Az az igazság hogy elég sok lehetőség van a hibrid, elektromos üzemmóddal kapcsolatban. Ugyan is a jelen állás szerint több koncepció versenyez egymással. Ennek egyik verziója hogy van egy alapvetően elektromos üzemmódú akkumulátoros viszonylag nagy hatótávú jármű, helyet egy kicsi teljesen a hajtáslánctó független hatótáv növelő generátor üzemű egységgel látnak el. Ez lehet dugattyus motor stirlig motor, tüzelőanyag cella. Ezek a rendszerek teljesen optimalizált módon üzemelhetnének érts környezetkímélően. Ebben a felállásban a turbinának is vannak előnyei. Amit most az autógyárak tesznek az szemfényvesztés a zöld rendszámért. 20-30 km hatótáv elektromosan + nagy motor hagyományos hajtáslánc az biztos nem a jövő. Az igazi jövő az lenne ha az utak alatt bizonyos helyeken egy mágneses rendszer lenne beépítve hogy menet közben érintkezés nélkül lehessen tölteni a járművet.