Szerintem a híd magassági íve kicsit "megdobta" az autot, lecsökkent a tapadás.Mert megszunt a tapadas az aszfalt es a gumi kozott. Ilyen eros autoknal olyan erok lepnek fel, amit nem is gondolnal. Csak azt kepzeld el, hogy tobb szaz loerot es majd ket tonnat -egy AMG E osztalyos Merci eseten- kell kb. 3 tenyernyi szeles feluleten erintkezo gumiknak az uton tartani. Ez nagyon nem egyszeru. Kikapcsolt ESP-nem sport vagy verseny modban kb lehetetlen.
Például jó mérnök ezért nem rakja dombtetore a kanyart, mert a gyorsan érkezőknek lecsökken a tapadás. Egész kicsi emelkedokon szokták belehalni ilyenben motorosok. A Totalcar is forgatott videót baleseti helyszínelővek, ő mutatott ilyen kanyart a Bakonyban.
A sebesseghatar nem csak a nyuggerek és a Trabantok miatt annyi, amennyi