Nem érdekel a téma,de ugyan mitől lenne prémium az a pár német márka?
Attól, hogy a PR osztàly annak nevezi?
Semmivel nem növeli egy kocsi használati értékét a "prémium" (csak az árát meg súlyát...) és ugyanúgy műanyagból van egy Audi, Merci, bmw mint egy Toyota, Fiat, Renault, Dácia stb
100e euróért nem kunszt egy jó kocsit gyártani, 25e-ből igen.
Rolls, Bentley, Ferrari, Lamborghini stb, azok valóban prémium márkák, mégsem nevezik magukat annak, mert nincs arra szükségük.
Hihetetlenül bosszant a marketing "prémium" fogás használata,mert hülyének nézik a népet,hogy túlárazott gépkocsikat tudjanak rájuk, sózni mintha többletértéket kapnának. Lásd törökök, volt jugók, keleteurópaiak... Szerencsére mintha ennek lassan vége kezdene lenni.
Meg tudnák venni egy audit, mercit, porschét, csak minek? Sebességkorlátozás, dugó van mindenütt, kivéve itt-ott a németeknél. Rettegni, hogy jaj megkarcolták a kocsit a parkolóban? Volt audim, volvóm mint szolgálatikocsi, azok is csak autók. Az volt bennük jó, hogy a cég fizette a horribilis szerviz és alkatrészköltségeket.
Szóval hagyni kellene a manipulativ "prémium" kifejezést, ha komolyan akarunk beszélni.Mindenki vegyen olyan kocsit, amit akar, de ne magyarázza be se magának, se másnak, hogy amit ő vesz, az "prémium".Mert csak egy tömegesen gyártott fogyasztási cikket vesz a sok közűl.
Szerintem.