Tavalyelőtt szenátus elé rángatták a szakszervezetek, hogy abszurd az, hogy 1 embernek kell 2+ mérföldes vonatokat elvinnie több száz mérföldre, ráadásul úgy, hogy ha baj van vmelyik kocsival és hátra kell mennie mondjuk kiiktatni a fékjeit akkor az órákba is telhet.
A szenátus végül a vasúti lobbi mellé állt, hogy elég egy ember, nincs itt semmi látnivaló.
Kalifornia meg akarta büntetni a vasutakat, hogy biztosítsák az átjárást a kocsiknak, ne zárják le 30+percekre mert kilóg a vonat az állomásról, vagy vészfékezett és egy örökkévalóság mire feltölti levegővel a szerelvényt.
A vasutak közös válasza az volt, hogy akkor megszüntetik az összes átjárót, mivel azok az Ő területükön vannak.
Néha olyan szinten megterhelik a vonatokat, hogy a központi ütközőt egyszerűen kitépi a foglalatból.
Legtöbb vasúti cég drasztikusan leépítette a karbantartó bázisait is, hogy lépést tudjon tartani a részvényesek profitorientált elvárásaival...
Úgyhogy eljutott egy olyan pontra az amerikai vasút ahol már életveszélyes üzemet folytatnak (náluk pl. ha egy szerelvényt váratlan kisiklása miatt letarolja az átjáró előtt álló kocsidat a vonat és 60 lábnál közelebb álltál akkor a te hibád...).
Ha most elismernék, hogy az ő hibájukból veszett oda a kisiklás után többszázezer dollárnyi amazon meg fedex szállítmány annak nagyon csúnya vége lenne számukra, mivel precedenst teremtene a többi ellopott árura is.