
Lettország: még nem jött el az ideje a széles nyomtávú vasút átalakítá...
Az EU szerint minden uniós tagállamnak össze kell állítani egy tervet a normál nyomtávra való átálláshoz, ez viszont a balti államokban ellenállásba ütközi...

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Különösen azért, mert Káposztásmegyeren van mindkettő, Békásmegyer a budai partján van a Dunának abban a magasságban, a felirat Káposztásnál van az ábránÉrdekes, hogy ezen az 1974-es terven a rákospalotai és későbbi káposztásmegyeri szárnyvonalak együttesen, mint békásmegyeri vannak feltüntetve:
Beszéld meg Lázár Janival aki visszavonta...…. és akkor Dávidka újabb 1,1 milliárd forintot tapsolt el a semmire, ebben gondolom nincs benne a saját, 300 fősre hízlalt sleppjének etetése az azóta megszűnt quasi-BKK-nàl.
![]()
Befellegzett a Nyugati pályaudvar fejlesztésének?
Bár tavaly sikeresen zárult a pályaudvar és környékének megújítására, funkcionális bővítésére kiírt tervpályázat, nem valószínű, hogy meg is valósulhatnak az elképzelések, ugyanis egy kormányhatározat szerint felmondják az Európai Bizottsággal korábban megkötött támogatási megállapodást.epiteszforum.hu
Beszéld meg Lázár Janival aki visszavonta...
BKK e-ticket rendszer (semmi nem lett belőle, 5 milliárdot basztak el rá Dávidka félhülye koncepciója alapján egy 0 tapasztalatú céggel, amit fillérekből megcsináltak most egy appal és egy QR kód matricával)
Közel sincs kész és közel sem filléres. Engem is behívtak, közlekedési oldalról támogatni a fejlesztést, azóta nem hallottam felőlük mióta megmondtam mennyiért lennék pösti. Nekem azt mondták még 2 év fejlesztéssel számolnak, ennyi időre szólt volna a megbízatás...
És lehet már két jegyet lukasztani, ha egy útitársadnek is intéznéd? Még mindig felszállás előtt kell qr kóddal bohúckodni, ha nem egyedül használnád, akkor esetleg többen ott szerencsétlenkedjetek, és rátok várjon a szerelvény? (turista vonalakon pl.)Passz, én csak használom.
Letöltesz egy appot, veszel jegyet vagy bérletet. Tárolja. Ha felszállsz a vilire, ki van rakva egy egyedi QR kódos matrica, amit beolvasol a jegyeddel, kiad egy egyedi ábrát, kaktusz vagy cica, vagy bármit, felmutatod az ellenőrnek. Működik.
A Dàvidka féle koncepció egy elcseszettül megbonyolított valami lett volna folyamatos online kapcsolattal meg összekapcsolt bankkártyával stb., amit rábíztak egy olyan cégre aki életében nem csinált még ilyet.
![]()
Skót vasszigor: mintha egész Veszprém vármegyében csak 30-cal lehetne menni
Álmos tempóra korlátozza az autókat egy egész skóciai megye.totalcar.hu
Erről tudtok valamit?
![]()
Egymással szemben, azonos vágányon haladt a Békés InterCity és az S60-as személyvonat - Körös HÃrcentrum
A két vonat körülbelül 150 méterre állt meg egymással szemben - közölte a MÃV hétfÅ este.A Keleti pályaudvarról Békéscskoroshircentrum.hu
Ha nincs hátul "vezetőkocsi" akkor nem.Az utasokat miért kell elszállítani? Nem tud a vonat visszatolatni?
Ha nincs hátul "vezetőkocsi" akkor nem.
Lehet, túl sokáig tart 5 km/h-val tolatni 15 kilométert... meg valószínűleg más tolatni vasútállomáson mint nyílt pályán. De nem vagyok szakértő. Majd Ooorky megszakérti. +lehet órákig vizsgálgatták a helyszínen a szerelvényeket.Hát pedig még olyan munkakör is van a vasútnál, hogy tolatásvezető.
Mindenesetre van ilyen fogalom a forgalmi utasításban, hogy tolatás. De gondolom nem állt fenn valamelyik feltétel hozzá.
Hát pedig még olyan munkakör is van a vasútnál, hogy tolatásvezető.![]()
Mindenesetre van ilyen fogalom a forgalmi utasításban, hogy tolatás. De gondolom nem állt fenn valamelyik feltétel hozzá.
ahelyett, hogy átvették volna a máv jól működő rendszerét.amit fillérekből megcsináltak most egy appal és egy QR kód matricával
mondjuk kellene az az alagút. nagyon kellene.Kezdetektől fogva egy dilletáns által tolt értelmetlen fan fiction volt az egész, alsó hangon 4-500 milliárdból, egy komplett metróvonal árából épült volna egy kétvágányos duna alatti alagút kb 3 metrómegálló hosszan, lófasz kapacitással, de hát kibicnek semmi se drága, ő mer nagyot álmodni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..