Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 857
32 419
113
Ha ilyen autókat lehetne kapni itthon is, szívesebben gondolkodnék új autó vételen, mint a mostani formatervekkel. Igaz "csak" body kit (bár annál talán valamivel több), de szerintem akkor is százszor jobban néz ki, mint a rovar képű RAV4.

De van nekik Mazda MX-5 alapon corvette utánérzés is:

Tegnap bemutatott új formatervük:
https://www.youtube.com/watch?v=D_H3vA4_8jo
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 408
20 556
113
Ha ilyen autókat lehetne kapni itthon is, szívesebben gondolkodnék új autó vételen, mint a mostani formatervekkel. Igaz "csak" body kit (bár annál talán valamivel több), de szerintem akkor is százszor jobban néz ki, mint a rovar képű RAV4.

De van nekik Mazda MX-5 alapon corvette utánérzés is:

Tegnap bemutatott új formatervük:
https://www.youtube.com/watch?v=D_H3vA4_8jo
Enélkül is elég veszélyesek a gyalogosokra a most trendy formatervek, de abban igazad van, hogy lehetne fokozni. Legalább megtanulná a sok puhatestű, hogy kik a az utak urai!
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
11 899
34 999
113
Nem érdekel a téma,de ugyan mitől lenne prémium az a pár német márka?
Attól, hogy a PR osztàly annak nevezi?
Semmivel nem növeli egy kocsi használati értékét a "prémium" (csak az árát meg súlyát...) és ugyanúgy műanyagból van egy Audi, Merci, bmw mint egy Toyota, Fiat, Renault, Dácia stb
100e euróért nem kunszt egy jó kocsit gyártani, 25e-ből igen.
Rolls, Bentley, Ferrari, Lamborghini stb, azok valóban prémium márkák, mégsem nevezik magukat annak, mert nincs arra szükségük.
Hihetetlenül bosszant a marketing "prémium" fogás használata,mert hülyének nézik a népet,hogy túlárazott gépkocsikat tudjanak rájuk, sózni mintha többletértéket kapnának. Lásd törökök, volt jugók, keleteurópaiak... Szerencsére mintha ennek lassan vége kezdene lenni.
Meg tudnák venni egy audit, mercit, porschét, csak minek? Sebességkorlátozás, dugó van mindenütt, kivéve itt-ott a németeknél. Rettegni, hogy jaj megkarcolták a kocsit a parkolóban? Volt audim, volvóm mint szolgálatikocsi, azok is csak autók. Az volt bennük jó, hogy a cég fizette a horribilis szerviz és alkatrészköltségeket.

Szóval hagyni kellene a manipulativ "prémium" kifejezést, ha komolyan akarunk beszélni.Mindenki vegyen olyan kocsit, amit akar, de ne magyarázza be se magának, se másnak, hogy amit ő vesz, az "prémium".Mert csak egy tömegesen gyártott fogyasztási cikket vesz a sok közűl.
Szerintem. :)

Rolls, Bentley, Ferrari, Lamborghini stb
Ezek már "kézműves" márkák, a mai PR és sales definíciók és trendek alapján...
 
  • Tetszik
Reactions: Filter

vata

Well-Known Member
2015. december 5.
684
3 037
93
"Rolls, Bentley, Ferrari, Lamborghini stb"
Akkor már inkább Aurus
aurus-komendant-1-1024x614.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Kim Philby

Törppapa

Well-Known Member
2022. január 29.
909
1 872
93
hanyatló Britannia, vasúti lounge
Jaj ott ülésre meg várakozásra használják a várótermeket! :rolleyes:

Más: Nem fogynak az elektromos autók, 4000 európai dolgozóját rúgja ki a Ford
S a többiek sem kímélik dolgozóikat!
Az elmúlt időszakban más autógyártók is bejelentettek hasonló lépéseket: a General Motors 1000, a Nissan 9000 munkahelyet szüntet meg Európában. A Volkswagen a brüsszeli gyárát zárja be, németországi telephelyein pedig csökkentik a dolgozók fizetését!
 

