Beszéld meg Lázár Janival aki visszavonta...
Kezdetektől fogva egy dilletáns által tolt értelmetlen fan fiction volt az egész, alsó hangon 4-500 milliárdból, egy komplett metróvonal árából épült volna egy kétvágányos duna alatti alagút kb 3 metrómegálló hosszan, lófasz kapacitással, de hát kibicnek semmi se drága, ő mer nagyot álmodni.
Persze Dávidka esetében mindig más a hibás, ő egy zseni!
Bilikék BKV buszok
VOLÁN leasing csilliárdokért
BKK e-ticket rendszer (semmi nem lett belőle, 5 milliárdot basztak el rá Dávidka félhülye koncepciója alapján egy 0 tapasztalatú céggel, amit fillérekből megcsináltak most egy appal és egy QR kód matricával)
Közlekedési Múzeum 1. - voltak nagy prezentációk, a koncepció egy faszság volt, végül lerombolni sikerült a meglévőt)
Közlekedési Múzeum 2. Az elsőt elbaszták, de ezt megtervezték (8 milliárd), aztán megépítették (ezt ki se merem számolni, 2016-ban még 16 milliárdot mondtak költségnek, de végül csak a tervezés is 2x-e lett), megnyitották, kiderült hogy ez szar, kifűthetlen (no shit Sherlock, egy ipartelep), fenntarthatatlan, úgyhogy akkor legyen Közlekési Múzeum 3 majd valahol máshol.
Déli körvasút - a sztori ismert, szarok a tervek, szar az engedélyeztetés, hazudozás a köbön, a bíróság előtt akkorát taknyolt, hogy a MOL székház adta a másikat.
Dávidka ebbe az utolsóba végül megint belebukott, ez már kormányzati szinten is túl fontos volt, kirúgták, a slepphízlaldája is eltűnt, most állitólag Costa Ricában piheni ki fáradalmait (inkább egy pszichózisba forduló idegösszeomlást, el kellett vinni jó messzire ahol nem látják).