M1 Abrams (USA)

hmm ez egyedi sajátosság?
típus hiba?
vagy csak nem voltam harckocsizó.....


Itt szerintem simán elfüvezték a karbantartást,és nem feszítették után,ill. sanszosan kopott volt a lánc,mert az alsó járógörgökből nem lépett ki,de az utolsó/hátsó görgő és a csillagkerék közötti részen,ami max 1méter engedet vagy 10-15centit oldalra. Mivel láthatóan laza volt, azért tudott foghegyre kapni,és mivel kopott is volt, ezért tudott oldalra,elindulni a csillagkerékről. Megjegyzem,valószínűleg a kopás miatt lazult be, onnan láncreakció az egész,jellemzően rükvercben ugrik át a fogakon először,ha erőltetve van,pl rampára feltolat,vagy állásból rükvercben fordul,onnan a pilótának tudnia kellene, hogy itt az utánállítás ideje.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: jOkA
DKo46_xXkAAvA8J.jpg

DKo4731XcAA3gib.jpg
 
Voltmár?
Egyiptomi propagandaanyag, bene pár kép az ottani gyárról.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: szpg9 and fishbed
Kaptam egy olyan hozzászólást, kb szó szerint:
"sajnos működőképes maradt és tovább folytatja a jemeni nép elnyomását."
 
Igazából amerikai.
https://bitport.hu/ilyen-amikor-a-katonak-a-maguk-kezebe-veszik-az-innovaciot

....
probléma az volt, hogy a helikopterekben lévő adód-vevő egység egy műanyag gombja rendszeresen eltört, ám a csere mindig nagyon lassú volt. Ráadásul sohasem csak a gombot cserélte a Pentagon, hanem az egész előlapot – melynek darabja pontom 11 ezer dollár. Mígnem egy tizedesnek eszébe jutott, hogy ilyen gomb 3D nyomtatóval fillérekből előállítható lenne, ráadásul azonnal, ha valamelyik helikopterben cserélni kell.

A hagyományos utánpótlás rendszerint nagyon lassú, különösen ha apróságokat kell leszállítani. Volt, hogy a tengerészgyalogság hat M1 Abrams harckocsija vált hosszú időre üzemképtelenné, mert eltört bennük az egyik levegőszűrő műanyag ventilátorlapátja. A hivatalos beszerzési úton egy ventilátor 1400 dollárba került, de ennél is fájdalmasabb volt, hogy másfél évig tartott a beszerzési folyamat.

Neller tábornok egyik helyettese viszont keresett egy altisztet, aki egy hét alatt és mindössze 300 dollár költségből (amiben természetesen a nyomtató ára nincs benne) megoldotta a pótlást.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Hát én nem így emlékszem. Írd be a keresőbe, hogy 155mm ied m1 abrams és elég érdekes képeket fogsz találni. Vagy talán az összes kép hibás eseményre mutat...? [fejvakarás]

Igaz ez egy T-64 haspáncélja de nagyon jól látszik,hogy mit is kellene leküzdenie a 155-ös gránátoknak minimum(ugye itt még nincs megerősített haspáncél mint a modern harckocsikon).
39qrDKz.jpg