Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Itt is inga hatás lesz, most túllendül egy irányba, de a piac (népakarat) majd korrigál. Főleg, hogy a kistelepülésen élők a (nagy)városi jóval magasabb ingatlanárakat hogy fizetik meg, ha a közlekedést sem tudják már megfizetni oda? Az EU ha ennyire lakosságellenes trndeket nyom, illetve hagy az általa erőltetett szabályozások alapján a gyártóknak, akkor majd megy a süllyesztőbe. Vagy a szabályozás megy a süllyesztőba, ha a szervezet életképesebb és rugalmasabb, mint amilyennek most tűnik.Bizony, eltűnnek az olcsó új autók a világból, és akkor majd a használt piacról is. És amik most vannak új autók a rengeteg elektronikával el nem tudom képzelni miként fognak viselkedni 14 évesen, ami a magyar autók átlagéletkora. Hát még 25+ évesen, honnan lesz bele az elektronikához alkatrész? Mert egy F Astrat lehet otthon a kertben javítgatni, na de egy hybrid suzukit? Ez egy újabb szög lesz a kistelepülések sírjába, mikor a kisnyugdíjas nem fog tudni a tőle egyre messzebb kerülő dokihoz ingázni olcsó autó hiányában.Fapados alapmodellek, isten veletek!
Egyre több a felesleges extra, egyre nagyobb a választék, közben a szegény ember kiesik az újautó piacról. Okoljuk-e a LED-szalagokat?totalcar.hu
"Szabad Európa informátorai szerint"Még hogy a régi jó dógokból nem maradt semmi.
Mészáros Lőrinc cége kontár munkát végzett a MÁV-nak a vasúttársaság szerint | 24.hu
A Mezőzombor–Miskolc, a Miskolc–Füzesabony és a Hatvan–Füzesabony vasúti vonalon végzett munkákkal vannak gondok.24.hu
„Kérem a Tisztelt Vállalkozót, hogy a mellékelt üzemeltetői levélben felsoroltak – a levél kézhezvételétől számítottan, de legfeljebb tíz napon belül – vizsgálatát kezdje meg, és minden hiányosságot pótoljon, javítson” – ez áll abban a levélben, amelyet az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) vasúti beruházások támogatásáért felelős helyettes államtitkára, Kikina Artúr írt az R-KORD Kft., valamint a konzorciumi partner I-Cell Mobilsoft Zrt. vezetőinek."Szabad Európa informátorai szerint"
Na hagyjatok már békén ezekkel a baromságokkal!
Olyan helyen lakom, ahol a Strabag épített egy darab vasúti csomópontot, híddal, stb. 1 évvel később készült el, mint kellett volna és dupla áron, miközben a körülötte levő minden mást Mészárosék építették meg jól és időre. A Strabag folyamatosan ázik, eső után áll a víz, logikátlan. És csak átépítés volt.
Nem igazán értem a problémádat.„Kérem a Tisztelt Vállalkozót, hogy a mellékelt üzemeltetői levélben felsoroltak – a levél kézhezvételétől számítottan, de legfeljebb tíz napon belül – vizsgálatát kezdje meg, és minden hiányosságot pótoljon, javítson” – ez áll abban a levélben, amelyet az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) vasúti beruházások támogatásáért felelős helyettes államtitkára, Kikina Artúr írt az R-KORD Kft., valamint a konzorciumi partner I-Cell Mobilsoft Zrt. vezetőinek.
Nyilván a helyettes államtitkár kamuzik...
A show amit ti letoltok körítésnek: de a strabag, jobb is így, így szállunk le a biciKlirő’, de legalábbnemzeti, mennyivel jobb, mint Gyurcsány, mi is a probléma, rohattzöldlipcsik!!!Nem igazán értem a problémádat.
A hiányosság kiderült. Kifizetés nem történik. A garanciális javításra a felszólítás megtörtént.
Mi a fennakadás tárgya?
Én is tolnék rá egy hűha smile-t.A show amit ti letoltok körítésnek: de a strabag, jobb is így, így szállunk le a biciKlirő’, de legalábbnemzeti, mennyivel jobb, mint Gyurcsány, mi is a probléma, rohattzöldlipcsik!!!
Ui: Kicsy Kim: várom a hűha szmájlit
Kurva nehéz ám ez az ellenőrző mérnököknek, több barátom is van közöttük.Én is tolnék rá egy hűha smile-t.
