Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 850
57 830
113
Hmm milyen UAZ-os illesztési rések vannak a TESLA 3 nál.....

Volt a modell S-el magyar teszt, ahol megmondták, hogy a merkúros időket idéző illesztésekkel dolgoznak a Tesla gyárban.
Jó pár ilyet láttam már élőben is, valami elképesztően gagyik XD
De ezt az amcsi felmérések is igazolják:

Mondjuk ez alapján a VW csoport se lehet büszke magára.
 
T

Törölt tag 1711

Guest
Volt a modell S-el magyar teszt, ahol megmondták, hogy a merkúros időket idéző illesztésekkel dolgoznak a Tesla gyárban.
Jó pár ilyet láttam már élőben is, valami elképesztően gagyik XD
De ezt az amcsi felmérések is igazolják:

Mondjuk ez alapján a VW csoport se lehet büszke magára.

Én egyszer hálát adtam az égnek a (Toyota után) szar Suzuki illesztéseknek amikor a 2 éves lányom pont akkor dugta be az ujjait az ajtó résébe amikor bevágtam...
Úgyhogy ezt is el lehet adni végső soron gyerekvédelmi innovációnak.
 

Árpicsek

Well-Known Member
2016. október 7.
2 756
11 950
113
De így a festés később egy extra és újabb innováció lehet :D

Monnyuk érdekes módon ezek még bírják, de hát gondolom még nem kínai biliacélból készültek...

Delorean_DMC-12_side.jpg
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha azt olvastam volna, hogy lakkozva voltak meg hogy ugyan a karosszéria elemek rozsdamentes acélból vannak, de a többi része sima acél, de nem ismerem a konstrukciót.
 

reich_und_roll

Well-Known Member
2016. szeptember 27.
4 191
23 569
113
Ez kb. leírja majdnem a teljes vásárló közönségüket.
Nem teljesen igaz, de nagyrészt igen és ezért egyetértünk majdnem. De egy valamire nem gondolsz. Van egy szűk réteg és tulajdonképpen ez lenne az igazi célközönség. A hightechbuzik, a gyűjtők akiknek 60-90K USD nem tétel illetve akik befektetnének és akarnak egy darab Tesla történelmet vásárolni, mert ez nekik apró pénz. És nyilván akiknek rozsdásodik az nem az utóbbi csoport, mert ők értik, hogy foglalkozni kell vele.
Ezzel azt akarod mondani, hogy csak olyanoknak ajánlott, akik nem akarják használni? Vagy olyanoknak, akinek van külön személyzete a karbantartására? Vagy olyanoknak, akinek mindegy hogy néz ki?
Fentebb egy részét olvashatod a válaszomnak a másik része pedig a túrabakancsos hasonlatom az impregnálással. Csak gondold át picit.

Ps. Mindenki azt hiszi itt, hogy ez ugyanolyan tucat és napi használatra készült, mint a Model 3 vagy egyéb modellek. Itt a baj, a Tesla koncepciója ezzel nem ez volt.
 

reich_und_roll

Well-Known Member
2016. szeptember 27.
4 191
23 569
113
Volt a modell S-el magyar teszt, ahol megmondták, hogy a merkúros időket idéző illesztésekkel dolgoznak a Tesla gyárban.
Jó pár ilyet láttam már élőben is, valami elképesztően gagyik XD
De ezt az amcsi felmérések is igazolják:

Mondjuk ez alapján a VW csoport se lehet büszke magára.
Azért a Merkúros hasonlat kissé túlzó és origós, de van alapja. Nem szar csak egyszerűen amerikai, ennyi. Ott ennyi az igény. Aki ült már RAM-ba, Chargerbe, F150-be vagy hasonló kaliberű amerikaiba az tudja, hogy nemhogy az Audinál, de kb. a Renaultnál is sírógörcsük lenne, ha ezt a szintet produkálnák egy Clioba! Nem egy magasabb szinten, egy Clioba!
 

gafzhu

Well-Known Member
2019. június 15.
4 532
10 172
113
Fentebb egy részét olvashatod a válaszomnak a másik része pedig a túrabakancsos hasonlatom az impregnálással. Csak gondold át picit.

Ps. Mindenki azt hiszi itt, hogy ez ugyanolyan tucat és napi használatra készült, mint a Model 3 vagy egyéb modellek. Itt a baj, a Tesla koncepciója ezzel nem ez volt.
Sosem volt napi-heti karbantartást igénylő túrabakancsom.
Sosem volt nem napi használatra készült autóm. De ezt a dolgot nem értem. Ez az autó elvileg munkaeszköz, nem értéktárgy, mint egy Koenisgsegg pl.
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 459
11 494
113
Sosem volt napi-heti karbantartást igénylő túrabakancsom.
Sosem volt nem napi használatra készült autóm. De ezt a dolgot nem értem. Ez az autó elvileg munkaeszköz, nem értéktárgy, mint egy Koenisgsegg pl.
... a még kislány szkeptikus anyámnak mondta annak idején a testvére, hogy miért azt a nőt venné el, akivel nemigen illettek össze:
"Magas ez neked, mint nyúlnak a lórács."

