Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ki repul Miskolcra vagy Pecsre? Ki inditson oda jaratot?
Győr-Debrecen, Pécs-Debrecen, Miskolc-Fehérvár, Szeged-Miskolc, Sármellék-Nyíregyháza, Működhet!?Ki repul Miskolcra vagy Pecsre? Ki inditson oda jaratot?
Ki repul Miskolcra vagy Pecsre? Ki inditson oda jaratot?
Vigyenek hozza autopalyat is.Itt inkább az történhetett, hogy valaki fejében "összeállt a kép", hogy ha a három magyarországi gigaberuházó multi olyan helyet választott, ahol volt a közelben repülőtér, akkor legyen mindenhol repülőtér és akkor még több nagy multi fog jönni beruházni. És persze az is biztos jó lesz valakinek, ha most nekikezdenek minden repülőtéren építkezni és 2km-es pályát aszfaltozni/betonozni hogy a bizniszdzsetek le-fel tudjanak szállni...a külföldi cégvezetők vagy mások.
Az ipari központoknál nagyon hasznosak a helyi kis repterek. Ahol nem kell 2 órával előbb kint lenni. Kicsi a személyforgalom, de az árúforgalommal, sportrepüléssel együtt önállóan életképes.A miskolci repülőtér sorsa évek óta a levegőben lóg, volt már szó felszámolásról, költöztetésről. A Lufthansa Tecnik kft. miatt lenne értelme, de akkor le kellene betonozni...
Egyetértek, de a miskolci reptér csak egy mező egy hangárral, meg a mentőhelikopter bázisával, ami sátorhangárban lakik. Szóval erőteljes fejlesztést igényelne, és Kassa-Debrecen közelsége miatt nem biztos, hogy megéri. Én örülnék, a megtartása melletti petíciót is aláírtamAz ipari központoknál nagyon hasznosak a helyi kis repterek. Ahol nem kell 2 órával előbb kint lenni. Kicsi a személyforgalom, de az árúforgalommal, sportrepüléssel együtt önállóan életképes.
A győri-péri is elég jól elvan. Hiába van 1 köpésre Bécs és Pozsony.Egyetértek, de a miskolci reptér csak egy mező egy hangárral, meg a mentőhelikopter bázisával, ami sátorhangárban lakik. Szóval erőteljes fejlesztést igényelne, és Kassa-Debrecen közelsége miatt nem biztos, hogy megéri. Én örülnék, a megtartása melletti petíciót is aláírtam
Helló. A Szegedi repülőtér alapból elvan cseszve. Oda inkább újat kellene építeni, a mostanira kár lenne költeni.A regionális reptér téma nem új, tavaly is felmerült:
https://www.vg.hu/gazdasag/gazdasagi-hirek/eloretornek-a-videki-repuloterek-2-1438522/
"Sármelléken hatmilliárdos fejlesztési program valósulhat meg, a győr-péri repülőtér már most nyereséges. Békéscsaba, Szeged >>ide 2 milliárd kellene<< és Székesfehérvár-Börgönd a Modern városok programban szerepel, de vizsgálatra érdemesek a kibontakozás esélyei a hévízi, kecskeméti, pécsi repülőtér esetében is. A koncepció alapvetően a repterek hosszú távú támogatásának mikéntjére összpontosít, szem előtt tartva a régiófejlesztési és befektetésösztönzési szempontokat. Az anyag a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér áruszállítási kapacitásainak esetleges áthelyezésével nem foglalkozik. A teherszállítás irányait, célállomásait alapvetően a fuvaroztatók igényei határozzák meg."
Passz, nem tudom, nem repülővel járok Szegedre. De van, ahogy szinte minden megyeszékhely mellett ilyen-olyan, kisebb-nagyobb. Szerintem ezek teljesen ki tudják szolgálni azt a "hatalmas" forgalmat, amik rájuk szakadnának, mármint kifutóilag, max a háttérdolgok, épületek, biztonsági rendszerek szorulnak fejlesztésre. Többnél meg valóban van több éves szándék a fejlesztésre.Helló. A Szegedi repülőtér alapból elvan cseszve. Oda inkább újat kellene építeni, a mostanira kár lenne költeni.
A kint leépített technológiát áthozni ide? Ezt letárgyalni kirepülnek, aztán ha megvan az üzlet jöhetnek az eszközök meg a bővítés.De akkor miért járnak olyan sokszor Stuttgartba a Honvédség repülőgépei?
A pályahosszok és a burkolatok is komoly kérdöjelek. Pl Pécsen aszfaltos (jól érted, ez nem vicc) és bár charter komoaribilisnek épült 2006-ban, de szabályozó változások lévén vált röviddé...Passz, nem tudom, nem repülővel járok Szegedre. De van, ahogy szinte minden megyeszékhely mellett ilyen-olyan, kisebb-nagyobb. Szerintem ezek teljesen ki tudják szolgálni azt a "hatalmas" forgalmat, amik rájuk szakadnának, mármint kifutóilag, max a háttérdolgok, épületek, biztonsági rendszerek szorulnak fejlesztésre. Többnél meg valóban van több éves szándék a fejlesztésre.
Más kérdés, hogy valóban annyira égető kérdés-e, mert Arad, Kecskemét (ha egyszer megnyitják a civil forgalom előtt) egy órányira, Temesvár, Bp 1,5 órányira van. (Érdekes, hogy Arad forgalma kisebb lett, mint Szegedé.)
(Úgy tűnik minden rendben Kecskeméten. De akkor miért járnak olyan sokszor Stuttgartba a Honvédség repülőgépei? Azt gondoltam, hogy a Daimler által bejelentett 20 ezer fős leépítés miatt járnak tárgyalni, hogy ne érintse a kecskeméti gyárat. De akkor valami más oka lehet... )
A miskolci repülőtér sorsa évek óta a levegőben lóg, volt már szó felszámolásról, költöztetésről. A Lufthansa Tecnik kft. miatt lenne értelme, de akkor le kellene betonozni...