Hogymi???
Pont annak kéne örülni, ha megfogják a kivitelezőt, ha szarul dolgozik. Legyen az Strabag, ZAÉV, bármi! Én maximálisan támogatom az ilyen eljárást.
Szar munkáért miért kellene fizetni?
Tehát most tényleg abból fognak ellenzéki médiák politikai hasznot kovácsolni, hogy hibázott egy Gázszerelős vállalkozás, és azt nem vette át az állam?
Nem igazán értem a problémádat.
A hiányosság kiderült. Kifizetés nem történik. A garanciális javításra a felszólítás megtörtént.
Mi a fennakadás tárgya?
"Szabad Európa informátorai szerint"
Na hagyjatok már békén ezekkel a baromságokkal!
Nyugtass meg kérlek, hogy igazából tudod, hogy mi az a Radio Free Europe (Szabad Europe).Nyugtass meg kérlek, hogy igazából tudod mi a gond!
Ha nem, segítek:
köztevé, mandiner, origo? fel sem merül, mint aki feltárna valamit GYF baromságian kivül, falamint felvillantaná hogy Hadházyt megvették mert 20 év alatt elvert pilotáskodásra 20 milliót, és vett egy 10 milliós autót, tehát szupergazdag.Nyugtass meg kérlek, hogy igazából tudod, hogy mi az a Radio Free Europe (Szabad Europe).
De segítek:
Radio Free Europe/Radio Liberty (RFE/RL) is a United States government funded media organization that broadcasts and reports news, information, and analysis to countries in Eastern Europe, Central Asia, Caucasus, and the Middle East where it says that "the free flow of information is either banned by government authorities or not fully developed".
Tehát úgy érzed, hogy ezt a kormányközeli építésügyi problémát senki más nem tudta volna feltárni, kizárólag egy az amerikai kormány által fenntartott média fedőszervezet.
Erre alkalmatlan volt a 24.hu, a hvg.hu, a 444, esetleg a magyar RTL bármelyik csatornája, a nyugati fény, nepszava.hu, telex.hu. Csak hogy a betiltott médiumokat (emiatt van itt ugye a RFE) felsoroljam. OOOO WAIT.....
De még az a nyomorult Hadházi, Gulyás Márton, esetleg Szabó Tímea sem ért rá?
@jurgenbauer egy bannokkal konszolidált korlátolt fanatikus (ebben az esetben csak a korlátoltat van értelme némi negatív tartalommal felruházni), de miért kell lemenni az Ő szintjére?
és akik ezt komolyan beszopják, azt hiszik magukról, hogy a (nem létező) középosztályhoz tartoznak.mert 20 év alatt elvert pilotáskodásra 20 milliót, és vett egy 10 milliós autót, tehát szupergazdag.
Ácsi!köztevé, mandiner, origo? fel sem merül, mint aki feltárna valamit GYF baromságian kivül, falamint felvillantaná hogy Hadházyt megvették mert 20 év alatt elvert pilotáskodásra 20 milliót, és vett egy 10 milliós autót, tehát szupergazdag.
Ezt a telibeszart hülyeséget hogy mindig a maradék félig-meddig ujságként müködő 4 portált basztatjuk abba lehet hagyni, jöjjön már egy kicsit a másik oldal kritikája is. Gulyás Márton is színvonalasabb műsort csinál már mint a fél köztévé és rádió egyben. (nyilván megvannak a másik oldalnak a is az olvashtatlan szarjai, nyugatifény meg a többiek)
No igen.és akik ezt komolyan beszopják, azt hiszik magukról, hogy a (nem létező) középosztályhoz tartoznak.
El vagy te tévedve barátom!No igen.
Nekem az a középosztály aki egy évet életszínvonal csökkenés nélkül simán kibír egy-két évet munka nélkül csak a kiadott ingatlanokból/részvényekből/kötvényekből, a többiek nem középosztály. És ilyen alig van. Sajnos én sem vagyok az még.
Képünk illusztráció.El vagy te tévedve barátom!
Tudod mi a középosztály?
Aki kijön a pénzéből, és némi pénzt is félre tud tenni egyéni céljaira - FOLYAMATOS MUNKA MELLETT!
Az már nem középosztály, aki megteheti, hogy éveket ne dolgozzon, meg kiadó ingatlanjai, meg tőkebefektetései legyenek.