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
6 656
13 863
113
Jaj ott ülésre meg várakozásra használják a várótermeket! :rolleyes:

Más: Nem fogynak az elektromos autók, 4000 európai dolgozóját rúgja ki a Ford
S a többiek sem kímélik dolgozóikat!
Az elmúlt időszakban más autógyártók is bejelentettek hasonló lépéseket: a General Motors 1000, a Nissan 9000 munkahelyet szüntet meg Európában. A Volkswagen a brüsszeli gyárát zárja be, németországi telephelyein pedig csökkentik a dolgozók fizetését!
Az EVk fogynak, csak nem az oveik. A nemetek meg kulon sztori.
 

Törppapa

Well-Known Member
2022. január 29.
909
1 872
93
egy Kings Cross-Edinburgh LNER 1st class: 47000ft
Cserében teljesen luxi, kulturált környezet, ingyen kaja, pia, lounge használat
Kérdés mennyien veszik igénybe?

Régen nálunk is volt resti! Vasúti étterem - Nem kocsma! - Igen kulturált helyek voltak ahol lehetett étkezni, várakozni a további utazásra! Ám ahogyan fogyott az utazók pénze, (munkahely stb..) úgy kopott a színvonal s az utasok használata! Így végül kocsmák, majd lepukkant kocsmák, s végül bezárt helyiségek lettek. Sajnos! Ez majdnem olyan mint a vasút helyzete!
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 299
25 009
113
Kérdés mennyien veszik igénybe?
Gondolom épp elegen, hogy megérje fenntartani
Régen nálunk is volt resti! Vasúti étterem - Nem kocsma! - Igen kulturált helyek voltak ahol lehetett étkezni, várakozni a további utazásra! Ám ahogyan fogyott az utazók pénze, (munkahely stb..) úgy kopott a színvonal s az utasok használata! Így végül kocsmák, majd lepukkant kocsmák, s végül bezárt helyiségek lettek. Sajnos! Ez majdnem olyan mint a vasút helyzete!
Talán ki kellett volna próbálni már rég a vasutak privatizációját (persze nem a magyaros módon...)
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 857
32 419
113
Kérdés mennyien veszik igénybe?

Régen nálunk is volt resti! Vasúti étterem - Nem kocsma! - Igen kulturált helyek voltak ahol lehetett étkezni, várakozni a további utazásra! Ám ahogyan fogyott az utazók pénze, (munkahely stb..) úgy kopott a színvonal s az utasok használata! Így végül kocsmák, majd lepukkant kocsmák, s végül bezárt helyiségek lettek. Sajnos! Ez majdnem olyan mint a vasút helyzete!
De a közlekedés sem igényli, már nem várnak tömegek hosszú órákat egy csatlakozásra, mint régen. Ott kell ilyen szolgáltatás, ahol hosszabb időt kell eltölteni. És a vasúti közlekedés se a tehetősebb emberek tömegközlekedése és mint mindenben a magyar piac árérzékeny.

(Biztos azért van Angliában ilyen, mert rossz a vasúti közlekedés és sokat kell várni. :p [irónia])
 

tonyo

Well-Known Member
2017. június 23.
5 550
8 365
113

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 299
25 009
113
De a közlekedés sem igényli, már nem várnak tömegek hosszú órákat egy csatlakozásra, mint régen. Ott kell ilyen szolgáltatás, ahol hosszabb időt kell eltölteni. És a vasúti közlekedés se a tehetősebb emberek tömegközlekedése és mint mindenben a magyar piac árérzékeny.

(Biztos azért van Angliában ilyen, mert rossz a vasúti közlekedés és sokat kell várni. :p [irónia])
Én speciel szeretek vonatozni, már az utazás miatt is. A hangulathoz meg hozzá tartozik indulás előtt, átszálláskor
beülni a 'restibe'
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 857
32 419
113
Én speciel szeretek vonatozni, már az utazás miatt is. A hangulathoz meg hozzá tartozik indulás előtt, átszálláskor
beülni a 'restibe'
Eleget vonatoztam már és eleget vártam már -igaz, töbnyire peronon, meg fűtetlen várótermekben. Meghagyom eme örömöket másnak. De valóban van/volt egy hangulata annak is. Meg jókat lehetett idegenekkel beszélgetni -igaz, akkor még nem voltak okos telefonok.