Úgy gondolom, hogy ez a kép sokaknak ismerős:
De talán ez nem annyira:
De talán ez nem annyira:
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Itt írnak a végáttétel módosításáról. A múltkor valaki forrást kért tőlem, elnézést, hogy csak most, de eddig publikus forrást nem találtam. A sebesség 70-ről 60-ra csökken, de a gyorsulás marad a nagyobb tömeggel is.
Igen.Az A7 is manualis töltésű egyébként, mint ez az A4?
Kösz.Igen.
Nem tudok olyan harckocsiról, ahol ezt utólag megváltoztatták volna.
Készültek ilyen tervek az M1 számára, de nem lett belőle semmi.
Elterjedtek, csak nem az 1980 előtt tevezett harkocsiknál, kivéve, ha szovjet.Kösz.
Azt hittem, hogy az öntöltő rendszerek elterjettebbek a hk-nál...
Akkor az A7 miért nem automata?Elterjedtek, csak nem az 1980 előtt tevezett harkocsiknál, kivéve, ha szovjet.
1980 előtt csak a T-64, T-72 és T-80 voltak automata töltősek.
francia Leclerc
koreai K2
Japán Type 10
mind a 80-as évek után tervezett nyugati MBT és automata töltős.
Lényegében a török Altay és az idiai Arjun az, am maradt kézi töltésű.
Mert a Leopard 2 alap változata 70-es években tervezett. A Leo2A7 is "csak" egy Leo2 modifikáció.Akkor az A7 miért nem automata?
Elterjedtek, csak nem az 1980 előtt tevezett harkocsiknál, kivéve, ha szovjet.
1980 előtt csak a T-64, T-72 és T-80 voltak automata töltősek.
Akkor az A7 miért nem automata?
Nem tudok olyan harckocsiról, ahol ezt utólag megváltoztatták volna.
Készültek ilyen tervek az M1 számára, de nem lett belőle semmi.
Akkor az A7 miért nem automata?
Mert a Leopard 2 alap változata 70-es években tervezett. A Leo2A7 is "csak" egy Leo2 modifikáció.
Ahogy már mondtam, ilyen átalakítást SOHA nem kapott semmilyen régi harckocsi.
Sem az M1, sem a Leo2, sem a Challener 1-es hk-ból soha nem lett automata töltős.
Az angol hülye osztott lőszer miatt eleve problémás is lenne. Cserébe meg szar, a pontosságot is rontja.
Bár a Chally 2-ők új löveget kapnak, németet, de nem tudok róla, hogy átmókolnál automata töltésűre.
Volt már többször is a fórumon ez téma.Akkor még egyszer vegyük át!
Amit az alváztól kezdve a XXI. században terveztek teljes egészében, azok szinte mind öntöltősök.
A Leopárd2A7 nem egy önálló harckocsi tervezés, hanem a Leo2 sorozat utolsó eleme. Ha autotöltőt akarsz bele, akkor a németek meg fogják neked csinálni. Körülbelül olyan árban, mint egy 130 milis ágyúval rendelkező, az alapoktól kezdve újonnan tervezett hk tervrajzát.
Más a költség kicserélni egy szenzort, főleg ha az kisebb is méretben, nem csak erősebb a réginél. De ha itt-ott csiszolni kell a kasznin, az sem lehetetlen feladat. Viszont felszámolni a tank testben lévő lőszer tartását, felköltöztetni a toronyba, ami helyére megy, azt meg levarázsolni a teknő belsejébe... és ettől a pillanattól kezdve elkezdheted átgondolni nem csak a töltő mechanikus részt, hanem belenyúlsz ezzel a legénység küzdőterébe és hogyan szabályozod le azt, hogy senkinek a karját ne harapja le egy gépi kar...
Remélem szemléletes és érthető, hogy miért nem ugyan az a nagyságrendű mérnöki munka egy autoload kérése, mint A6-ról átállni A7-re. A következő MBT -mondja ha lesz valami abból, amit a franciákkal közösen kezdtek el- már nem kézi töltős lesz.
Elvileg a k2 töltőrendszere ebből született.Leopard 2 Prototype with automatic charger
Germany Leopard 2 Prototype Leopard 2 Prototype Leopard 2 Prototype PT-16 chassis with PT-14 tower with automatic charger On 1 August 1963, two years before the launch of the Leopard 1, the US and the Federal Republic of Germany concluded a government agreement to co-operate on the development of...forum.warthunder.com
Prototípus szinten megoldották a 120 mm RM ágyú automata töltőjét, szóval nem tartana nekik sokból megoldani nekik ismételten a dolgot.
Nem csodálom.Elvileg a k2 töltőrendszere ebből született.
Abrams esetén ez nem teljesen igaz... Kifejlesztettek hozzá töltőgépet, tökéletesen működött. Csak az idióta politikusoknak nem kellett...Sem az M1, sem a Leo2, sem a Challener 1-es hk-ból soha nem lett automata töltős.
Tehát? Egyik sem lett az.Abrams esetén ez nem teljesen igaz... Kifejlesztettek hozzá töltőgépet, tökéletesen működött. Csak az idióta politikusoknak nem kellett...