Mindig elszomorítanak ezek a mondhatni tipikus hazai történetek, hogy ebből se lett semmi.
Megvették a drága szerszámokat, a licence-t, legyártották a mintapéldányokat, eljutottak oda, hogy rendszámozzák a típust; aztán meg ennyi lett belőle.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mindig elszomorítanak ezek a mondhatni tipikus hazai történetek, hogy ebből se lett semmi.
Mindig elszomorítanak ezek a mondhatni tipikus hazai történetek, hogy ebből se lett semmi.
Megvették a drága szerszámokat, a licence-t, legyártották a mintapéldányokat, eljutottak oda, hogy rendszámozzák a típust; aztán meg ennyi lett belőle.
Részben ez, amit írsz.Ezen mi szomorít el?
Össze-vissza vásárolt lomokból összeszerelt cucc volt 0 piaccal.
Szétlopták a maradék pénzt a cégből aztán hagyták bedőlni.
Ezt úgy hívják, hogy defektvédő szalag. Egy hibája van/lehet, hogy ki tudja dörzsölni a tömlőt ahol vége van a védőszalagnak..
Még mielőtt ránk tör a Tavasz, és kirobogunk a "minden-jóval" teliszórt urakra a binyókkal elárulom a félórás-munkás/csináld-magad "defekt-mentes-binyó" általam tavaly letesztelt és bevált receptjét:
A "virsli-gumis"/kb.-fél-millás(+) binyókkal nem lehet --szerintem-- megcsinálni az "Én" receptem alapján.
Tömlős, normál/halandó szélességű gumikkal gond nélkül...
Kicsit nehezebb lesz, mint az eredeti/átalakítás előtti súlyú binyó.
Ugyanezen elv alapján készülnek a megfizethetőbb árú, ilyen tulajdonságú gyári gumik, jóóó drágán. és nehezen beszerezhetően.
Nem néztem, de szinte biztos, hogy van "DIY" videó erről a Yt-on, de viszonylag egyszerű, remélem sikerült ezt egyszerűen közzétennem is!
Ime:
- A kb. 26(+)"-os külsőt leszerelni.
- Korábbi, slick-re/simára kopott --leselejtezett-- külső gumiról snitzerrel levágni a két szélső acélkarikát az abroncs két oldalán.
- A "megmaradt" kigyóbőr-szerű gumiból --amit az eredeti, visszaszerelendő belsejébe fogunk tenni-- ki kell vágni egy kisebb darabot --keresztbe--, mert a belűlre kerülő ---eredtileg szintén külső guminak-- kisebbnek kell lenni.
- Ezt a vágást ferdén/ék-alakban célszerű megtenni, apránkénti vagdosással közelítve a szükséges mérethez --hogy ne legyen első alkalommal eltolva--, 2-3 menetből kivágva lazán elérhető ez.
- Én a filléres boltokban használható metsző-ollót használtam erre, mert qrva drága olló is el lehet cseszni, ami nem-erre-készült/nem-tudja ezt az anyagot vágni.
- A magától értetődő dolgokat nem írtam: belső-leereszt/felpumpál/kivesz/...
Én a duplázott külsős "Csináld-magad" defekt-álló gumimnál a második (belső)külsőt üvegszálas ragasztószalaggal rögzítettem, de volt, hogy elfogyott, anélkül is panasz-mentes lett, de szerintem ragasztva jobb!
A különbség nagyvárosban:
- Előtte a főleg a "bulizós" üveg-cserepek okozta sérülések miatt heti 2-3 defekt,
- utána SEMMI azaz NULLA defekt(1,5 éves időszak)!
Nekem!
+: Két-három ismerősnek csináltam-segítetten ebben a Covid alatt, mind szoktak köszönni, mikor találkozunk, nagyon rossz nem lehet...
Sok sikert!
U.I.: Mindenki saját felelősségre, bla-bla-bla...
.
Van valakinek tapasztalata Mazda MPV-vel?
Mazda MPV – Wikipédia
hu.m.wikipedia.org
Egy haveromnak volt a toronycsapágy környéke és a küszöbök gyakorlatilag elmállottak.Nekem semmi, de ha tippelnem kéne, rohad mint a többi hasonló korú Mazda...
Ja nem fiatal...220.000 km garázsban...
Garázsban 220 ezer km-t megtenni nem semmi.
(az én kocsim túl van a 300.000 km-en, de én általában egy év alatt megyek 5-7 ezret... vásárláskor is majdnem 300 volt benne már)
110 ezernél járok két éves a kocsimÉn 386 ezernél járok, 288-al vettem 8 éve.
Most volt 20 éves januárban.
Gondolom a Toyota szervizben már külön papucsod, és foteled van, amíg várod, hogy kész legyen a kötelező szerviz...110 ezernél járok két éves a kocsim
Érdemes teszteket olvasni és felmenni fb csoportokba, ha van időd vásárlás előtt. Én pl így tettem és ezért nem vettem meg jónéhány autót, mert elolvastam a fórumozók bejegyzéseit, hogy ki-milyen segítséget kér a csoporton belül. És az beszédes. Az is, ha nincs csoportélet.Ja nem fiatal...220.000 km garázsban...