T
torsen
Guest
Briliáns logika, azért mert vannak a piacon szar minőségű termékek is, mindenkié csak szar lehet igaz?
Olaszok, franciák mióta is próbálnak normálisan működő kocsikat csinálni, ergo senki más nem is lehet rá képes, ugye? Nekik nagy cucc, másoknak meg nem az.
Van gyártó akinek ilyen rendszere már 10+ éve van, és azóta reszelgeti, van amelyik meg nemrég kezdett bele a fejlesztésbe. Ez az eredményeken látszik.
Semelyik rendszer nem lesz soha 100%-os, van amelyik most éri el a 80%-ot, van amelyik meg most 98% (mondjuk). Fals riasztás is van, viszont bármelyik rendszer megléte sokkal jobb és sokkal többet ad a biztonsághoz, amint széleskörben elterjed. Emberi hülyeség ellen nem védenek meg ezek sem.
Engem speciel az érdekel, ha mondjuk a rendszer befékez, mert elől para helyzet van, hányan fognak majd az új kocsikba hátulról belerongyolni mert nem tudnak majd hirtelen megállni.. lesz pár ilyen helyzet.
"brilliáns logika"? Én semmilyen logikát nem tettem bele, tényeket mutattam...te logikázol itt nyakatekerten az olasz meg francia autókkal!
Hát én úgy értem a te "nem nagy cucc" minősítésedet, hogy a hülye is meg tudja csinálni. Nem. Ha megnézted a videokat, akkor a BMW X1 kis túlzással rágyorsít a gyalogosra, az S osztályos Merci meg simán nekimegy az előtte lévő autóimitációnak (a Distronic-juk is belekurta az S osztályt az előtte lévő autóba.) Nem "olaszok, franciák", német prémiumok... és ha nem nagy cucc, akkor miért nem lesz soha 100%-os, ahogyan te írtad? Talán mégis nagy cucc?