Meg most állt össze az Ivecot is birtokló CHN industriallal, Daimlerrel, Volvoval, OMV-vel a hidrogénmeghajtással kapcsolatos szabványosítások, lobbi miatt.Amúgy a Shell épp felvásárolta valamelyik elektromos töltőhálózatot.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Meg most állt össze az Ivecot is birtokló CHN industriallal, Daimlerrel, Volvoval, OMV-vel a hidrogénmeghajtással kapcsolatos szabványosítások, lobbi miatt.Amúgy a Shell épp felvásárolta valamelyik elektromos töltőhálózatot.
Idővel ez is konszolidálódik majd. Pont az általad is vázolt okok miatt. A Tesla most ezzel divatot teremtett, de ahogy a divat múlandó, ez sem fog örökké tartani,és be fog állni egy egészséges egyensúly a valódi gombok, és a tapipad között.Ha jól ertem, nem a erintokepernyo megy tonkre, hanem tulajdonkeppen az alaplapi flash memoria, ami viszont mukodesi elvebol fakadoan tenyleg ennyit bir kb.
Viszont ez nem menti fel, hogy tul van tolva a mikroelektronika. Az alaprendszereknek betonbiztos, jo buta elektronikai alap kellene, ami elmegy 20-30 evet is anelkul hogy raneznel.
Ez sajnos nem tesla specifikus problema, mert amiota bekerult kotelezo elemkent a szutyok infotainment, a gyartok hajramosak arra kotni a tobbi rendszert is, kvazi kozponti egysegkent benne can sok minden, amit iranyit - klima, fenyszoro, automata ablaktorlo stb. Egyszeruen kevsebb osszeszereleAmi BEM kocsiknal talan csak a motorveuerles nem.
Ami eleg nagy baj, mert az infotainment gyorsan avulo dolog, viszont ott fog viritani 10 ev mulva is es nem lehet nagyon onmagaban ‘upgradelni’. raadasul nem autoipari minosegu cuccokbol van osszerakva, hanem off the shelf piaci megoldasokbol, es hat ott nagy a szoras.
Ugyanilyen hulyeseg hogy minden tapikepernyorol megy, ami semmilyen fizikai visszajelzest nem ad a sofornek, ezert muszaj arra figyelnie. Sot a VW-nel most nagy divat a gesztus vezerelt infotainment, amirol iranyitasz olyan egyszeru dolgokat, mint a klima - itt meg tapintas erzete sincsen meg, meg jobban elvonja a figyelmed. Ez egy egyertelmuan hulye irany.
Ja es lassan a fo muszercsoport is csak digitalis, aztan ha beszarik... mert olcsobb a kijelzoy lassan ott tartunk hogy az analog muszerek es a fizikai kezelogombok a premium kategoria sajátja lesz kizárolag.
M
Ahol ezelőtt . a környék max három emeletes társasházak családi házak ettc. Rengeteg zölddel annö hétvégi telkek voltak itt. A ronda szocializmus végén még arra is vigyáztak hogy ahol lehet meghagyták az idősebb gyümölcsfákat gyepsáv fákkal az út és járda között etc... Aztán polgármester úr sógora pár éve letarolta a megmaradt gyümölcsfákat- fapofával nyilatkoztak egyet hogy a fák városszerte "betegek" Aztán mára a járda melletti zöldsáv helyett térköves parkoló. Hozzá kell tennem az tömegközlekedés annyit fejlődött az elmúlt években hogy hétvégén nappal van hogy több mint három órán keresztül semmi busz. Városközponttól két kilométerre légvonalban.7-8 éve ezen a helyeken kb. 2-3 autó, ha parkolt. Legfeljebb. Most oszlopok vannak kiverve a sarkokra, hogy ne parkoljanak oda, mert különben a kukásautó nem tud bemenni.
Mindez úgy, hogy van garázs a lakásokhoz és előtte beálló is. Azok ott jobb oldalt ráálltak a járdára. Teljesen.
Szerintem ez közel megvalósíthatatlan, az üzletek áruigénye és nyitva tartása miatt.
Köszönjük, ez a teljes csőd felé az első lépés. 0-24 órás folyamatokat intermittens termelésre alapozni.VW biztos kézzel ismét marhaságot húzott???
A VW szerint a teherszállításban minden túl drága és kidolgozatlan a hidrogén üzemanyagcellás technológiát illetően, ezért ők a Scaniával inkább az akkumulátorra teszik a tétjeiket.
