Német és román exportsiker az Ikarusnál
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Én arra következtetek, hogy mind a 2 jön:Most CATL-ról írnak:
Remélem neked is igazad van és mind a kettő jön!Magyarországon építhet gyárat a kínai autóakku-óriás
A CATL Debrecenben építhet akkumulátorgyárat, a BMW villanyautógyár szomszédságában.totalcar.hu
És még jöhet más is....Én arra következtetek, hogy mind a 2 jön:
CATL: 200 hektár
EVE: 60 hektár
Igen itt is azt írják jön mind a kettő:Én arra következtetek, hogy mind a 2 jön:
CATL: 200 hektár
EVE: 60 hektár
MSN
www.msn.com
Aki mérnöknek megy nem feltétlenül emelt matekból érettségizik: lehet emelt mechatronika, gépészet, stb. és hidd el, az emelt matek a könnyebb. Az oktatást Magyar Bálint és a bolognai metódus fektette meg. Jelenleg a mérnökképzés köszöni jól van, a "devizások" (külföldi hallgatók) már bsc-n is kapaszkodnak, msc-n meg pláne. Kiváló kutató és üzemmérnökeink vannak, ugyanis lassan kikopnak a "kiváló" moszkovita mérnökök!Csodálkozni fogsz, ha elolvasod a tied előtti hozzászólásomat. Mellesleg ezzel pont azt erősíted, hogy milyen "mérnöktársadalom" lesz majd az (még kevesebb jelentkezővel), amikor a túlnyomó többség a felvételire sem hajlandó emelt szinten felkészülni? Hogyan lesznek MSc végzettségű kutatómérnökeink, ha a többség jó, ha a végén az üzemmérnöki szintet megüti? Lehet álmodozni erről, de talán nem kellett volna az oktatást szétbarmolni....
Az jó, mert lasszóval sem lehet találni őket....Aki mérnöknek megy nem feltétlenül emelt matekból érettségizik: lehet emelt mechatronika, gépészet, stb. és hidd el, az emelt matek a könnyebb. Az oktatást Magyar Bálint és a bolognai metódus fektette meg. Jelenleg a mérnökképzés köszöni jól van, a "devizások" (külföldi hallgatók) már bsc-n is kapaszkodnak, msc-n meg pláne. Kiváló kutató és üzemmérnökeink vannak, ugyanis lassan kikopnak a "kiváló" moszkovita mérnökök!
Mert a duális partnernél maradAz jó, mert lasszóval sem lehet találni őket....
Aki mérnöknek megy nem feltétlenül emelt matekból érettségizik: lehet emelt mechatronika, gépészet, stb. és hidd el, az emelt matek a könnyebb. Az oktatást Magyar Bálint és a bolognai metódus fektette meg. Jelenleg a mérnökképzés köszöni jól van, a "devizások" (külföldi hallgatók) már bsc-n is kapaszkodnak, msc-n meg pláne. Kiváló kutató és üzemmérnökeink vannak, ugyanis lassan kikopnak a "kiváló" moszkovita mérnökök!
No offense, de te hány valódi műszaki projektben vettél részt, ahol terveznek is?Ezzel csak az a baj, hogy a mostani oktatókat is ők oktatták és jellemzően az marad vissza az egyetemen aki a munkaerőpiacon éhen halna.
Legalábbis anno ezt tapasztaltam a saját bőrömön.
Változáshoz drasztikusabb beavatkozás kellene, mondjuk egy jó hírű külföldi mérnökképző megjelenése idehaza...
Ami ellen kézzel-lábbal tiltakozik a magyar ""értelmiség"" krémje mert kibukna mennyire értéktelen mihasznák.
Moszkovita mérnök?Aki mérnöknek megy nem feltétlenül emelt matekból érettségizik: lehet emelt mechatronika, gépészet, stb. és hidd el, az emelt matek a könnyebb. Az oktatást Magyar Bálint és a bolognai metódus fektette meg. Jelenleg a mérnökképzés köszöni jól van, a "devizások" (külföldi hallgatók) már bsc-n is kapaszkodnak, msc-n meg pláne. Kiváló kutató és üzemmérnökeink vannak, ugyanis lassan kikopnak a "kiváló" moszkovita mérnökök!
