Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
2x2 sáv, nagyon hasznos lesz.![]()
Annyi autó sem lesz a 300 milliárdos új Duna-hídon, mint az autók elől lezárt Lánchídon
Nem csoda, hogy nem akarta kiadni Lázár János minisztériuma a mohácsi Duna-híd megvalósíthatósági tanulmányát, kiderül ugyanis belőle, hogy olyan forgalom várható rajta, mint egy falusi bekötőúton.telex.hu
2x2 sáv, nagyon hasznos lesz.![]()
Annyi autó sem lesz a 300 milliárdos új Duna-hídon, mint az autók elől lezárt Lánchídon
Nem csoda, hogy nem akarta kiadni Lázár János minisztériuma a mohácsi Duna-híd megvalósíthatósági tanulmányát, kiderül ugyanis belőle, hogy olyan forgalom várható rajta, mint egy falusi bekötőúton.telex.hu
Tök jól összeszedte a cikk az adatokat. Alapvetően támogatom a híd megépítését, de számomra érthetetlen, hogy miért hízlalták ekkorára ezt a projektet?!?!?2x2 sáv, nagyon hasznos lesz.![]()
Annyi autó sem lesz a 300 milliárdos új Duna-hídon, mint az autók elől lezárt Lánchídon
Nem csoda, hogy nem akarta kiadni Lázár János minisztériuma a mohácsi Duna-híd megvalósíthatósági tanulmányát, kiderül ugyanis belőle, hogy olyan forgalom várható rajta, mint egy falusi bekötőúton.telex.hu
Tök jól összeszedte a cikk az adatokat. Alapvetően támogatom a híd megépítését, de számomra érthetetlen, hogy miért hízlalták ekkorára ezt a projektet?!?!?
Pl. 2x1 helyett 2x2 sáv.
Mindezt úgy, hogy a hídépítő szakma bőven kaphatna még egyéb akár sokkal jobban indokolható projekteket is…
Végtelenül szomorú, hogy a túlzással mennyi egyéb szükséges, indokolt és fontos projekttől szívják el a forrást(
Jó-jó várjuk meg, csak egy kicsit tartok ettől, lásd Pentele híd Dunaújváros:Várjuk meg talán amig megépül és meg lehet rajta számolni a tényleges forgalmat pár év után. Ha kevés lesz, a zselex majd megírja, ha sokkal több lesz akkor meg majd kussol róla. Addig meg becslések vannak.
Azért sem kell elfelejteni hogy az M6-ot most kapcsolaták össze végre a horvát autopalya szakasszal, illetve egyre kevésbé távlati tervekben ez egy fontos átkelőhely lesz a Budapestet, illetve az M3-M0-M7 szentharomságot végre tehermentesítő deli autópályával, az M9-essel. Arra pedig majd kell a 2x2 sáv és nem akkor kell elkezdeni bővíteni.
![]()
Fontos pillanat: összeért a horvát autópálya a magyar M6-ossal
Az 5C Eszéken keresztül Bosznia-Hercegovinába biztosít gyorsforgalmi elérést, ugyanakkor keresztezi az E70-est is, amely Zágrábot és Belgrádot köti össze négysávos úton.magyarepitok.hu
![]()
Térképen az M9-es: megépül Magyarország leghosszabb autópályája â kiválasztották, ki tervezi az új szakaszt - Világgazdaság
A Világgazdaság megbÃzható, naprakész, objektÃv információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
Az M9 nem Szekszárd felé megy? Ott már építettek neki egy hidat. Igaz hogy csak 2x1 sávosat.ez egy fontos átkelőhely lesz a Budapestet, illetve az M3-M0-M7 szentharomságot végre tehermentesítő deli autópályával, az M9-essel. Arra pedig majd kell a 2x2 sáv és nem akkor kell elkezdeni bővíteni.
Az M9 nem Szekszárd felé megy? Ott már építettek neki egy hidat. Igaz hogy csak 2x1 sávosat.![]()
Szerintem itt is lehetett volna 2x1 sávval kezdeni, és ha indokolt, akkor bővíteni.
Én ebből a képből most az szűröm le, hogy a Debrecen - Szeged - PÉCS - Nagykanizsa - Szombathely a legújabb nyomvonal (Pécs felé szerintem több értelme van). Persze, mivel 25 éve megy rajta a szarakodás, de állítólag most megint feléledőben van, még bármi lehet.
![]()
Egy hidat azért elég macerás bővíteni utólag.
Gondolom annyira valid project mint a HÉV fejlesztés, ami érdekes módon mindig 4 évente jön elő majd felejtődik elÉn ebből a képből most az szűröm le, hogy a Debrecen - Szeged - PÉCS - Nagykanizsa - Szombathely a legújabb nyomvonal (Pécs felé szerintem több értelme van). Persze, mivel 25 éve megy rajta a szarakodás, de állítólag most megint feléledőben van, még bármi lehet.
Gondolom annyira valid project mint a HÉV fejlesztés, ami érdekes módon mindig 4 évente jön elő majd felejtődik el![]()
Gondolom annyira valid project mint a HÉV fejlesztés, ami érdekes módon mindig 4 évente jön elő majd felejtődik el![]()
Volt ez a szám 200 ezer felett is. Még talán a 300 at is elérte. 20 éve a Honda ár/ érték arányban nagyon jó volt. Csak elkezdték az árakat az egekbe emelni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..