Ezért hívták hullaszállítónak, mert aki csak megsérült, az tuti hogy nem élte túl a szállítást benne!

A rugózás, komfortérzet elég szar volt benne, de cserébe egész jól lehetett vele terepen közlekedni. Csak arra kellett vigyázni, ha mélyebb, szélesebb nyomvájúkban közlekedtél, csúszkáltál a terepen, hogy ilyenkor fel ne borulj vele!
Én elég sokat hajtottam. Amikor rendesen karban volt tartva, volt hozzá alkatrész, akkor azért használható volt. 60-70km/h körül volt az utazósebessége, de ha sürgős volt akkor küldtük neki jobban is. 3X voltam vele gyakorlaton, kétszer lábon. Bajáról és Marcaliból is lábon mentem vele, volt hogy egy kis kerülővel Badacsony felé.
Volt amelyik felcsernek az volt a mániája, hogy ha elhagytuk valamiért a tábort (betegszállítás, bevásárló körút, fürdeni járás), akkor oda-vissza kellett használni a szirénát-villogót, hogy előbb visszaérjünk, nehogy közben történjen ott valami.