10 éve volt a Budapest - Szob vonal felújítása...Húsz perce Gödön meg már semmit, de tíz éve ott még kitérő-lerakat volt sínanyagból. Egy kisebb rendezőnyi mennyiségben.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
10 éve volt a Budapest - Szob vonal felújítása...Húsz perce Gödön meg már semmit, de tíz éve ott még kitérő-lerakat volt sínanyagból. Egy kisebb rendezőnyi mennyiségben.
Ha szerinted a vasúti szakanyag a szűk keresztmetszet, hát tévedsz!Akartam fotözni stratégiai készletet ebben a pillanatban Rákosrendezőn, de a talpfahegyeket takarta egy tehervonat. Ha az idióta Lázár miatt most ezeket éljük fel, akkor az nagyon nagy gáz, mert valós háborús időkben nem lesz miből építkezni. Tíz perce áteresz hidakat is fotózhattam volna Dunakeszin. Húsz perce Gödön meg már semmit, de tíz éve ott még kitérő-lerakat volt sínanyagból. Egy kisebb rendezőnyi mennyiségben.
Ezekhez a nagy gebaszig nem lenne szabad nyúlni!
Amúgy az ÖBB-t se kell félteni, mert rendeszesen már alapból késve lépett át a hegyeshalmi határon a railjet.Top 5 MÁV moments
Elege lett az osztrák vasútnak: hétfőtől csaknem egy hónapra levágja a magyar vonatokat a nyugat-európai hálózatról
Nem jár majd a Railjet Budapest és München között, Bécsig lehet vonatozni, ott át kell majd szállni. De a győri vonal felújítása és az így kieső járatok miatt borítékolható, hogy a Railjetek tömve lesznek. Vitézy Dávid szerint az osztrák vasút többször is figyelmeztette a MÁV-ot, hogy nem lesz...hvg.hu
Tényleg amúgy vajon azt tudja Jani, hogy ezek is Siemens gyártmányok akikkel ugye nem barátkozunk ?Előző MÁV vezetés: vetcron lett maradhat?
Lézer Jani: NEM!!!!
Így néznek ki a MÁV új, vásárlás helyett csak bérelt mozdonyai
Az égető járműhiányon bérelt mozdonyokkal enyhítene az állami vasúttársaság, íme egy lesifotó a Budapestre érkezett egyik mozdonyról.444.hu
Osztrákokat úgy általában.Amúgy az ÖBB-t se kell félteni, mert rendeszesen már alapból késve lépett át a hegyeshalmi határon a railjet.
Már matricázzák az ex-MRCE Tauruszokat
A Vasúttörténeti Parkban öltik fel a gépek a startos külsőt.iho.hu
Hát másnem sógorék PR-ban nagyon jók...Osztrákokat úgy általában.
Ők adnák át a vonatot 14 óra helyett 18 órakor az okés.
Mi késünk 20 percet már megy hiszti, hogy nem veszik át.
Nekem legdurvább osztrák LTE volt, amelyik ráállt a mozdonyával csütörök délután a vonatra, felhívták Hegyeshalmot elindítja-e 15 percen belül - nem, csak Railjet után.
OK, lezárták a mozdonyt (mozdíthatatlan így a szerelvény), majd kedden elviszik...
Aztán persze a MÁV az átadó vasútat rugdossa, hogy miért vitte oda.
Ui.: valaki látta youtube-on a Lázár Jánosos "Bukás" videót?
Én eddig csak facebook-on zárt csoportokban, onnan sajnos nem tudom megosztani, pedig kegyetlen jó
Megjött a hivatalos adat: rekordöregek a magyar autók
Idén tovább nőtt a magyar autók átlagéletkora. A legelterjedtebb márkák 16-17 évesek.totalcar.hu
Megjött a hivatalos adat: rekordöregek a magyar autók
Idén tovább nőtt a magyar autók átlagéletkora. A legelterjedtebb márkák 16-17 évesek.totalcar.hu