...
Alig néhány hónapja, tavaly decemberben érkezett a Shell és az OMV bejelentése - mely éppen az ellenkező helyzet kialakulásáról számolt be. A két üzemanyagos cég azt közölte, hogy a Volvo, a Daimler és az Iveco hathatós részvételével ők a tiszta hidrogénre teszik fel a jövőjüket, mert ezzel a lépéssel fogják az európai teherautó-ágazatot dekarbonizálni.
...
A német gazdaságot a regnáló kormány dedikáltan úgy képzeli el, hogy a következő évtizedre a tiszta hidrogén lesz az egyik legfontosabb kulcs a dízelüzemű teherszállítás leváltásához. 2020 februárjában a Bloomberg és a Spiegel is megszellőztette azt a stratégiai tervet, mely szerint a németek arra készülnek, hogy a teljes gazdaságban hidrogénre cseréljék a fosszilis tüzelőanyagokat. Az elképzelés az, hogy a gázüzemű erőműveket is lecserélik, a távolsági teherforgalomban és a vonatok esetében is hálózati szintű hidrogén infrastruktúrát és kapacitásokat építenek ki, és a rendszer hidrogénigényét a saját, a termelése idején fel nem használt megújuló energiából (főként napenergiából) állítanák elő - amihez ha kell, Németországon kívüli, jelentős kapacitásokat is kiépítenek.
Köszönjük, ez a teljes csőd felé az első lépés. 0-24 órás folyamatokat intermittens termelésre alapozni.
Ehhez mennyire kell hülyének lenni?
Komolyan mondom, ma bármi szart le lehet nyomni bárki torkán, ha oda van baszva egy naperőmű és szélerőmű piktogram...?
Csak, hogy nagyságrendi számítást végezzünk...Én ezen akadtam fel:
A vízió számszerűsítve úgy szól a járműgyártó szerint, hogy pár év múlva a Scania olyan távolsági villanyteherautókat küldhet tömeggyártásba, amelyek képesek 40 tonna össztömeget 4 és fél órán át megfelelő sebességgel szállítani úgy, hogy az ezt követő töltési fázist sikerül majd a járművezetők kötelező, 45 perces pihenési idejébe beilleszteni.
Nyolc évvel az autóvásárlás után még lehet szavatossági igényem?
Most vettem észre, hogy 2012-ben visszatekerték az óráját majdnem a felére. Van esélyem most jogorvoslatra?totalcar.hu
Tudtommal ez a visszatekerősdi jogilag csalásnak minősül. Mennyi a büntetési tétel és az elévülés ennek fényében mennyi?
Egy gyors kereséssel a jogszabályban nem találtam értékhatárt.
Ráadásul, ha ezt n+1 ügyféllel csinálta, akkor egyenként évül-el?
Vagy ez nem folytatólagosan elkövetett izé?
Ha több károsult is van, akkor mi a helyzet?
@Kurfürst ?
A német házaspár lehetséges, hogy előbb továbbadta a török származású Hassan dönerüzlet-tulajdonos úrnak aki párszázezer km alatt hetente nemegyszer tesztelte le az autó végsebességét a német Autobahn-on, majd ezután egy koszovói albán menekült vásárolta meg az első pár havi ezenyóccáz ojrós fizetéséhez némi bankhitelt hozzádobva, majd rájött, hogy sok lesz neki ezt a török által már széttaposott roncsot szervizelni plusz a hitel is, ezért míg ki nem esett alóla jobbnak találta(némi tolatás után persze) skoda fabiára cserélni, így jött Orsós Robika által megbízott nepper Magyarországról aki román kalapos-papucsos-bajszos kontaktjai segítsegével feldobatta a trélerre további 4 ilyen társaságában. Így került végül némi autóhitel keretében főhősünkhöz, a maximalista Robihoz akit maximális elégedettséggel tölt el, hogy ezentúl a szomszéd Erzsinéni illetve Pálinkás Pistabácsi a falu maffiózójának kijáró tisztelettel tekintenek rá.
De ő úgy gondolja hogy jó ótó-t vet, el sem hiszem.Annyira gyönyörű ez a videó.
Elején, hogy mit gondol az átlag bömis magáról, a utána meg a nyers valóság
Slusszpoén a kommentek közül: