Majd veszünk helyettük kínai crc mozdonyokat az ego meg pökhendiség miatt.Ha jól tudom ilyenek lettek lemondva.
Egyébként nagyon jó mozdony a vectron
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Majd veszünk helyettük kínai crc mozdonyokat az ego meg pökhendiség miatt.Ha jól tudom ilyenek lettek lemondva.
Olyan híreket hallani hogy az elektromos buszokba csak olyan akksival lehet majd gyártani idővel aminek az előállítása környezetkímélő illetve jóval kevésbé tűzveszélyes. EU új gyártói környezetvédelmi ajánlása "még"kb. 6-700km hatótáv.
Fasza, jöhetne, ha itt gyárták.
Majd veszünk helyettük kínai crc mozdonyokat az ego meg pökhendiség miatt.
Egyébként nagyon jó mozdony a vectron
Úgy néz ki itthon fogják gyártani:kb. 6-700km hatótáv.
Fasza, jöhetne, ha itt gyárták.
Ráteszik a sínekre a buszokat!?
F40 Pff.. abban semmi különleges.Bővült a listám. Úgy látszik van még egyéb ritkaság is hazánkban. Magyar rendszámos Ferrari F40:
F40 Pff.. abban semmi különleges.
Inkább ez;
Mi ez az impeltinencia!?F40 Pff.. abban semmi különleges.
Inkább ez;
Pedig itthon minden xar...Bővült a listám. Úgy látszik van még egyéb ritkaság is hazánkban. Magyar rendszámos Ferrari F40:
Nagyon helyes!Szerintem még fognak bérelni vagy 15-20 db akiem taurust év végéig...
Ahogy hallom a szilik sorban hullanak elfelé....
Sosem értettem, hogy hogyan akarnak ezekbe a szűk kis szarokba belezsúfolni 105 nyomorultat (úgy általában a közösségi közlekedési eszközökbe)...Blade akkus, alacsonypadlós BYD busz:
Remélem itt is fogják gyártani Magyarországon.
105 utas, 12m hossz, 60-70kWh/100km fogyasztas, 4-500kWh akksi
Ha azt hinnéd, hogy még nem találtak ki az égegyadta világon minden sz@rt, akkor tessék:Ráteszik a sínekre a buszokat!?
Ahogy fentebb is írtam: minél tovább erőltetik a nosztalgiameneteken túl a Szilik életben tartását, annál szarabb lesz a szolgáltatás színvonala.
Nagyon helyes!
Elképesztő, hogy mennyire ragaszkodnak körmük szakadtáig ezekhez a foskupacokhoz (Bz, Szili)
A V43-asból már az is késő lett volna, ha 10 éve gyújtották volna fel az utolsót.
Nem véletlenül késnek 100 perceket néha az IC-k... a szakadt semmirevaló utolsókat rúgó szilik alig húzzák a belüket, de még mindig van valahol egy második gyerekkorát élő közlekedésmérnők, amelyik a saját életénél is fontosabbnak tartja, hogy ezek a kohószökevény szarhalmok keserítsék meg az utazóközönség életét, ha egy mód van rá, még vagy 50 évig.
40-50db bérelt Taurus is kb. 40 évet repítené előre a MÁV-ot az időben.
Sosem értettem, hogy hogyan akarnak ezekbe a szűk kis szarokba belezsúfolni 105 nyomorultat (úgy általában a közösségi közlekedési eszközökbe)...
Ha példaként ennél a járgánynál csak az alapterületét számoljuk és eltekintünk tőle, hogy vannak benne székek, meg a sofőrt is bele kell rakni valahová, akkor 105/(12*2,5)= 3,5 fő/négyzetméter jön ki, ami olyan zsúfoltság, hogy megdöglesz... főleg, ha a 60000 olf büdösségű hajléktalan tarkóját kell szagolnod, mert szegényt nem lehet megfosztani mások utazásának, valamint egész napjának tönkretételéhez fűződő jogától.
Szóval egy alacsonypadlós szóló buszban le lehet ültetni kb. 30-35 embert, valamint még elálldogál 20, legfeljebb 25, de akkor már szó szerint tele van, mint az a bizonyos déli busz.
Ha azt hinnéd, hogy még nem találtak ki az égegyadta világon minden sz@rt, akkor tessék:
https://hu.wikipedia.org/wiki/MÁV_Ikarus_260
Ahogy fentebb is írtam: minél tovább erőltetik a nosztalgiameneteken túl a Szilik életben tartását, annál szarabb lesz a szolgáltatás színvonala.
A fecskén akkor van légkondi, ha lehuzod az összes ablakot és megy a vonat. És nem szál fel nullánál több nyugdíjas aki meg fel huzza mert fázik. Amúgy simán 50 fok van bent nyáron.Amúgy a Bz kb az egyetlen motorvonat, amivel gazdaságosan el lehet kattognia jelen körülmények között a legtöbb mellékvonalon. Ha rendesen karban lennének tartva/modernizálva....
A Szilikből tényleg kitaposták már a lelket is, de a fő probléma továbbra is a pályák állapota ill.a vagonhiány. Fecskék IC szerelvényen, a vagonok ha jól tudom több, mint fele légkondi nélkül....
Igen, és 5 perc után mindenki tuskófék szagú lesz...A fecskén akkor van légkondi, ha lehuzod az összes ablakot és megy a vonat. És nem szál fel nullánál több nyugdíjas aki meg fel huzza mert fázik. Amúgy simán 50 fok van bent nyáron.
115+ ami a rajlet szerű IC-hez kellet volnaLézer Jani és társai miatt hány Siemens mozdonyról is mondtunk le?
Szerintem még fognak bérelni vagy 15-20 db akiem taurust év végéig...
Ahogy hallom a szilik sorban hullanak elfelé....