Konkrétan az egyik lektorom is az ottani egyetemen végzett, Farkas Gábor, aki igen sokat és részletesen magyarázott az F-15 könyv írása során.Moszkovita mérnök?
Akik Moszkvában/Leningradban tanultak általában a jobbak közül kerültek ki.
No offense, de te hány valódi műszaki projektben vettél részt, ahol terveznek is?
Mert itt aztán mindent mindennel is összemosol és kiforgatsz.
Egyre több az aksi gyártó idehaza! Ami nyilván jó! De gyárthatnánk chipeket is arra lenne nagy kereslet a világpiacon!Magyarországon építhet gyárat a Nio
A kínai sajtóban ma megjelent egy hír, mely szerint a Nio nevű kínai elektromosautó-gyártó Magyarországon húzhat fel egy üzemet, ahol akkumulátorcsere-állomásokat fognak gyártani
Magyarországon építhet gyárat a Nio
A kínai sajtóban ma megjelent egy hír, mely szerint a Nio nevű kínai elektromosautó-gyártó Magyarországon húzhat fel egy üzemet, ahol akkumulátorcsere-állomásokat fognak gyártani – vette észre a 444.hu.www.portfolio.hu
Fórum lektornak lenni -belátom- minden karrier csúcsa...csakúgy, mint moderátornak lenniKonkrétan az egyik lektorom is az ottani egyetemen végzett, Farkas Gábor, aki igen sokat és részletesen magyarázott az F-15 könyv írása során.
Ha meg csak simán rendszerváltás előtt tanultakra érti, akkor is vérostoba komment volt részéről.
Moszkvában -jellemzően- a megbízható kádetek/kádergyerekek tanultak (eleve az X-esek tovább sem tanulhattak), a minőség nem volt szempont. Volt "szerencsém" ilyenekkel dolgozni; határozatlan tartót, poláris keresztmetszetet nem tudtak számolni...doktorival De más gondok is voltak; 2 másik "zseni" úgy tervezett meg egy gépet, h teszteléskor a terméken kívül még önmagát és szétcsapta a szerkezet. Szintén 2 dr. XY keze munkája. Nem zárom ki, h voltak közöttük jó és rátermett emberek, de ma nem kap egyetlen fiatal (még bsc-n sem) sem diplomát, h minimum 3-4 tervezéssel kapcsolatos feladatot beadott volna.Moszkovita mérnök?
Akik Moszkvában/Leningradban tanultak általában a jobbak közül kerültek ki.
És vérrel verejtékkel tanultuk meg a szakmát a versenyszférába. Meg másod, harmaddiploma. Egyetemen nem tudok olyan kollégáról, akinek az lenne a főállása (vagy tervez, vagy vállalkozó, stb.), így nem is halna éhen. Hogy akkor miért oktat?! Egy példa: alapból Inventorban, Solod Edgeben tervezek. De mondjuk van egy cég ahova Solid Works, Creo, stb. kell. Autodidakta módon nem biztos, h elégséges szintig megtanulod (még tutor videókkal sem). Oktatóként eleve van liszenszed vagy 5-6 programhoz, ha meg kérdezni kell, van kitől. Hogy miért nem tanfolyam?! Mert eszetlenül drága 600ezertől akár 2 misi felett csengetnél. Ja és havonta 1 munka beesik ottani kapcsolatok révén.Ezzel csak az a baj, hogy a mostani oktatókat is ők oktatták és jellemzően az marad vissza az egyetemen aki a munkaerőpiacon éhen halna.
Legalábbis anno ezt tapasztaltam a saját bőrömön.
Változáshoz drasztikusabb beavatkozás kellene, mondjuk egy jó hírű külföldi mérnökképző megjelenése idehaza...
Ami ellen kézzel-lábbal tiltakozik a magyar ""értelmiség"" krémje mert kibukna mennyire értéktelen mihasznák.
Te maradsz az, aki voltál eddig.Fórum lektornak lenni -belátom- minden karrier csúcsa...csakúgy, mint moderátornak lenni