Ja, totál értelmetlen.Ez így nevezhetjük peresztizs-ménesnek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ja, totál értelmetlen.Ez így nevezhetjük peresztizs-ménesnek.
Valahogy viszonylag kevés T Aurist láttam gyorsulgatni eddig, de lehet csak nem figyeltem
Én azért viszonylag kisebb eséllyel nyírok ki a bringámmal valakitAmiert baszd meg peldaul te es masok nem egy csoves Sputnyik versenybicon vagy egy agyvaltos Camping bringan menoskodtok a cukitapisrucikban…
Ezért sem jó családi autónak egy ilyen. Véletlenül kikapcsolva felejted az ESP-t és bevered a családot az árokba vagy a szembejövő kamion alá. Egy német autópálya kihasználására tervezett AMG-t azért nem pályaversenyzésre kalibrálják. Ha meg már arra módosítják, akkor minden egyébre már kevéssé jó. Bocsi,. de arról szólnak a hírek, hogy pályaversenyzésre tuningolták tovább a kocsit.
Stimmt.Nem felejtheted ugy. Kikapcsolni, Sport modot valasztani… 3 gombot kell legalabb nyomnod, aktivalnod, kikapcsolnod… ez azert jol ki van talalva. Veletlenul sem be sem ki nem tudod kapcsolni. Itt szandekos idiotizmus volt szo. Ennyi. Ezert is irtam azt, hogy ez pont olyan mint a lofegyver. Nem valo es nem kell mindenkinek. Csak amig a lofegyver bizonyos dolgokhoz kotott ez csak a penztarcahoz es nulla kompetenciaval, tokeletes mentalis es tudasbeli hianyossagok ellenere is megszerezheto.
A fejekben csak nő a káosz. És a rend ellen nagy a tiltakozás.Stimmt.
Meg mint el is hangzott, meg mondtam is, egy 120LE-s kocsival is lehet ennyivel menni.
A fejekben kéne rendet tenni.
De én ahogy látom csak szarabb a helyzet.
Nulla tolerancia, türelem, empátia.
Pedig a közlekedés egy társasjáték kéne legyen. Vagy vmi.
YT-n van az a bringás srác, Jamal.A fejekben csak nő a káosz. És a rend ellen nagy a tiltakozás.
Mert van rá igény...De minek teszem fel ismét a kérdést?
Egyébként meg nagyon sok -igazi- versenyautó nem ilyen erős.
Sztem az lenne a megoldás, amit minap idéztem HVG cikkből a német példát illetőleg.Mert van rá igény...
A dinka sofőr egy ezres Szuzukiban is dinka. Az 50 ccm-es robogósok is tudnak életveszélyesen menni. Még villanyrollerel is ütöttek el embert, hogy meghalt csóringer.
Volt, aki simán elcsúszott a jégen, vagy padról hanyatt esett és meghalt. Az élethez szerencse is kell és mindenkit lehet olyan helyzetbe hozni, hogy ő legyen a hibás. Akár otthon az ágyból kiesve.Mert van rá igény...
A dinka sofőr egy ezres Szuzukiban is dinka. Az 50 ccm-es robogósok is tudnak életveszélyesen menni. Még villanyrollerel is ütöttek el embert, hogy meghalt csóringer.
Még jó régen, Bochkor mesélt egy mókás sztorit ilyesmiről. A '90es évek elején történt a sztori, mikor még a mtv-nél volt riporter és a ZZ Top tagjaival készített interjút, valahol Németországban (talán Frankfurt). A dobosuk (Frank Beard aki hobbiból autóversenyzett akkortájt az USAban, tudjia isten, milyen kategoriában) mesélte, hogy mennyire bírják Európát, mert a taxi, ami behozta őket a szállodába, gyorsabban ment az autópályán, mint amennyivel ők mehetnek a versenypályán (gondolom, volt valami sebességkorlátozás arra a kategóriára).Egyébként meg nagyon sok -igazi- versenyautó nem ilyen erős.
Mi számít kisautónak? Mindent el tudok vinni, amit akarok, ami nem fér be, arra ott az utánfutó, arra meg tényleg minden. De még az egyik asztalos is Ignissel jött és elfért benne minden szerszám.Kis autó a semmirevalóság teteje a pizzafutárokon kívül mindenki csak kényelemből használja.... Akinek kombinál kisebb kocsi elég az általában csak saját magát szállítja
Pedig micsoda sleeper alapanyag!
Azért ez talán némileg túlzó volt ... persze ha autópályán, ahol nincs korlátozás... esetleg.Még jó régen, Bochkor mesélt egy mókás sztorit ilyesmiről. A '90es évek elején történt a sztori, mikor még a mtv-nél volt riporter és a ZZ Top tagjaival készített interjút, valahol Németországban (talán Frankfurt). A dobosuk (Frank Beard aki hobbiból autóversenyzett akkortájt az USAban, tudjia isten, milyen kategoriában) mesélte, hogy mennyire bírják Európát, mert a taxi, ami behozta őket a szállodába, gyorsabban ment az autópályán, mint amennyivel ők mehetnek a versenypályán (gondolom, volt valami sebességkorlátozás arra a kategóriára).
Szerintem az, hogy levágták a vétkes sofőr mindkét lábát, anélkül meg nehéz nyomni a gázt. Bár még ez sem feltétlenül igaz, pár hónapja volt a hírekben, hogy egy ittas, mozgáskorlátozott, lábak nélküli embert fogtak el a rendőrök, aki egy bottal nyomta a gázt és soha nem is volt jogsija...Baszsus, ebben mi a happy end?
Igen, az tetszett neki, hogy nem volt sebességkorlátozás az autópályán.Azért ez talán némileg túlzó volt ... persze ha autópályán, ahol nincs korlátozás... esetleg.
Frank Beard (USA) - Complete Archive - Racing Sports Cars
Sports car racing archives - complete archive of Frank Beard (USA) - Complete Archivewww.racingsportscars.com
Az egyik ismerősömnek volt Subaru Swiftje (vagy mi volt a neve). Alig kapott rá műszakit, mert nem akarták elhinni neki, hogy gyári.Ha megélem az 45 éves kort és beüt a pánik, egy szappantartó Suzuki Swift-et akarok megbikázni Subaru AWD rendszerével (ők is gyártottak... csak Subarusan) és turbós B16A2-vel...
Lenne pislogás
Subaru Justy.Az egyik ismerősömnek volt Subaru Swiftje (vagy mi volt a neve).
"Szakemberek."Alig kapott rá műszakit, mert nem akarták elhinni neki, hogy gyári.
Megy a huhogás, hogy fúj, gyorshajtók; de valahogy mindenki, akinek lenne felesleges pár milliója nem pályaautót építene...Ha nyernék a lottón, én egy olyan járgányt építetnék, ami úgy néz ki kívülről, mint egy ütött-kopott babakék Barkas kisbusz, de valami frankó dizelt rakatnék bele. 150-nél rávillogni vele bármire az autópálya belső sávjában tök vicces lenne...
Én nem huhogok az autópályán ésszerűen gyorshajtókra. Ha szabad az út, vagy kicsi a forgalom, had menjen. Ha fullon van minden sáv, akkor meg úgysem tud nagyon menni. Azért ne 250nel szaggasson egy négysávoson. Ha meg elkapják, hát így járt, akkor fizessen.Subaru Justy.
"Szakemberek."
Megy a huhogás, hogy fúj, gyorshajtók; de valahogy mindenki, akinek lenne felesleges pár milliója nem pályaautót építene...