Újra indul most mennek mindenhol a pénz atcsoportositasok van pénz ismétlem arra amire akarnak és ez minden fejlesztés,beszerzésre vonatkozik.Iszen mán a BB vasút építésével is leálltak magyar oldalon.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Újra indul most mennek mindenhol a pénz atcsoportositasok van pénz ismétlem arra amire akarnak és ez minden fejlesztés,beszerzésre vonatkozik.Iszen mán a BB vasút építésével is leálltak magyar oldalon.
Meg amúgy ezt tényleg ha az ember józan paraszti ésszel nézte és nem aktivistaként, akkor évekkel ezelőtt beláthatta. Az infrastruktúrától kezdve a töltési problémákon-hatótávon át a javítás és elöregedés kérdéséig egyszerűen nagy léptékben a delejesek kurvára nem versenyképesek állami hátszél nélkül. Akárcsak a ződenergia. Még akkor sem, ha a full retard szabályozói környezet fokozatosan hozzádrágítja a belső égésűeket a delejwagenekhez. Persze minden héten ott van a kötelező most aztán tényleg áttörés jött az akkumulátortechnológiában hír, csak valahogy abból sosem lesz sorozatgyártás.
De nem, kedves Európát kollektív szervilis hülyék vezetik, amiből a britek sem lógnak ki, sőt. A 2030 is BoJo kedves ződaktivista nője miatt lett behozva az eredeti tervezettel szemben, aztán most kezdenek rájönni, hogy izé nem műxik. De kit érdekel a pórnép, majd egyenek kalácsot. Ezzel párhuzamosan persze a hasonlóan aktivistára átállított autógyárak meg vég nélkül öntik a pénzt az elektromos átállásba, ami legfeljebb Európában ha részben megvalósul, de rajtunk kívül senki sem olyan hülye, hogy akkor betiltsa a belső égésű motrotokat. A 2035 utáni "e-fuel" kitétel is amúgy egy beépített menekülőút és nem tartom elkézpelhetetlennek, hogy egyszerűen a puszta piaci folyamatok+realitások rákényszerítsék a brüsszeli retardokat is arra, hogy a 2035-öt is eltolják.
Meg megint, Európa az a retard, aki az alternatívákat elsöpörve kizárólag a delejre állt rá, majd csodálkozik, hogy miért megy el mellette a világ többi része.
Igazán befejezhetnéd a hergelést, kezd már unalmas lenni. Előre is köszi.Az megvan, hogy állítólag Lölő "hozomra" csinálja jelenleg a belgrád-Budapest vonalat? Melyik külföldi csinálna ilyet vigécek?
Igazán befejezhetnéd a hergelést, kezd már unalmas lenni. Előre is köszi.
Ezért fizetik a portfóliónál ! Ne bántsd ! Ő ezt komolyan gondolja! Peace breki peace ! LOLIgazán befejezhetnéd a hergelést, kezd már unalmas lenni. Előre is köszi.
Cseh IC vonat hamarosan... Valószínű mi is ilyet vettünk volna, ha Lázár nem kaszálta volna el...
Legalább lesz normális kocsmakocsiMajd kiszervezzük a cseheknek az IC-ket és megvan oldva.
Mit kezdenek annyi talpfával?? Kerítést építenek?? 29 km sín mire elég?? Imádom a hergelő cikkeket a sok ehhez is értő tollából! Mondjuk a MÁV hibája is, hogy nincs egy talpraesett, hozzáértő szóvivőjeNincs mit.Úgy oldotta meg a MÁV a győri vonal felújítását, hogy a Budapest–Belgrád építéséről vittek át hozzá mindent
Pénz nélkül kellett megoldania a MÁV-nak a szétrohadt győri vasútvonal 32 milliárdos felújítását egyik napról a másikra. És valamilyen csoda folytán találtak munkagépeket, munkásokat, 29 kilométernyi sínt és talpfát is.telex.hu
Ui.: Ha nem jó a telex, akkor cáfoló cikket kérnék a replikában. Köszönöm.
Akartam fotözni stratégiai készletet ebben a pillanatban Rákosrendezőn, de a talpfahegyeket takarta egy tehervonat. Ha az idióta Lázár miatt most ezeket éljük fel, akkor az nagyon nagy gáz, mert valós háborús időkben nem lesz miből építkezni. Tíz perce áteresz hidakat is fotózhattam volna Dunakeszin. Húsz perce Gödön meg már semmit, de tíz éve ott még kitérő-lerakat volt sínanyagból. Egy kisebb rendezőnyi mennyiségben.Mit kezdenek annyi talpfával?? Kerítést építenek?? 29 km sín mire elég?? Imádom a hergelő cikkeket a sok ehhez is értő tollából! Mondjuk a MÁV hibája is, hogy nincs egy talpraesett, hozzáértő szóvivője
Akartam fotözni stratégiai készletet ebben a pillanatban Rákosrendezőn, de a talpfahegyeket takarta egy tehervonat. Ha az idióta Lázár miatt most ezeket éljük fel, akkor az nagyon nagy gáz, mert valós háborús időkben nem lesz miből építkezni. Tíz perce áteresz hidakat is fotózhattam volna Dunakeszin. Húsz perce Gödön meg már semmit, de tíz éve ott még kitérő-lerakat volt sínanyagból. Egy kisebb rendezőnyi mennyiségben.
Ezekhez a nagy gebaszig nem lenne szabad nyúlni!