Leopard 2

De hát ugye ha a német felfüggesztés jó, és ugratni is tud , akkor szerintük az orosz mitől szar?

Most kire célzol? Mert amennyire követem, ma például csak te hoztad bármire is érvként az ugratást. És ízlés és vérmérséklet szerint lehet ezt nevezni nyekergésnek.
Csak hogy tisztázzuk, hogy jól értem-e, amit mondani szeretnél! Dudiék felhozták azt, hogy szar az orosz felfüggesztés, mert nem bír el 50 tonnánál többet, a német meg 70 tonnát is és amúgy sem egy takarékos, karbantartásnál jó felfüggesztés. Erre hoztad az érvet, hogy de, tud 50 tonnánál többet, mert tud ugratni, ezért strapabíró.
Nyugtassatok meg, hogy nem feldobtál egy labdát a vita margóján, majd amikor senkit nem érdekelt, te elintézted az egész eredeti vitát azzal, hogy ők neked támadtak azzal, hogy a szovjet vasak nem tudnak ugratni, de nem tudtak hozni videót sem orosz, sem német ugratásra! Te meg hoztál mind a kettőre, ezért megnyerted a vitát.
 
  • Tetszik
Reactions: dudi and Wilson
Leopard 2PL-ről pár adat:
- Legénység: 4 férfi

-Méretek:

Hossz: 9670 mm

A fegyverállás magassága a tetejéig: 3 050 mm

Szélesség: 3 750 mm

Harci tömeg (számított): 59 203 kg

Motor: MTU-MB873

Teljesítmény: 1 100 kW

- Teljesítményadatok:

Maximális sebesség: 68 km/h

Gradiens vezetési képesség hosszanti: 60%

Gradiens vezetési képesség keresztirányban: 30%

Terepszög elöl: 31°

Mászóképesség: 1.10 m

Árokátkelési képesség: 3.00 m

Gázlókapacitás: 2,25 m

- Működési tartomány

Közúton: >500 km

Terepen: kb. 300

Fő fegyverzet: Rheinmetall120 mm sima csövű L/44

image.png.01b02cbac22b9264d30919c3253c444a.png


I0PDgH.jpg

I0PN31.jpg


1665112_original.jpg


Elvileg a torony szemből, a fő páncél elemeken jobb védelemmel bír, mint a KWS II-es modellek (Leopard 2A5/6).
A teknő páncélzata viszont alig változott. A felső lemez lett megerősítve és kész. 60 tonna alatt kellet lennie a tömegnek, és csak így jött össze.
Meg nem vàllalták a futómű és teknő megerősítés miatti többletköltséget.
 
Végre valaki csinált valamit!
Kisebb ugratás mint az orosz, de én elfogadom! ;)

Főleg, hogy én anno 2 perc alatt találtam ilyet XD
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A gorka meg a többi meg ezen nyűglődött legalább fél éve :D:D:D

De hát ugye ha a német felfüggesztés jó, és ugratni is tud , akkor szerintük az orosz mitől szar? :rolleyes:


Na várjál, most nem értelek.
Eddig az ugratás volt a "szakmai" érved arra, hogy a Leopard szar, bezzeg az orosz "massziv", tehát az jó.

Mondtuk, hogy nem jól látod, segítünk.
Centiméterekkel kötekedtél, így mentegetve az ostobaságod.

Kaptál másik videót, beégtél, ahogy szoktál ..
:D

Ezért jössz egy másik dologgal, amit eddig SENKI nem vitatott, hogy az orosz azért jó.

Jó. Az is. Csak a terhelhetőségről szólt a beszélgetés, amíg bele nem trollkodtàl valami ideológiai (érzelmi?) alapú autós kártya szintű érveléssel. A magad naiv módján, szokásos nagypofáddal.
 
Na várjál, most nem értelek.
Eddig az ugratás volt a "szakmai" érved arra, hogy a Leopard szar, bezzeg az orosz "massziv", tehát az jó.

Mondtuk, hogy nem jól látod, segítünk.
Centiméterekkel kötekedtél, így mentegetve az ostobaságod.

Kaptál másik videót, beégtél, ahogy szoktál ..
:D

Ezért jössz egy másik dologgal, amit eddig SENKI nem vitatott, hogy az orosz azért jó.

Jó. Az is. Csak a terhelhetőségről szólt a beszélgetés, amíg bele nem trollkodtàl valami ideológiai (érzelmi?) alapú autós kártya szintű érveléssel. A magad naiv módján, szokásos nagypofáddal.
Megint beleszaladtál a kis csapdácskájába...
 
