Névhasználati jog meghosszabbítása - Waberer's International Nyrt.
99 évig marad a waberers névhasználati joga.
Közben eszembe jutott egy kérdés, a Dunaferrel most mi a helyzet?
Sztem a szanciók fenyegetését kihasználva meg lehetne próbálni visszavenni.
De alapvetően úgy latom a kormány nagyon rázósnak találja a jogi helyzetet és nem számol vele. Azaz azzal számol, hogy becsődöl, nem lehet megmenteni és alternatív koreai munkahelymegmentő beruházásokat hoz a környékre.
Renner traktor = Komondor MRP.Magyar földre magyar gépet
semmivel nem tud kevesebbet mint egy knegt traktor aminek a kategóriájában van és nem is drágábbRenner traktor = Komondor MRP.
(Drága, de legalább keveset tud!)
Mivel a Kamaz új járműveihez eddig szállított a Cummins, a ZF, a Bosch és a magyar Rába is, most az orosz gyáróriásnak az elsődleges célja az, hogy ezen cégek alkatrészeit kiváltsák orosz és kínai gyártásúakkal. Különösen nagy érvágás lehet mind a Kamaznak, mind a Rábának, hogy szinte az összes Kamaz teherautó alá Rába futóművet építettek - és ilyen korszerű haszonjármű-futóműveket Oroszországban nem gyártanak. Igaz, azt egyelőre nem tudni, hogy a Rába is felfüggesztette-e a szállításokat Oroszország felé, de mivel elvileg hazánk támogatja a szankciókat, így bizonyos, hogy a Rába egyik legnagyobb külföldi partnere felé már mi sem szállítjuk ezeket a fontos részegységeket. Így még az is kérdéses, hogy a Kamaz egyáltalán képes lesz-e a bő negyvenéves járműveit gyártani, vagy egy időre teljesen le kell állítaniuk. A legvalószínűbb forgatókönyv az, hogy a Rába futóműveit valamelyik kínai gyártó termékével fogják majd kiváltani, de ahhoz bizonyára át kell tervezni az összes gyártásban lévő konstrukciót, hogy azok fogadni tudjanak másfajta alkatrészeket.
Ebből sem lesz -sajnos- semmi. Évek óta megy a kínlódás velük.Magyar földre magyar gépet
Ez alapvetően még nem a szankciók, hanem az ukrán beszállítók kiesése. Már elkezdték leszerelni a gyárakat amit tudtak, ha Lengyelországban összedobják 2-3 "hónap múlva megoldódhat, vagy Mexikóból, Amerikáből kell új beszállítók után nézni.Alkatrészhiány miatt Merci is lemondta az ellátó vonatok felét, egyelőre hónap végéig...
Dübörgünk a szakadék felé, de legalább zöldülünk.
![]()
Európából is kivonulhat a Volkswagen, ha tovább folytatódik az orosz-ukrán háború
A Volkswagen fontolgatja, hogy termelésének nagyobb részét Európán kívülre helyezi át, ha az ukrajnai konfliktus folytatódik - mondta a vállalat vezérigazgatója a Financial Times cikke szerint.www.portfolio.hu
2-3 hónap alatt fel akarsz dobni egy üzemet, aminek az engedélyeztetése több mint 2-3 hónap?Ez alapvetően még nem a szankciók, hanem az ukrán beszállítók kiesése. Már elkezdték leszerelni a gyárakat amit tudtak, ha Lengyelországban összedobják 2-3 "hónap múlva megoldódhat, vagy Mexikóból, Amerikáből kell új beszállítók után nézni.
Szal ez Putyin inditotta háború nem a szankciók eredménye.
Meglévő üzembe, szerszámokat, sablonokat kell beállítani. Varroda.2-3 hónap alatt fel akarsz dobni egy üzemet, aminek az engedélyeztetése több mint 2-3 hónap?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..