Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
És lehet már két jegyet lukasztani, ha egy útitársadnek is intéznéd?
Még mindig felszállás előtt kell qr kóddal bohúckodni, ha nem egyedül használnád, akkor esetleg többen ott szerencsétlenkedjetek, és rátok várjon a szerelvény? (turista vonalakon pl.) Nekem nagyon nem jött be amikor próbáltam, ahogy próbáltam. A papír jegy robosztusabb. Ha QR kódos, akkor legalább fent is lehetne érvényesíteni...
ahelyett, hogy átvették volna a máv jól működő rendszerét.
Aki azt megcsinálta, ÉS engedélyezte a dunába kéne lőni. Annyira élvezetes, amikor épp nincs net, és az ellenőr a válát vonogatja, hogy ha nincs net, nincs bérleted se.
mondjuk kellene az az alagút. nagyon kellene.
Az alagútban SZERINTEM volt ráció nem is kevés. Drasztikusan javítható lenne a kelet-nyugati összeköttetés és tehermentesülni Ferencváros az átmenő forgalom egy részétől. Valamiért ilyenkor nem példa a fejlett nyugat...
Mondjuk, mert többen utaztok?Gyakorlatilag a WC takarítónak is van valamilyen okostelefonja manapság, mi értelme ennek?
Ő, betöltöd az appot, ha épp nem 5 g a net, ez kb 20 sec, kiválasztod a jegyet, ha épp nem 5 g a net ez fél perc, megveszed a jegyet, közben fejben végiggondolod milyen kedvezmények is vonatkoznak rád, ha elbaszod ij, megbüntetnek, vagy fizetsz többet.Tudod hogy utazni akarsz, előveszed a telót, elindítod az appot, kiválasztod a jegyet,
Kiválasztod az előre, minden kedvezménnyel beállított embört/emböröket. (Ez csak akkor van, ha választani kell)kb. 6 lépés venni egy rohadt jegyet
Arról miért a máv tehet, hogy az otp egy szemét?az OTP rendszere behal
Hát, én meg számát sem tudom, hogy hányszor volt 3g amivel már nem működik együtt a bkv rendszere.Szerintem 1 kezemen meg tudom számolni hogy Budapesten az elmúlt 5 évben mikor nem volt mobilnet...
Cserébe KELL.Persze hogy kellene, álmodni ér, csak nincs ingyen, cserébe elképesztően drága lenne, minimum egy 4-es metró ára.
Engem meg érdekel, mert kellett volna. Mert nem volt regisztrálva a faszaapp annak akivel találkoztam, és úgy döntöttünk, hogy villamosozánk. Vagy mert 6+ éves gyerekednek lukasztanál, és nincs még okostelefonja, és nem akarod, hogy legyen neki, hogy ne legyen olyan alak, mint te.Nem tudom és nem is érdekel. Gyakorlatilag a WC takarítónak is van valamilyen okostelefonja manapság, mi értelme ennek?
Mert mondjuk futottál a 20 percenként járó buszhoz...Miért kell vele bohóckodni? Tudod hogy utazni akarsz, előveszed a telót, elindítod az appot, kiválasztod a jegyet, felszálláskor lecsippantod a QR kódot kamerával ami nálam legalábbis egész messziről és hülye szögekből is villámgyorsan működik, de pl. a hatoson lehet kívül is, belül is érvényesíteni bármikor (hmmm...).
Erről hol lehet olvasni, hol van még infó?Kezdetektől fogva egy dilletáns által tolt értelmetlen fan fiction volt az egész, alsó hangon 4-500 milliárdból, egy komplett metróvonal árából épült volna egy kétvágányos duna alatti alagút kb 3 metrómegálló hosszan, lófasz kapacitással, de hát kibicnek semmi se drága, ő mer nagyot álmodni.
Persze Dávidka esetében mindig más a hibás, ő egy zseni!
Bilikék BKV buszok
VOLÁN leasing csilliárdokért
BKK e-ticket rendszer (semmi nem lett belőle, 5 milliárdot basztak el rá Dávidka félhülye koncepciója alapján egy 0 tapasztalatú céggel, amit fillérekből megcsináltak most egy appal és egy QR kód matricával)
Közlekedési Múzeum 1. - voltak nagy prezentációk, a koncepció egy faszság volt, végül lerombolni sikerült a meglévőt)
Közlekedési Múzeum 2. Az elsőt elbaszták, de ezt megtervezték (8 milliárd), aztán megépítették (ezt ki se merem számolni, 2016-ban még 16 milliárdot mondtak költségnek, de végül csak a tervezés is 2x-e lett), megnyitották, kiderült hogy ez szar, kifűthetlen (no shit Sherlock, egy ipartelep), fenntarthatatlan, úgyhogy akkor legyen Közlekési Múzeum 3 majd valahol máshol.
Déli körvasút - a sztori ismert, szarok a tervek, szar az engedélyeztetés, hazudozás a köbön, a bíróság előtt akkorát taknyolt, hogy a MOL székház adta a másikat.
Dávidka ebbe az utolsóba végül megint belebukott, ez már kormányzati szinten is túl fontos volt, kirúgták, a slepphízlaldája is eltűnt, most állitólag Costa Ricában piheni ki fáradalmait (inkább egy pszichózisba forduló idegösszeomlást, el kellett vinni jó messzire ahol nem látják).
Miért nem csodálkozom...Sokakat meghökkentett 2016-ban a Tesla videója, amelyben a gyártó egyik modellje látható beavatkozása nélkül vezeti magát végig egy meglehetősen hosszú úton, amely városi utcákat, autópályát és közlekedési lámpákkal ellátott kereszteződéseket is érintett, majd egyedül leparkol. A Tesla önvezető szoftverekért felelős igazgatója azonban elismerte, a videó megrendezett volt – írja a Mashable nyomán a 24.
Forrás: https://kuruc.info/r/6/254041/
Ugye-ugye?Miért nem csodálkozom...
Tuddatos teszla vásárlók
Kiderült, hogy a csávó azt se tudta melyik országban van, annyira fogalma se volt arról mit csinál, mi történik körülötte. Horvátországból jött és egy másik horvát városba akart eljutni, véletlenül jött át Magyarországra. Aki ilyen szinten van szellemileg azt soha többé nem szabad volán mögé engedni.Remélem soha többet nem vezet.
Erre nincs mentség. Tovább ment, bakker! Ment tovább, szembe a forgalommal, 40-el az autópályán!
Ez védhetetlen, ez azonnali örökre eltiltást érdemel.
Kiderült, hogy a csávó azt se tudta melyik országban van, annyira fogalma se volt arról mit csinál, mi történik körülötte. Horvátországból jött és egy másik horvát városba akart eljutni, véletlenül jött át Magyarországra. Aki ilyen szinten van szellemileg azt soha többé nem szabad volán mögé engedni.
Sajnos csak indítványozták. Valszeg simán felmentik, az autójából kiindulva.
Ez meg mi volt? Öngyilkosság vagy elalvás? Előzés biztos nem.