Nem is lenne rá szükségem. Szerintem senkinek sincs, kivéve aki pro tour-ban versenyez.Ja...ezek a modern rendszerek...qrva drágák...az elektromosnak...hát nem sok értelmét látom, de mindegy...akkor már inkább tárcsafék, hogy a pöpec felniket ne koptasd széjjel...meg ugye a fékerő...ez legalább jó méret?
De az tény, hogy pontosan vált egy szempillantás alatt, plusz nem is engedi a keresztbe váltást.
Tárcsa nem kell. Sznob vagyok (tehát Campa) és konzervatív (tehát patkófék).
Campa EPS v2 volt rajta. Ez kb 8 éves. Megadta magát az akksi.Mi volt a problémája? Amúgy YTn szerintem fent van...csak a végállást kell kalibrálni onnan tud mindent, persze az aksira oda kell figyelni, meg a zakóra...
De az nem csak akksi, mert van neki agya is (rohadjon meg). A hátső váltót nem volt hajlandó meg se mozdítani.
Öreg már. Egy akkutól azért nem lehet csodát várni ha ennyi idős.
De legalább nagy halálában ki is sütötte magát valószínűleg, és ki nyírta még a jobb fékváltókart is.
Néztem ebayen, de v2-höz még horrorabb az alkatrész - már ha van.
V3 -hoz inkább van, de itt is az akksi ~140000, a fékváltókar ~120000, meg még kell egy töltő is, ami ~40000.
Aztán, hogy mi a szar kerül egy töltőn ennyibe, azt nem tudom. De olyan elcseszett kis lófing csatija van,
amit csak egy féleképp lehet bedugni... de cserébe ha elcseszed, akkor a négy kis ér fullra elhajlik.
És más töltővel nem is kompatililis. Javítani persze nem lehet, mert olyan vékonyak az erek, hogy elég...
De mázli volt, hogy akit ajánlottak szerelő, aki ért is a Campához, nála van egy v2-as szett, amit 290-ért odaad.