Ha tudod, akkor légyszíves linkeld már a hozzászólásokat; szívesen elolvasnám.Köszönöm, h utaltal rá.
Erről is írtam….
A kockázati és/vagy tőkevonzó képesség…
Szintén köpködve lett…
Most úgy tűnik ismét szintet lépnek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ha tudod, akkor légyszíves linkeld már a hozzászólásokat; szívesen elolvasnám.Köszönöm, h utaltal rá.
Erről is írtam….
A kockázati és/vagy tőkevonzó képesség…
Szintén köpködve lett…
Most úgy tűnik ismét szintet lépnek.
Fekete nap ez a mai a magyar közlekedéspolitikában is: Lázár János vasúti vonalbezárásokat és jelentős járatritkítást előrevetítő, és a szakszervezetek sztrájkjogait gyakorlatilag megszüntető törvénymódosítását is elfogadta a parlamenti kétharmad ma.
Járatritkítás: a törvény csökkenti a minimális szolgáltatási szintet a törvényjavaslat, így ezen túl már csak napi 2 (azaz kettő!) járatnak kell majd közlekednie:
- a járásközpont és a vármegyeszékhely között,
- a szomszédos vármegyeszékhelyek között, valamint
- Budapest és a vármegyeszékhelyek között.
Miközben manapság már nem csak Ausztriában vagy Németországban, de Csehországban és Lengyelországban is az ma már a cél, hogy óránkénti ütemes menetrend legyen minden főbb relációban, mi visszafelé haladunk ezügyben is. Budapest és a nagyvárosok jelentős része között egyébként ma is megvan az óránkénti ütemes menetrend Magyarországon. Miért nem az óránkénti ütemes menetrendet célozza meg a törvény, miért lépünk vissza abból is, ami már megvan
Vonalbezárás: az is látszik, hogy további vidéki vasútvonalak bezárását készíti elő Lázár János - a 2023-as tíz vonalat érintő vidéki vonalbezárási hullám után. A törvénybe bekerült, hogy csak egyféle közlekedési móddal, a törvény szava járása szerint “a leghatékonyabb közlekedési móddal” látja el a jövőben a közszolgáltatást az állam. Nem is tagadja a törvényjavaslat, hogy ezzel jelentős szolgáltatáscsökkentést készít elő, szó szerint ezt írja: “Nem szűnhet meg olyan vonat és busz közötti párhuzamosság, ahol a párhuzamosság megszüntetése 50%-nál nagyobb mértékű eljutási idő növekedést jelentene.”.
Tehát, ha a vasútvonal bezárása miatt “csak” másfélszeresére nő majd az eljutási idő, az még Lázár Jánosnak, és immár a parlamenti kormánypárti kétharmadnak is rendben van.
Lázár János azt is el szokta mondani, hogy ő az ország legnagyobb munkáltatója és az 57 ezer vasúti és Volán-dolgozót kritizálja bárki, aki az ő kudarcos miniszterségét szóvá teszi. Az első adandó alkalommal azonban hátbaszúrta a MÁV és a Volánbusz dolgozóit, hisz ez a törvény gyakorlatilag lenullázza a közlekedési szakszervezetek sztrájkjogait.
Fekete nap és súlyos szégyen ez a magyar közlekedéspolitikában
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..