És arról hallottál, hogy a luxusautó luxusautó kategória maradt? 20 éve is az a Merci osztály, ami luxus volt, az mai is az, csak más már annak is a műszaki tartalma.
Nehéz felfogni, hogy az akksi annyira drága, hogy a láthatáron sincs az, hogy csak közelítőleg egy árban legyen azonos hatótávolságú és tudású benzines és villanyos kocsi?
Még, ha ez összes is jönne, akkor is jön az a probléma, hogy 600 km-ert képes megtenni autót cirka 3 óra alatt tankolnál meg brutál gyorstöltőn, addig a másiknál egy 5 perc sincs?
És arról hallottál, hogy ha csak 2-3-szor ennyi akksit kéne gyártani, akkor az áruk kilőne az égbe? Ha ennyivel több készülne, akkor is kb. néhány százalék maradna a piaci arányuk, csak az áruk még fentebb mászna. Nem tudod egyik fő elemét sem olcsóbbítani, mert mind off the self és tömeg termelik azokat évtizedek óta.
Áruljátok már el, hogy mi a búbánatból vagytok képesek levezetni az, hogy a luxusautó árban kapható jármű (messze annál gyengébb műszaki tartalommal), hogyan, mikor és mitől fog átcsapni tömegtermékbe azonos használati faktorral, mint egy mai átlag autó? Mert a Nissan Left úgy hozza ezt az árat, hogy brutális kompromisszumok vannak benne, közelében nincs összességében egy átlag autóhoz.
Én az előre számolgatásból azt látom, hogy a gyök2 balfasz befektetők és agyatlan hype nélkül bármilyen más cég régen lehúzta volna a rolót ilyen pénzügyi mutatók mellett. Meg Musk szerencséje, hogy szarásig van most elbaszható pénz. Ha most lenne 2008, akkor neki régen reszeltek volna...
Egyébként meg aki cold thrusterts dob be a köztudatba, amikor fizikai képtelenség, ott azért kicsit megcsúsznak a dolgok.