Mint írtam, rettentő haragszok pl. azokra olaszokra, akik elherdáltak olyan márkákat, mint a Fiat (olcsó mobilizálása a társadalomnak), Lancia, Alfa Romeo (technikai sziporkák, versenyeredmények, stb.).
Gyorsan közbeszúrom, hogy tisztában vagyok vele, hogy nem lehet mindig a csúcson lenni, erre kiváló bizonyíték a Formula-1-es csapatok története, ahol - elvileg - tényleg a legjobbak dolgoznak, így vannak páratlan sikerszériák és kívülállóknak érthetetlen mélyrepülések.
Érthető, hiszen a csapattagok teljesítménye változik, a változó kihívásokra a válaszadó képessége is változik, ráadásul jönnek-mennek, cserélődnek és máris megvan a magyarázat.
Ezzel együtt olyan történelmi múltja, felhalmozott tapasztalata, megépített hírneve - vagy legendája...( de azt is építeni kellett valamire) - van a tarsolyban, hogy azt csak elkótyavetyélni lehetett.
S ezek a történelmi márkák olyan szánalmas darabszámokat produkálnak még a saját hazájukban is, hogy az tiszta szégyen, s jönnek olyan márkák, amik szinte pár éve is csak lenézett, valami hülye hangzású nevek voltak, mint a Hyundai, vagy nem is léteztek, s lehet (nem csekkoltam le) már többet adnak el belőle pl. Olaszországban, mint a Fiat...
Tudom; a két hír almát körtével, de na...
Egyes modellek annyira lassan fogynak, hogy több mint egy évre leállhatna a termelés.
totalcar.hu
www.vezess.hu