Dudiék felhozták azt, hogy szar az orosz felfüggesztés, mert nem bír el 50 tonnánál többet, a német meg 70 tonnát is

Csak, hogy nem bírja el a 70 tonnát, ez a bibi. Kétszer lett áttervezve az a futómű ;)
De ott a lengyel Leo2PL esete is, tök jó példa. Kriss-t idézném:
Meg nem vàllalták a futómű és teknő megerősítés miatti többletköltséget.


És megint....
Eddig az ugratás volt a "szakmai" érved arra, hogy a Leopard szar,

Úgy látom még mindig alternatív univerzum alternatív fip-jét olvasod. Ha így el vagy varázsolva minek fárasztasz itt minket hülyeségekkel? o_O

Megint beleszaladtál a kis csapdácskájába...

Amúgy rendszeresen megteszitek XD
Aztán duzzogtok, mint az óvodások :cool:
 
Csak, hogy nem bírja el a 70 tonnát, ez a bibi. Kétszer lett áttervezve az a futómű ;)
De ott a lengyel Leo2PL esete is, tök jó példa. Kriss-t idézném:

Szóval a Leo2A7 azért nem bírja el a saját súlyát, mert a lengyel A4-es csak a saját súlyát bírja el? Ehhh... Ki kéne majd cserélni a gépeket és kérni tőlük 44 db Leo2PL-t, mert amik most jönnek, azok ezek szerint túl lesznek terhelve.
 
Szóval a Leo2A7 azért nem bírja el a saját súlyát, mert a lengyel A4-es csak a saját súlyát bírja el? Ehhh... Ki kéne majd cserélni a gépeket és kérni tőlük 44 db Leo2PL-t, mert amik most jönnek, azok ezek szerint túl lesznek terhelve.

Ti amúgy direkt játszotok szellemileg sérültet? o_O
Vagy magyarul nem tudtok?
Lásd:
Csak, hogy nem bírja el a 70 tonnát, ez a bibi. Kétszer lett áttervezve az a futómű ;)

A Leopárd 2 az A4-ig készült adott futóművel. A KWSII keretében kapott egy megerősítést, így a Leopárd 2A5/6 ezen fut.
A második áttervezés az A7-hez kellet.
Ebből sikerült levezetnetek, hogy az A4 futóműve milyen jó, hiszen elbírja a 70 tonnát... Hát nagyon bírja el... Azt, hogy maximum mit bír, arra jó példa a lengyel Leo2PL.
Persze remélem, hogy kínotokban, hiszen az ész érv rendszeretek 0, nyomjátok ezt a stílust.
A másik eshetőség, hogy a túloldalt ilyen figurákkal beszélgetek:
iu

Egyik opció szomorúbb, mint a másik...
 
Leopard 2PL-ről pár adat:
- Legénység: 4 férfi

-Méretek:

Hossz: 9670 mm

A fegyverállás magassága a tetejéig: 3 050 mm

Szélesség: 3 750 mm

Harci tömeg (számított): 59 203 kg

Motor: MTU-MB873

Teljesítmény: 1 100 kW

- Teljesítményadatok:

Maximális sebesség: 68 km/h

Gradiens vezetési képesség hosszanti: 60%

Gradiens vezetési képesség keresztirányban: 30%

Terepszög elöl: 31°

Mászóképesség: 1.10 m

Árokátkelési képesség: 3.00 m

Gázlókapacitás: 2,25 m

- Működési tartomány

Közúton: >500 km

Terepen: kb. 300

Fő fegyverzet: Rheinmetall120 mm sima csövű L/44

image.png.01b02cbac22b9264d30919c3253c444a.png


I0PDgH.jpg

I0PN31.jpg


1665112_original.jpg


Elvileg a torony szemből, a fő páncél elemeken jobb védelemmel bír, mint a KWS II-es modellek (Leopard 2A5/6).
A teknő páncélzata viszont alig változott. A felső lemez lett megerősítve és kész. 60 tonna alatt kellet lennie a tömegnek, és csak így jött össze.
4 férfi=4fő?
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Akartam is kérdezni, csak mások megelőztek, nő nem lehet harckocsizó ? Csak férfiak lehetnek harckocsizók ?

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Aha és a 4 fô nem kirekesztô az al-okkal szemben? Lehetne 4 al is nem? :D