Na most már érted?;)
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 850
57 830
113
Azért a Merkúros hasonlat kissé túlzó és origós, de van alapja. Nem szar csak egyszerűen amerikai, ennyi. Ott ennyi az igény. Aki ült már RAM-ba, Chargerbe, F150-be vagy hasonló kaliberű amerikaiba az tudja, hogy nemhogy az Audinál, de kb. a Renaultnál is sírógörcsük lenne, ha ezt a szintet produkálnák egy Clioba! Nem egy magasabb szinten, egy Clioba!

Volt szerencsém többször is H2-es Hummerhez, hát egy ritka fostaliga járgány volt az is. Ráadásul a külső méretéhez képest belül szűk XD
De nem ette a rozsda pár évesen....
A másik meg az, hogy fölösleges relativizálni, ami szar az szar. 40 milliós autókat gyártanak, amik nem érik el a dacia logen/lada granta minőségét, miközben a mercik/audik/BMW-k/új Alfák ellenfelének pozícionálják. A bokájáig nem ér fel ezeknek a Tesla minőségben.


Ez az autó elvileg munkaeszköz, nem értéktárgy, mint egy Koenisgsegg pl.

Ami viszont nem rozsdásodik mert full karbon.
Amúgy érdekes "műtárgy" az ami önmagát megsemmisíti XD
Egy kőnigsegg jó eséllyel 100 év múlva is ugyan úgy fog kinézni, mert anyagában színezett a karbon, a belső részek meg alumínium és titán ötvözetek, minimális acéllal, ahogyan a gépészet is.
A Tesla cyberszar meg 10 év múlva rozsda kupac lesz a garázsban, ha közben ki nem gyullad magától a lítium aksi.
Én nem érzem befektetési célú tárgynak, mint a fórumtárs.
 

reich_und_roll

Well-Known Member
2016. szeptember 27.
4 191
23 569
113
Sosem volt napi-heti karbantartást igénylő túrabakancsom.
Sosem volt nem napi használatra készült autóm. De ezt a dolgot nem értem. Ez az autó elvileg munkaeszköz, nem értéktárgy, mint egy Koenisgsegg pl.

Munkaeszköz??? Ember, ez 600-875 lóerő között van és 4.0 és 2.6 s alatt van százon nulláról… fogalmad sincs miket írsz. Munkaeszköz??? Ez nem egy VW Amarok baszki! :D
 
  • Vicces
Reactions: Törölt tag 1711

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 850
57 830
113
Ember, ez 600-875 lóerő között van és 4.0 és 2.6 s alatt van százon nulláról…

Ez a 0-100-as gyorsulás (0-60 mérföld) valami amcsi elmebaj. Semmi értelme.
Engem jobban érdekelne, hogy 130-230-ig milyet gyorsul, az a lényeges autópályán.
Verseny pályán, szerpentinen meg a kanyarsebesség. Ahhoz meg tényleg sok mindennek jónak kell lennie. Ez meg egy guruló rozsdás tégla.
 

reich_und_roll

Well-Known Member
2016. szeptember 27.
4 191
23 569
113
Ez a 0-100-as gyorsulás (0-60 mérföld) valami amcsi elmebaj. Semmi értelme.
Engem jobban érdekelne, hogy 130-230-ig milyet gyorsul, az a lényeges autópályán.
Verseny pályán, szerpentinen meg a kanyarsebesség. Ahhoz meg tényleg sok mindennek jónak kell lennie. Ez meg egy guruló rozsdás tégla.
Igen, valami olyasmi. De nehogy már munkaeszköz legyen egy 90K-s 800 lóerős jármű, mert plató van rajta. 30-35K az alap Ford F150, ami valóban munkaeszköz kint.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 850
57 830
113
Annyira durva és hihetetlen ez a videó, hogy nehezen hiszem el, hogy nem CGI, pedig jó eséllyel valódi:
 

reich_und_roll

Well-Known Member
2016. szeptember 27.
4 191
23 569
113
De akkor minek van rajta plató? o_O
Akkor ez egy semmire sem jó valami. Versenypickup. Vagy a plató felesleges, vagy a 875 lóerő.
Mind a ketten elfelejtitek, hogy amíg itt Európában a power kombik tarolnak és az RS4, RS6, E43, E63 viszik a prímet, addig Amerikában a power pickup-nak van komoly hagyománya és rajongótábora. A Tesla pedig megcsinálta az első elektromos olyasmit. Ennyi. Azt, hogy konkrétan kiknek azt már fentebb írtam. Nem tudtok átlépni a saját nézőpontotokon és elfogadni azt, hogy Amerikában más dolgokat keresnek, vásárolnak és teljesen más módon mérik az értelmes és értelmetlen dolgokat.

Csak egy benzines példa, itt Európában mi értelme van egy 5.7 Hemi motoros Dodge RAM-nak? Semmi. Mégis akad, kint pedig abszolút tucat, mint Mo-n egy VW Caddy. Más perspektívából is kellene látnotok.
 

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
1 428
3 745
113
Annyira durva és hihetetlen ez a videó, hogy nehezen hiszem el, hogy nem CGI, pedig jó eséllyel valódi:

Mótvá ez itt korábban emlékeim szerint.
Ami nekem a megdöbbentő, hogy a pickupos mintha nem is foglalkozna vele, hogy nincs egy kereke, és hogy amúgy jó nagy balesetet okozott, megy tovább...
 
  • Tetszik
Reactions: fip7