mirevársz cikkszámra? kérdezz meg egy műszakit hogy mi csereszabatos mi nem nagyon sok minden csereszabatos néz utána a motornak mi meg hogy volt fejlesztésbe (saz alap motorhoz építettek hozzá folyamatosan.)
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
mirevársz cikkszámra? kérdezz meg egy műszakit hogy mi csereszabatos mi nem nagyon sok minden csereszabatos néz utána a motornak mi meg hogy volt fejlesztésbe (saz alap motorhoz építettek hozzá folyamatosan.)
Amit írsz az a nagy semmi. Vannak olyan alkatrészei amit biztosan használnak még. De miért is? Miert használnának 70 éves szabványú szilenteket, tömítéseket stb?mirevársz cikkszámra? kérdezz meg egy műszakit hogy mi csereszabatos mi nem nagyon sok minden csereszabatos néz utána a motornak mi meg hogy volt fejlesztésbe (saz alap motorhoz építettek hozzá folyamatosan.)
írtam hogy új anyagok új gyártásteknológiával de ugyan az a méret ugyan az a szabvány annyi hogy magasabbak a követelmények ezekkel szembe de visszafele kompatibilis... nagyon sok alkatrész csereszabatos keresd fel a Ricsit akár emailba válaszólni fog neked van anyaga bőven. Én őt tudom az országon bellul aki 34 54/55 72 t is rakott már rendbe és "üzemeltetett" (tudok több helyről de személyes ismeretség ide van és ő az aki fix elérhető bárkinek max 1 ismerősön keresztül.)Amit írsz az a nagy semmi. Vannak olyan alkatrészei amit biztosan használnak még. De miért is? Miert használnának 70 éves szabványú szilenteket, tömítéseket stb?
Butaságot beszélsz.írtam hogy új anyagok új gyártásteknológiával de ugyan az a méret ugyan az a szabvány annyi hogy magasabbak a követelmények ezekkel szembe de visszafele kompatibilis...
az újat bizony belehet a régibe a régit nem lehet az újba mert lehet nem bírja a megváltozott értékeket. az újba általába nagyon is jó mert minőséginek számít az osztályos is lefele általába.Csak azért mert ma is gyártanak 3 méretazonos szilentet meg 50 éve is gyártottak még nem lehet beépíteni mindkettőt ugyanabba a motorba.
Ember, ez egy motor nem a sufnid aminek mind1, hogy milyen szöget versz az oldalába.az újat bizony belehet a régibe a régit nem lehet az újba mert lehet nem bírja a megváltozott értékeket.
igen egy motor amit folyamatosan úgy fejlesztettek hogy az újonnan gyártott alkatrészek visszafele cserekompatibilisek maradjanak minél nagyobb mértékbe. mitgondolsz miért ugyan azt a motort reszelgetik? mikor az alap közel 100 éves. méretszabványok maradnak a tulajdonságok javúltak.Ember, ez egy motor nem a sufnid aminek mind1, hogy milyen szöget versz az oldalába.
M akartam belefolyni, csak véletlen rossz helyre nyúltam.Szóhoz sem jutsz?
Ezt nem fogja érteni / nem tudja értelmezni !írtam hogy új anyagok új gyártásteknológiával de ugyan az a méret ugyan az a szabvány annyi hogy magasabbak a követelmények ezekkel szembe de visszafele kompatibilis... nagyon sok alkatrész csereszabatos keresd fel a Ricsit akár emailba válaszólni fog neked van anyaga bőven. Én őt tudom az országon bellul aki 34 54/55 72 t is rakott már rendbe és "üzemeltetett" (tudok több helyről de személyes ismeretség ide van és ő az aki fix elérhető bárkinek max 1 ismerősön keresztül.)
Oszt méénem ha méret azonosak vazze ?Csak azért mert ma is gyártanak 3 méretazonos szilentet meg 50 éve is gyártottak még nem lehet beépíteni mindkettőt ugyanabba a motorba.
Nem érti a kompatibilitás lényegét se ! Ne zavard azzal össze , hogy fentről vagy az alapoktól kompatibilis !igen egy motor amit folyamatosan úgy fejlesztettek hogy az újonnan gyártott alkatrészek visszafele cserekompatibilisek maradjanak minél nagyobb mértékbe. mitgondolsz miért ugyan azt a motort reszelgetik? mikor az alap közel 100 éves. méretszabványok maradnak a tulajdonságok javúltak.
Semmi sem kompatibilis má vele, nem hülyék sem az oroszok sem a szovjetek, hogy ilyesmi szempont legyen.Nem érti a kompatibilitás lényegét se ! Ne zavard azzal össze , hogy fentről vagy az alapoktól kompatibilis !
A terv az lenne, hogy ezeket a harckocsikat modernizálva megkapná Gorogország, amely cserébe a sajátjaiból kuldene Ukrajnának:A svájci RUAG mégis eldata az olasz Leopardokat az RM-nek, hogy az ukrajnába küldje. A svájci kormány morci...
Plusz nem szabad elfelejtsük még mindig, hogy az oroszok ezeket a T-55/62-ket az esetek döntő többségében sima repeszromboló malacokkal használják rögtönzött tüzérségi lövegekként meg beásott pozícióban szintén nem hk elleni harcban. Oda meg azért az ilyenek is elmennek és ha az ukránoknak lenne elég harckocsijuk akkor használhatnák erre is a Leo 1-ket de azért a front túloldalán kicsit másabb a helyzetCsak csendben megjegyzem, hogy a T-55-öt még számtalan országban használják.
Kínában a Type-59-et 1985-ig gyártották, a Type-69/80/88 pedig szintén T-55 klón, csak fejlesztve. 90's években még gyártásban volt.
És mai napig szolgálatban vannak ezek is számtalan országban, alkatrész ehhez is biztosan van.
Iránban a T-55-öt ERA-val Type-72Z néven gyártották 1996-tól....
A T-62-est Észak-Korea licenc gyártja a mai napig, Chonma-ho néven. 1000+ darab készült, értelem szerűen a mai napig van alkatrész gyártása.
Szóval nem hiszem, hogy kifogynának az oroszok az alkatrészekből.
E mellet ne feledjük, hogy az oroszok a T-62-eshez elég rég óta rendelkeznek modernizációs képességekkel.
Pl. a T-62M/MV1-ek azok bizony a T-72-esben használt motorral készültek, ergó ha van alkatrész a T-72-eshez, akkor motorikusan a T-62-öhöz is van.