem lehet, hanem az vagy. Eszementen szélsőséges. Te kvázi akkor kezdtél vezetni, amikor lófasz sem volt az utakon, nemhogy forgalom.Nézd, mikor autóvezetésre oktattak (1987) már akkor is képes voltam a megengedett sebességgel közlekedni (ok, nagyobb volt az önbizalmam mint a tudásom) . Aki erre nem képes, az szerintem inkább menjen busszal. Lehet, hogy szélsőséges vagyok, de kicsit zavar, mikor kiszállásnál kiírja a kocsi, hogy 12.5 km és 29 perc volt az út.