Tegnap volt az velem, hogy egy batár nagy, de amúgy full új X3-as bömmer szabályosan minden egyes falevélnél lassúzni kezdett, majd lámpánál kanyarodáskor olyan satuféket nyomott a semmire, hogy majdnem hátulról megszexuáltam. Fixen nem volt kezdő, mert azért valljuk be zöld rendszámos új BMW-vel nem a kezdők fognak furikázni, cserébe rendesen feltartotta a forgalmat. Mondjuk volt olyan ismerősünk, aki presztízsből jutsz is vett magának egy Q7-es Audit, aztán úgy ült a volánnál, mint majom a köszörűkövön és láthatóan nem bírta érezni meg igazán irányítani a kocsit. Valszeg a bömmeresnél is ez volt, de akkor meg Istenem ha tudod, hogy nem vagy képes egy ekkora hegyet vezetni, akkor nem kéne olyan venni pöcshosszabbítóként bakker.Egy kezdő / rutintalan sofőr számára adott sebesség felett nincs meg az önbizalom és a biztonság felé tér el.
Amúgy túlzottan lassan haladás szerintem ugyanúgy balesetveszélyes, mint a gyorshajtás.
Hasonló eredmény jött ki nálam is, de röhej, hogy még így is gyorsabban értem haza, mintha BKV-val szöttyögtem volna haza a metrópótló miatt minimum 1-2 átszállással olyan heringparti mellett, ahol a seggemet a fülembe nyomják fel, kapaszkodni meg esélytelen. És ez itt a lényeg, ugyanis míg dugó mellett is lényegesen gyorsabban lehet haladni autóval, mint tömegközlekedéssel, addig az emberek többsége bizony azt fogja választaniLehet, hogy szélsőséges vagyok, de kicsit zavar, mikor kiszállásnál kiírja a kocsi, hogy 12.5 km és 29 perc volt az út.